Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2412
Hei!

Var nettop oppe på lofte en tur
Og der fant jeg en diger ask med noe jeg tror er tobakk! Nesten 100% sikker lukter litt som cigarellos Tror den har stått der en god stund, den er anten etter bestefar eller oldefar sitt

Tror dere det går greit å røyke det?? Er ikke sikkert det er lurt, siden det kan vere mus der, og tror det var litt støv oppi...

Bilder:
http://img525.imageshack.us/img525/3728/dscf4101cb8.th.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/5922/dscf4102yo8.th.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/1782/dscf4103rw2.th.jpg


-Trazzer

Edit: Forstørra bilde, og lagt til ett til (er litt sterkere farger på bildet) Syns faktis pappa sa det var tobakk oppe på lofte en gang når jeg var liten.
Sist endret av Trazzer; 18. juni 2007 kl. 21:11.
Nærbilde hadde gjort det lettere å se hva det er.
Men hvis du ikke er sikker, så røyk det. Eneste måten å finne det ut.
Jeg vil se større bilde og triprapport etter du har røyket det. Ikke bruk Imageshack, det er treigt, irriterende, reklamefylt, popup-befengt og hatet.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hehe, støv av det litt først a? Og rist av muselorten!
Ser ut som tobakksblader Sendt deg en pm btw
Røyk det, røyk det, røyk det
Lag en triprapport etterpå da
vil tippe at det er en del insekter oppi der, bla. larver, edderkopper og lignende. Så personlig ville jeg ikke røyket det.
Oldefaren din var dealer.

men, eneste er vel å prøve å røyke litt av det. Rist av litt støv og ta vekk muselort som robhol sa.
Eventuelt send litt til meg i posten, så skal jeg prøve smake det for deg!
Trådstarter
6 0
ok! Skal kanskje prøve det i morra :P (Må kjøpe Rizla først)
Satte fyr på 1 blad, lukta tobakk
kjøp deg en koslig maispipe, så kan du bare stappe det oppi og sitte og kose deg. kan ikke se for meg at det greiene der er noe særlig å rulle med :P
insekter og musedritt gir bare tobakken en ekstra fiffen smak!
Send litt inn til peterøes eller noe sånt..sikkert mange tobbakseksperter der som vet akkurat hva det er.
har erfaring fra lignende greier..
tobakk fra 2'verdenskrig, som jeg fant i en stålsylinder da jeg dykket for et par år siden.
det var totalt 2 kilo tobakk..
røyket en sigg, og ble særdeles dårlig...
etter videre utforsking viste det seg at tyskere pleide å sprøyte et eller annet svineri på tobakken som skulle fraktes til norge, som forringet kvalitet og produktet.

Dog, sikkert ikke det du har i pappesken din, men jeg ville nok vært litt forsiktig uansett.
Sitat av 3RD
vil tippe at det er en del insekter oppi der, bla. larver, edderkopper og lignende. Så personlig ville jeg ikke røyket det.
Vis hele sitatet...
er vell ikke farlig og røyke insekter:P ?

trekk i vei og gji oss triprapport.. hmm kansje det er en superhemmlig psykoaktiv plante som oldefaren din dyrka frem