Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 6324
Nå som jul nærmerer seg og Jonta og G4ndj1 har pushet meg litt, tenkte jeg det var på tide med et Bergentreff før jul.

De to forrige treffene jeg har vært på(begge arrangert av G4ndj1) var folksomme, jeg tror jeg talte 16 personer innom forrige gang, og jeg håper at folk er klare for et nytt treff.

Brettspilltreff Bergen runde 2, lørdag 11. februar
Brettspilltreff Bergen, runde 3, 10. mars 2012

Oppmøtested: Den blå stein
Dato: Fredag 21. Desember
Tidspunkt: Jeg foreslår 18:00, men dette kan diskuteres.

Hvor går vi, og hva gjør vi? Kom gjerne med forslag.

Stedsforslag:
Peppes/Dolly/enellerannen resturant. Dette har jeg selv vært med på, i mindre grad, og funker bra.

Folkens: Nyåpnet sted foreslått av G4ndj1. Ser koselig ut utifra bildene.

Aspendos
: Ligger mellom KP og MB.

Om noen vil, hjemme hos noen av dere. Jeg har dessverre hverken plass eller mulighet til å ha det hos meg. De fleste nFFerer biter ikke, tvert imot.

Kom også gjerne med forslag om du har en super idé til en aktivitet i tillegg til mat, drikke og diskusjon.

Om du glemmer det, forsover deg, eller bare generelt er litt treig, vil oppdateringer bli postet i tråden om vi beveger på oss.

Til informasjon for newbies fra Jonta:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Sist endret av ivioynar; 12. desember 2012 kl. 21:50.
Skal bare spørre mamma om det er greit

WOHO Bergenstreff!
Sist endret av Realist1; 12. desember 2012 kl. 21:11.
Føyfæn, ditta må eg prøve å komme meg med på!
Kommer til å ta turen innom
Kommer muligens innom. Skal merkelig nok på hellfuck konsert på kveldingen, så treffet er forhåpentligvis et sted hvor man kan innta etanol.

Men foreslår at vi lager en slags "happening" på treffet, altså en slags måte slik at det blir lettere å kommunisere. G4ndj1 hadde brettspill, noe som løste luften ganske kjapt.
Sist endret av Waffaz; 12. desember 2012 kl. 21:53.
Ser jeg skrev Lørdag istedenfor Fredag(dette er nå retter), men ja, det er FREDAG.
da må det bli litt tidlig. siden verden går under på ettermidagen
Sitat av koalafant Vis innlegg
da må det bli litt tidlig. siden verden går under på ettermidagen
Vis hele sitatet...
Finnes det noe bedre enn å tilbringe sine siste minutter med folk fra nFF?(Annet enn å hjelpe hjemløse samtidig)
Dumt at jeg ikke kommer til Bergen før 23. des :/ Hvis ikke hadde jeg kommet!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Mulig eg er med. Må ta dei vanlige reservasjonane om rett verdensdel og slikt.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
im in! skal se hva jeg rekker, men er 3 timer med buss derifra, og ferien min begynner den 21, samme jeg "saker og ting" å håndtere før jeg farter videre men jeg er som sagt med om jeg rekker! hvis det blir som forrige treff, så varer det sikkert en stund!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Så om dommedag skjer er dere i det minste samlet..
Muligheter for rimelig overnatting til lørdagen?
Du får det med i 195kr natten her. Du kan jo og håpe på at en snill nFFer har plass. Jeg har ikke plass selv, og i tillegg bor jeg fortsatt hjemme.
Om du ikke vil ta sjansen på å sove på rom med 7 andre er det mulig å få rom på Citybox hotell for 400kr natten.
Jeg er på jobb i Spania atm, og skal etter planen ikke komme hjem før den 22.
Men det ser ut som det er en liten mulighet for at jeg klarer å lure meg hjem tidligere, i så fall kan jeg sikkert overtale samboerne mine til å la meg invitere med hjem en haug med internettkrigere etter eventuell bespisning.
Kjempebra initiativ, reiser dessverre mot hjemlige trakter like etter jobb fredagen, og kan ikke delta. Kos dere!
Ingen som har noen tanker om hvor vi drar?
Satser på dette!
Kanskje tilogmed jeg dukker opp, for en gangs skyld!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Kommer muligens innom. Skal merkelig nok på hellfuck konsert på kveldingen, så treffet er forhåpentligvis et sted hvor man kan innta etanol.

