Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2095
Da var tiden inne for å lage en tråd angående nesteårs Rock Am Ring!

Rock Am Ring er en festival i vest-tyskland på den populære bilbanen Nürburgring.
Festivalen er ganske stor og booker samme artister som Rock Im Park, som holdes samme helg. I 2012 blir dette 1-3 juni.

Hittil er det kommet en del band, de siste ble offisiell idag. Bandene som er bekreftet er:

  • AS I LAY DYING
  • BILLY TALENT
  • DEICHKIND
  • DICK BRAVE & THE BACKBEATS
  • DIE TOTEN HOSEN
  • DONOTS
  • ENTER SHIKARI
  • GOSSIP
  • GUANO APES
  • KASABIAN
  • KILLSWITCH ENGAGE
  • LAMB OF GOD
  • SKRILLEX
  • LEXY & K-PAUL
  • LINKIN PARK
  • MACHINE HEAD
  • MARILYN MANSON
  • METALLICA
  • MIA.
  • MOTÖRHEAD
  • OPETH
  • SOUNDGARDEN
  • TENACIOUS D
  • THE KOLETZKIS
  • THE OFFSPRING
  • THE SUBWAYS
  • TRIVIUM

Jeg har tatt tjukk skrift på de som jeg regner som de "viktigste og største", det er ganske mange som man ser. Men det er jo også noen småband som kan være verdt å få med seg.

På Rock Am Ring 2011 traff jeg og 3 venner av meg noen freakere i tyskland, noe som var utrolig hyggelig! Tenkte at i denne tråden kan man komme med "tystere" om hvilket band som muligens blir annonsert, samt kanskje bli enige om noen treff, eller hvilken camp man skal sove på?

Rock Am Ring er hvertfall verdt turen, og jeg gleder meg som en unge til å få se Tenacious D live.

Den offisielle siden hvor man kan bestille billetter o.l er http://rock-am-ring.com
Sist endret av Mangooz; 19. desember 2011 kl. 12:45.
Sitat av Mangooz Vis innlegg
Da var tiden inne for å lage en tråd angående nesteårs Rock Am Ring!

Rock Am Ring er en festival i vest-tyskland på den populære bilbanen Nürburgring.
Festivalen er ganske stor og booker samme artister som Rock Im Park, som holdes samme helg. I 2012 blir dette 1-3 juni.

Hittil er det kommet en del band, de siste ble offisiell idag. Bandene som er bekreftet er:

  • AS I LAY DYING
  • BILLY TALENT
  • DEICHKIND
  • DICK BRAVE & THE BACKBEATS
  • DIE TOTEN HOSEN
  • DONOTS
  • ENTER SHIKARI
  • GOSSIP
  • GUANO APES
  • KASABIAN
  • KILLSWITCH ENGAGE
  • LAMB OF GOD
  • SKRILLEX
  • LEXY & K-PAUL
  • LINKIN PARK
  • MACHINE HEAD
  • MARILYN MANSON
  • METALLICA
  • MIA.
  • MOTÖRHEAD
  • OPETH
  • SOUNDGARDEN
  • TENACIOUS D
  • THE KOLETZKIS
  • THE OFFSPRING
  • THE SUBWAYS
  • TRIVIUM

Jeg har tatt tjukk skrift på de som jeg regner som de "viktigste og største", det er ganske mange som man ser. Men det er jo også noen småband som kan være verdt å få med seg.

På Rock Am Ring 2011 traff jeg og 3 venner av meg noen freakere i tyskland, noe som var utrolig hyggelig! Tenkte at i denne tråden kan man komme med "tystere" om hvilket band som muligens blir annonsert, samt kanskje bli enige om noen treff, eller hvilken camp man skal sove på?

Rock Am Ring er hvertfall verdt turen, og jeg gleder meg som en unge til å få se Tenacious D live.

Den offisielle siden hvor man kan bestille billetter o.l er http://rock-am-ring.com
Vis hele sitatet...
På grunn av Tenacious D kunne ene og alene vært grunnen til at jeg kunne dratt. Men får se ann på hvordan jeg jobber, håper jeg for sjangs til å dra!
Hehe, derfor jeg har understreket den også, slik at folk skal se den! Tipper billettene flyr fort unna nå. Tenacious D ble annonsert idag.
Jeg hører ikke spesielt mye på metal, men for Tenacious D sin skyld kunne jeg faktisk tenkt meg og ta turen.
Kasabian er da strengt talt ikke et småband..

OT: Skal på Roskilde i år, det får holde
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da har jeg skaffet meg billett Deilig å ikke være redd for at de skal bli utsolgt! Det tror jeg nemlig at de kommer til å bli i år

Om det er noen andre freaks som skal, MÅ de si ifra. Er fett å feste med litt nordmenn der nede også! Tyskerne er litt, rar.
Sist endret av Waffaz; 12. januar 2012 kl. 23:01.
Har forferdelig lyst til å se på Killswitch Engage =P Tenacious D kunne jeg også tenkt meg å se. Vet ikke om jeg hadde gledet meg over Metallica, men hvis de hadde framført "Just A Bullet Away" hadde det nok ha verdt det
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
As I Lay Dying og Enter Shikari er jo ikke små band det heller
Da var festivalen utsolgt gitt! Jeg fikk billetten min i posten igår.
Noen andre som har skaffet seg billett?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om noen har noen billetter til overs har jeg noen kompiser som gjerne vil ha dem. PM meg.
ahh hvor epic ville det ikke vært og sett metallica slik det skal sees, min store drøm er og se/høre de på rock am ring, da det er slik det skal være. var uheldig og så dem i telenor arena der sleit de med lydbildet vil jeg si. men fikk uannsett gåsepels når de fyra opp pyroen på Fuel, og ONE <3 så metallica og Tenacious kunne fort fått meg nedover hadde jeg hatt andre jeg kjente som sku nedover kanskje dags tur ned for og se metallica hadde vært noe
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
ahh hvor epic ville det ikke vært og sett metallica slik det skal sees, min store drøm er og se/høre de på rock am ring, da det er slik det skal være. var uheldig og så dem i telenor arena der sleit de med lydbildet vil jeg si. men fikk uannsett gåsepels når de fyra opp pyroen på Fuel, og ONE <3 så metallica og Tenacious kunne fort fått meg nedover hadde jeg hatt andre jeg kjente som sku nedover kanskje dags tur ned for og se metallica hadde vært noe
Vis hele sitatet...
Litt kjipt å ta dagstur ned når det ikke finnes dagsbilletter. Hadde vært greit slitsomt også å reise ned der kun for èn dag. Selve Nürburgring som festivalen er på ligger langt uti huttiheita.

De er forøvrig utsolgt, men man finner billetter på nettet, men til en litt høy pris.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg tror jeg ville gitt alt for å komme meg på denne festivalen! Dette er jo en drømme line-up
Er kommet enda flere band til line-upen nå.

De finner du på hjemmesiden deres.
Sist endret av Waffaz; 3. mars 2012 kl. 14:02.
Syntes det var rart at Skrillex skal opptre der,trodde da metalheads pisset på sånt.
Ifjor var Deadmau5 der. Det er nok for å trekke litt forskjellig publikum. Og Rock Am Ring er jo av den litt snillere typen metal. Ellers har du jo f.eks Wacken og Hellfest som kjører på med litt tyngre!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ingen som skal ned der altså?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei jeg skal til RaR Jeg dra den 29 Mai med båten fra Larvik til Hirtshals
Sitat av mrback Vis innlegg
Hei jeg skal til RaR Jeg dra den 29 Mai med båten fra Larvik til Hirtshals
Vis hele sitatet...
Reiser du alene? Hvor mange er dere evt? Vi er 6stk som reiser nedover på søndag og er klar når campen åpner tirsdag. Tenkte å campe på B5, da det er en av de største campene som åpner tirsdagen.

Gi en lyd om du har lyst å joine oss å feste Kan være litt vanskelig å tilfeldig komme borti deg der nede