Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3820
Jeg har "møtt" en kvinne på internett (og ikke flau over det). