Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 657
Hei!
Er det noen som har noen gode leverandører av VPN? Jeg har ett problem, jeg har ikke visa da jeg er mindreårig! Jeg ble stengt ute av hide my ass pga mistanke om fraud :S sikkert fordi jeg brukte spendon gavekort mitt :P noen erfaringer??
Tunnelr

Billig og bra.
Sist endret av Waffaz; 11. august 2012 kl. 22:27.
God
Gratis
Pick one.
Trådstarter
2 0
Tunnler tar paypal! Takk :-)

Hva er egentlig forskjellen på de forskjellige VPNene? Ser de tilbyr ssh og open VPN.
Det er litt forskjellig om VPN tilbyderen kan levere IPsec, L2TP, PPTP etc. protokoller.

Men hovedforskjellen er vel i hvilket land IP adressen er og om dem tilbyr flere IP adresser og da i andre land etc.
I mange tilfeller så er det kanskje viktigst å få en amerikansk IP slik at du får tilgang til div. tjenester som kun amerikanske ip-adresser har, slik at du kan sitte å benytte deg av disse tjenestene her hjemme i norge.

Så er jo det litt på hvor bra serverene demmes er da og hvilken hastigheter man kan oppnå ... enkelte tilbyrdere har bedre hastigheter & ping enn andre tilbydere.
Så vidt jeg vet så er forskjellen på SSH og open VPN det at du ved å kjøpe open VPN får et program du kobler deg til ved hjelp av. Med SSH bruker du terminalvindu og kommandoer.