Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 7060
Har komt over eit par personer som selger 1år spotify premium for rundt 100kr på ebay, er det noen som veit om det er ekte?
Bruker paypal og får vell igjen pengene om det er fake, men er forsatt litt skeptisk.
Har ikke peiling med ebay. Men se på hackforums.net

Jeg kjøpte lifetime spotify for 200 kroner og virker enda (4-5måneder)
Nei, det er ikke sikkert du får pengene tilbake, paypal støtter ikke elektroniske gjenstander
og det kan godt være kodene før blir sperret etter 4-6mnd og da vil kontoen din bli stengt i tillegg.
Men de fleste varer jo over 2 måneder så du har ikke noe å tape. Jeg hadde sånn at de lagde en ny bruker til meg.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Fra http://crackingforum.com/ kan du hente koder i bøtter og spann. Har fortsatt Spotify. Har betalt 30 kroner for kanskje 1 år og x antall måneder siden.
Jeg føler jeg har levd under en stein da jeg har betalt sikkert 3-4000 kroner for spotify! hatt det en DEL år nå, på tide med noen sneaky metoder kanskje..?
Kjøpte akkurat 12 måneder på ebay for ~130kr, får bare sjå korleis de går. Skal oppdatere om de skjer noke.
Sitat av vamvam Vis innlegg
Jeg føler jeg har levd under en stein da jeg har betalt sikkert 3-4000 kroner for spotify! hatt det en DEL år nå, på tide med noen sneaky metoder kanskje..?
Vis hele sitatet...
I mine øyne skulle det da bare mangle... Jeg har også betalt 3-4k. Men det er så verdt.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Nei, det er ikke sikkert du får pengene tilbake, paypal støtter ikke elektroniske gjenstander
og det kan godt være kodene før blir sperret etter 4-6mnd og da vil kontoen din bli stengt i tillegg.
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å lage en ny konto hvis den blir sperra?
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Yep. Selgerene på feks ebay pleier å være greie og gi deg ny account dersom den du har kjøpt er blitt bannet.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Er det ikke bare å lage en ny konto hvis den blir sperra?
Vis hele sitatet...
Joda, men kjipt å miste tilgangen til listene dine. Men funker flott om du kun hører på andre sine lister. Gjorde det samme selv en liten stund, men har byttet over til vanlig betaling
Sitat av Waffaz Vis innlegg
I mine øyne skulle det da bare mangle... Jeg har også betalt 3-4k. Men det er så verdt.
Vis hele sitatet...
Helt enig! 4000,- høres kanskje mye ut, men da snakker vi tross alt tre og et halvt år med kontinuerlig tilgang til millioner av låter, både de gode, gamle og de nyeste hitsene. For samme prisen ville du fått et sted mellom 20 og 40 CDer, som da selvfølgelig ikke ville gitt deg de stadig nye hitsene heller.

Nei, Spotify er ganske enkelt fantastisk, og jeg betaler mine usle 99,-/mnd med GLEDE. I noen tilfeller har jeg forståelse for folk som ønsker å omgå betalingssperrer på tjenester, men Spotify er definitivt IKKE en av disse. Selv en 6-åring med 25 kroner i ukelønn kan legge av 3 kroner hver dag, og fremdeles kjøpe godteri i tillegg til å finansiere en Spotify. Ingen sympati til voksne som eventuelt går på en smell fordi de prøver å snyte Spotify for de usle kronestykkene.

Spotify er gull, og verdt hver eneste krone!
Ut av ren nysgjerrighet, hvordan kan dette funke? er det noen som hacker pre-payed spotify korta eller hva er greia?
Ansatt på narvesen som tar helt av å svindler eller?

Edit: er det logotytmen til spotify sine precards som er cracka?
Sist endret av NoillStress; 3. mars 2014 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Før Spotify lastet jeg ned hundrevis av Gigabyte med musikk på LAN-parties, men jeg hørte sjeldent på noe av det. Etter Spotify kom har jeg betalt 99 kr i mnd (i 5+ år) og har aldri hørt på så mye musikk. 99 kr/mnd er ingenting med tanke på hva alt for mange sløser på røyk, snus og kosmetikk..
Sitat av uaexed Vis innlegg
Fra http://crackingforum.com/ kan du hente koder i bøtter og spann. Har fortsatt Spotify. Har betalt 30 kroner for kanskje 1 år og x antall måneder siden.
Vis hele sitatet...
Hvor der inne henter du koder? Kan du forklare litt nærmere?
Fekk ein bruker som bare var free og trudde med en gang eg vart scamma.. Tok kontakt med selger rett etterpå og fekk svar ganske kjapt, han hadde visst bare glemt å legge meg til i ett elle anna. Eg har no premium og det står at dei so betala er "Boku".
Kva Boku er, det veit eg ikkje. Men eg har premium, og alt går etter forventningene mine. Skal oppdatere engang i blandt for å sjå om eg forsatt har premium.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Ut av ren nysgjerrighet, hvordan kan dette funke? er det noen som hacker pre-payed spotify korta eller hva er greia?
Ansatt på narvesen som tar helt av å svindler eller?

Edit: er det logotytmen til spotify sine precards som er cracka?
Vis hele sitatet...
Flere måter å gjøre det på,
* mange selskaper tilbyr gratis spotify til kundene sine, og mange har ikke sikret denne tjensten godt nok. Så folk kan lage mange brukere, som de igjen kan gi bort eller selge. Men ulempen er ofte at når selger velger å avslutte forholdet med selskapet, så avsluttes ofte kontoene samtidig.
* De bruker stjålne kort, paypal bruker etc. Dette vil som regel også føre til at kontoen blir sperret når banken tar tilbake pengene.
* Du får en hacket bruker, og denne vil nok enten endre passord eller la abo. gå ut. Er du heldig så kan du ha denne brukeren leenge uten noen problemer.
* Sider som tilbyr gratiskoder vis du "tjener" en viss poengsum, og ikke sikrer siden sin godt nok kan bli hacket og kodene kan bli stjålet.
* Før, vet ikke om det funker lenger, så kunne folk søke om å få koder til et par dollar stykk (Bli "spotify" partner), husker ikke om det var 5 dollar, men billig var det. Spotify ble strengere etterhvert.

Og sikkert mange andre metoder som folk bruker.
Sist endret av Vod0; 3. mars 2014 kl. 23:12.
Har "undersøkt" det litt nærmare og ser at det er et utenlandsk mobil selskap som betala for meg. Det er vell noen som har hatt ei kampanje og blitt hacket på ein måte. Eg kan vere heldig å ha dinna brukaren i 12måneda eller kansje bare ein.
Men uansett, eg betalte 130kr og for den summen bryr eg meg ikkje stort om den fungerer i ein eller tolv månedar.
Det var eit lite eksperiment for meg for å sjå korleis eg kunne få so billig spotify som mulig, og om det går som håpa, so er de ikkje den siste gangen eg gjer dette.
Vurderer å kansje prøve meg på å kjøpe ein netflix bruker seinare, men eg lar tiden vise kva eg gjer.
Funker dette for flere tjenester som Netflix, samt norske tjenester som Sumo og Viaplay?
Ikke vær så gnukk.

Selv så betaler jeg gladelig 200 kr. måneden til Wimp, etter at de satte i gang med Wimp HiFi.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av PurpleDrank Vis innlegg
Funker dette for flere tjenester som Netflix, samt norske tjenester som Sumo og Viaplay?
Vis hele sitatet...
Netflix finnes også på cf forumet.

Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Hvor der inne henter du koder? Kan du forklare litt nærmere?
Vis hele sitatet...
Nå har jeg gitt deg linken, let litt rundt.
Sist endret av uaexed; 4. mars 2014 kl. 00:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det går jo også å være 3 stk som betaler 30,- hver hver måned. Man kan riktignok ikke spille online samtidig, men om alle laster ned spillelistene sine og er i offline-mode funker dette utmerket.
Sitat av SeaJagermeister Vis innlegg
Fekk ein bruker som bare var free og trudde med en gang eg vart scamma.. Tok kontakt med selger rett etterpå og fekk svar ganske kjapt, han hadde visst bare glemt å legge meg til i ett elle anna. Eg har no premium og det står at dei so betala er "Boku".
Kva Boku er, det veit eg ikkje. Men eg har premium, og alt går etter forventningene mine. Skal oppdatere engang i blandt for å sjå om eg forsatt har premium.
Vis hele sitatet...
"boku-method" varer bare i 1 måned btw.
Sist endret av vidarlo; 5. mars 2014 kl. 20:35.
Fant en liten guide på nettet som skal fikse en måned premium.
http://www.mediafire.com/view/a5q7ml...b+friendly.pdf
Linken er til en PDF fil som beskriver. Ikke noe "downlows spotify crack"
Betalte en fra HackForums $5 for Spotify Premium 1 år, han logget på kontoen og gjorde noe men er litt skeptisk.
Kjøpte også 1 år Netflix Gift Card for noen måneder siden til $10 for 1 år, funker fortsatt.

Samtidig som jeg fikset Skype Premium til 2020 :P
Sist endret av Exonize; 4. mars 2014 kl. 18:28.
Kan noen komme med en direkte link til hvor man kjøper Spotify Premium inne på Hackforums?..
Sitat av thh Vis innlegg
Det går jo også å være 3 stk som betaler 30,- hver hver måned. Man kan riktignok ikke spille online samtidig, men om alle laster ned spillelistene sine og er i offline-mode funker dette utmerket.
Vis hele sitatet...
Tror jeg hadde sprengt om jeg skulle slite med å sette på offline hver gang jeg skal på spotify, samt gå online for å finne nye sanger, etterfulgt av å glemme å sette den i offline modus og bli avbrutt. Det kun for å spart 50, evt 70 kr måneden.
Trezpazr; http://www.hackforums.net/showthread...hlight=spotify
Sist endret av 295638; 4. mars 2014 kl. 19:51.
hvor for jeg kjøpt netflix koder ?
Sitat av 295638 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
For en jævla drittside Hackforums er.

Kan ikke sende PM med mindre jeg har skrevet 25 innlegg og jeg kan ikke skrive i tråden fordi jeg må ha godt rykte der inne.

Fuckings bullshit.
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
For en jævla drittside Hackforums er.

Kan ikke sende PM med mindre jeg har skrevet 25 innlegg og jeg kan ikke skrive i tråden fordi jeg må ha godt rykte der inne.

Fuckings bullshit.
Vis hele sitatet...
Det er det samme problemet mitt også
Jeg forstår ikke helt hvorfor man ikke kan handle der inne uten å skrive 25 QP innlegg. Det virker rimelig kontra-produktivt.
Vil bare si at siden nesten alle metodene er for US spotifyes.

Så har spotify just innført sånn at man maks kan være vekke på "ferie" i 2 uker.

Etter dette blir brukeren ikke brukende og man må enten kontakte spotify å få se om de kan få endret ipen. Eller bruke VPN.
Så hvor får man tak i Spotify Premium til knallpris?
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Så hvor får man tak i Spotify Premium til knallpris?
Vis hele sitatet...
spotify.no.

99,-/mnd er et røverkjøp for en så fantastisk tjeneste.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
spotify.no.

99,-/mnd er et røverkjøp for en så fantastisk tjeneste.
Vis hele sitatet...
Flott for deg! Fortsett å støtt Spotify, så kan vi andre finne andre løsninger for å spare penger.
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Flott for deg! Fortsett å støtt Spotify, så kan vi andre finne andre løsninger for å spare penger.
Vis hele sitatet...
Da ville jeg heller forsøkt å kutte ned på røyk/snus, kioskmat eller andre ting du kjøper ofte. Å søke seg rundt på nettet og gi kriminelle penger mot en sjanse til å spare en hundrelapp i måneden er mer en stor "Fuck you" til Spotify enn et verdifullt sparetips.
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Flott for deg! Fortsett å støtt Spotify, så kan vi andre finne andre løsninger for å spare penger.
Vis hele sitatet...
Infantil "Fuck da system"-holdning, fjortissrebeller og wannabe-anarkister som på død og liv skal finne enhver måte å komme seg rundt det opplagte løpet. Hør heller på Dyret.
Sist endret av PairADice; 5. mars 2014 kl. 15:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.