Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 47837
burde vært möderatör
Sitat av Susanna Vis innlegg
Vel, eh.. analsex samme kvelden kan bli litt grisete.



Er ikke akkurat colarester. Mer.. hm.. som brun saus..

Prøvde en gang og har ikke forsøkt igjen, så kan ikke svare for om det blir sånn hver gang.
Vis hele sitatet...
Brun saus, hvis du mener det jeg tror du mener, kan forekomme ved analsex uavhengig av kola. Det er en blanding av tarmenes naturlige glidemiddel (som gjør at dritt glir bedre) - og dritt. Skyll tarmene dine bedre neste gang!

Kan for all del hende jeg tar feil - at dette er noe helt annet og at du er flink til å skylle tarmene dine før analsex. No offense =)
Sist endret av pappabetaler; 6. januar 2013 kl. 00:43.
Hehe, har aldri opplevd det sånn før ihvertfall. Tror jeg velger å fortsette å avstå fra analsex ved slike anledninger.
burde vært möderatör
Haha, du får det nesten til å høres ut som om du ofte blir tilbudt rævpuling mens du nylig har pumpa kola opp i stjerten. Sjuke jævel

Forresten, er det noen her som har pult noen der bak rett etter hun (eller han, I guess) har injisert kola? Isåfall, svir dette på kuken eller er det cool?
Sist endret av pappabetaler; 6. januar 2013 kl. 00:52.
Hvis du blander det med hvitvin og tar det inn analt.. da bør du kanskje være forberedt på at du blir litt blaut i trusa?
Tipper det gjør vondt.
Tror ikke det er allverdens nerveceller innenfor selve åpningen.
Alkohol i stussen svir og er ikke verdt det. Beste er å holde seg til vann
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Brun saus, hvis du mener det jeg tror du mener, kan forekomme ved analsex uavhengig av kola. Det er en blanding av tarmenes naturlige glidemiddel (som gjør at dritt glir bedre) - og dritt. Skyll tarmene dine bedre neste gang!

Kan for all del hende jeg tar feil - at dette er noe helt annet og at du er flink til å skylle tarmene dine før analsex. No offense =)
Vis hele sitatet...
For å korrigere litt, så produserer faktisk ikke tarmen i seg selv noe form for glidemiddel, derfor man påfører spytt/eksternt glidemiddel når man ska "down to buissness på soverommet.
burde vært möderatör
Du har sikkert hørt at bakdøra ikke produserer noe som helst fuktighet og derfor må man bruke glidemiddel for analsex. Det er riktig at man bør bruke glidemiddel, men det er ikke helt riktig at tarmene våre er knusktørre på innsiden. Hvis du noen gang knuller en jente i kaviarstjerna uten glidemiddel vil du se jeg har rett

[...] it's normal for the inside of the anus to continually produce some natural lubricant. During sexual arousal, the inner anal canal may generate more lube than usual. This substance can be "ejaculated" through the anus as a result of contractions due to stimulation and an empty bowel.
Vis hele sitatet...
http://goaskalice.columbia.edu/anal-ejaculate
Sist endret av pappabetaler; 6. januar 2013 kl. 17:46.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
For å korrigere litt, så produserer faktisk ikke tarmen i seg selv noe form for glidemiddel, derfor man påfører spytt/eksternt glidemiddel når man ska "down to buissness på soverommet.
Vis hele sitatet...
i call bs. ihvertfall etter mine erfaringer
han over meg her har jeg mer tro på
Sist endret av drittsekken; 11. januar 2013 kl. 18:20.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Forresten, er det noen her som har pult noen der bak rett etter hun (eller han, I guess) har injisert kola? Isåfall, svir dette på kuken eller er det cool?
Vis hele sitatet...
Kokain er lokalbedøvende, så slik jeg skjønner det burde det ikke svi noe særlig. Amfetamin derimot...