Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1138
Halla freaks :>

I mine yngre dager gama jeg MYE. Elska RPGs (f.eks Oblivion), RTS (F.eks StarCraft og WC3) og skytespill (f.eks CS mest pga sosiale, men var fun) og gamet masse singleplayerspill også. Elska generelt å spille.
Så kom wow. 4 år, og jeg spilte nesten ikke noe anna. WoW var en helt anna opplevelse, mye på grunn av at jeg til tider følte at jeg ikke spilte. Det var en sosial verden, og mye av tiden gikk til å henge i byene mens jeg chatta, skypa, og alt+tabba til tull. Det ble en helt annen spillopplevelse enn før. Når jeg prøvde for eksempel Max Payne 3, synes jeg det var sikkelig unaturlig og kunne alttabbe med jevne mellomrom (sånn som du gjør hele tiden i wow xd)
Nå før jul slutta jeg helt, og har trappa mye ned på spillinga, noe som er positivt!

Problemet er at av og til kunne jeg trengt ett game når jeg har fri og ingenting å finne på. Har prøvd LoL, men lå så langt bak kompisene mine der, og nesten ingen spiller lengre. Prøvde også SC2, men meh. Fant det egentlig ikke så underholdene

Noen som kan kjenne seg igjen i min situasjon, og komme med ett awesome spill og spille litt på sene kvelder ?
Sist endret av Znusken; 6. februar 2013 kl. 14:45.
Dota 2 er vel ganske populært?
Ellers, dersom du ikke har spilt det, prøv Skyrim og/eller Fallout. Begynte på en ny Skyrim-save nå, etter nesten et år uten å ha spilt det, og jeg ble sugd inn på nytt. Det er et av de beste spillene jeg vet om, uten tvil!
"Har prøvd LoL, men lå så langt bak kompisene mine der, og nesten ingen spiller lengre." ingen spiller det lengre? Norge har shit loads med spillere. Kan finne masse folk og spille med her: http://www.facebook.com/groups/105836152841136/

Og henger langt bak? kjøp xp boost, levle opp, finn champs du klarer og spille og velg deg noen main spots som adc, top og jungle osv. Tar ikke lang tid og lære det, og blir mye som med wow. Man spiller men 70% av morroa er skypen med folka.
Fiskern
Znusken's Avatar
Trådstarter
Har spilt Skyrim Det var fantastisk, kanskje jeg skal prøve det igjen!
SMITE!

MOBA spill men kameraet er plassert bak spilleren. Mange timer med morro.

Vid

http://www.youtube.com/watch?v=-U_5QjiXf-U
Er litt lei av WoW aswell... Gleder meg som en liten unge til The Elder Scroll Online!
CS:GO er jo konge på kveldene. Public på en norsk server er alltids koselig, men kompetitivt er også rågøy. Gå i gjennom Hitman-spillene (noe jeg driver med nå), noe som får deg til å tenke kreativt på en actionfylt måte. Om du ikke har spilt gjennom Saints Row-serien så anbefaler jeg denne også. Ville spill. Likt GTA, men synes selv at SR er morsommere.

Fifa 13/NHL på konsoll? Om du liker sport selvsagt.
Sist endret av Fle7ch; 6. februar 2013 kl. 14:53.
Sjekk ut Assassins Creed 3, Skyrim og Dishonored!
Spill for sene kvelder? Sjekk ut Bonetown og Bonecraft.

Hvis du vil spille med andre kan jeg anbefale følgende:
Path of Exile er en lovende diablo klone som er f2p.
Smite virker litt som ungen dota og wow aldri fikk. Morsomt spill.
Sist endret av DfenZ; 6. februar 2013 kl. 16:04.
Mad father er et lite kjekt puzzle horror spill anbefaler det!
Fiskern
Znusken's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for gode tips!

Pølsemakeren: Path of Exile skal jeg prøve! =))
Far cry 3 er god underholdning og jeg synes ikke mange spill er undeholdene så det sier litt!

Fifa13 - Man trenger ikke være fotballfan for å nyte dette spillet, intenst online.

Half life 2 - Veldig bra single player, helt ok multiplayer.
Liker du en god singleplayer kan jeg anbefale half life 2 og farcry 3. Ellers gleder ejg meg selv til crysis 3 kommer ut P:
Spilte nettopp gjennom Sleeping Dogs. Er faktisk veldig bra. Er litt likt som GTA IV med tanke på at det er open-world, men man er i Hong Kong som undercover cop isteden. En ting jeg også likte var at spillet fokuserte en del på slossing, og ikke bare skyting. Anbefales.