Men foreslår at vi lager en slags "happening" på treffet, altså en slags måte slik at det blir lettere å kommunisere. G4ndj1 hadde brettspill, noe som løste luften ganske kjapt.
Vis hele sitatet...
etanol fikse vell biffen? neida, men jeg stemmer for pizza på dolly/peppes på torgalmeningen (er ikke sikker hvilken pizzasjappe det er)
usertitle import
bleh's Avatar
Uansett hvor vi ender opp med å dra skal meg og mad-dj sørge for at isen blir brutt, så ingen trenger å være redd for at det blir ubehagelig stemning. nFF treff er alltid bra, om det er i slottsparken før Freakfest eller om det er hjemme hos en tilfeldig freak (som selv ender opp med å sove/spy i sofaen før kl er 02) - det skuffer aldri!
Sitat av drittsekken Vis innlegg
etanol fikse vell biffen? neida, men jeg stemmer for pizza på dolly/peppes på torgalmeningen (er ikke sikker hvilken pizzasjappe det er)
Vis hele sitatet...
Både Dolly og Peppes er på Torgallmenningen, dvs Peppes er omtrent 20 meter unna. Noe jeg forøvrig stemmer hardt på.
Dolly og Peppes lager jo mat man blir syk av. Jeg vil foreslå hvilket som helst av de andre forslagene!
Da har jeg konferert med både Sinken og mine samboere, og vi har bestemt oss for at vi holder hus hjemme hos meg.
Har ikke all verdens plass, men skal nok greie å huse alle sammen.
Det vil bli enkel servering av hjemmelaget indisk(heldigvis ikke av meg, men av min enestående kollektivkamerat som er en trollmann på kjøkkenet), og for de som ikke liker det eller har enorme motforestillinger mot vegetarmat, finnes det kebabpizza, sushi, thai og vietnamesisk mat innenfor 500 meters rekkevidde.

Jeg står som sagt for maten, men eventuell drikke må medbringes selv.
Som alltid vil det ikke tillates alkoholkonsumering av mindreårige eller narkotika.

Vel møtt.
spennende! ser jeg nesten må utsette å reise til stord imorgen!
Jeg skal selv nedover mot Stord/Hagusund på fredag, men det kan utsettes til Lørdag, nFF treff i Bergen på en dato som passer må jeg nesten få med!

-Note- Du over meg, husker ikke nicket ditt nå, men skal se om jeg ikke finner ut av hvem du er på treffet, så blir det kansje selskap om du skal nedover på lørdag?
Da begynner det å nærme seg, og jeg håper folk er klare for å feire verden ende med oss i morgen.
Om det skulle være uklart, er altså oppmøtested Den Blå Steinen kl. 18.00, hvor Sinken vil møte opp for å geleide folk.
Om du har lyst å komme, men ikke rekker å treffe der, send en PM for telefonnummer, helst i forkant, så skal vi nok klare å gi veibeskrivelser, bor i sentrum, så er enkelt å finne frem.
usertitle import
bleh's Avatar
Mad-dj er så klar at han sover under bordet jeg har tastaturet på.

Tipper det blir knall, det er jo trossalt Bærgn.
Da minner jeg om at oppmøte er om under 2 timer. Som G4ndj1 skrev, drikk medbringes selv. Det er veldig greit om folk kjøper dette før oppmøte, så vi slipper å vente. Vel møtt!
Skulle komt om jeg hadde hatt mulighet.

Håper dere får et flott treff og en hyggelig kveld.
Sist endret av A Goat; 21. desember 2012 kl. 17:12.
Vi er to stk på ca. 190 som står der nå

Ingen som har kommet enda. Dårlig.
Hvor blir det av folk da? Bare meg og Sinken som står her foreløbig.
Skulle gjerne vært med, men jeg er borte i julen, det kan nok kanskje også være tilfelle for andre studenter
Dere får kose dere
Kan noen sende meg adresse/telefonnummer på melding? Fikk ikke svar av G4ndj1. Begynt å komme folk?
Vi står med den blå stein.
Sist endret av Sinken; 21. desember 2012 kl. 18:44.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Vi står med den blå stein.
Vis hele sitatet...
Jeg kan tidligst komme om en time. Antar dere ikke blir stående der resten av kvelden
Vi går fra den blå stein nå, send en PM om det er noe
Mange er dere? Jeg får dessverre sannsynligvis ikke anledning til å komme.
..
-

- ha ha
dere glemte å avtale
kjennetegn, whatever ...

Ellers et godt initativ.
Freak Forum and Family osv.
( ville gjerne være der )

Ha en fin kveld og natt der
i mitt gamle nabolag .
Og skål , fellow freaks .!.

Håper det ennå eksisterer
gode nachspiel tekno-fester
der borte .
- Alt vel

;- )
Takker for et flott treff; det var koselig.
Endte vel opp med å være en 10(?) stykker, så det var heller vellykket.
Jeg fikk dessverre ikke muligheten til å komme ettersom det kræsjet med mine venners planer før hellfuck konserten idag. Satser på at jeg ikke allerede har noen planer neste gang det blir arrangert treff!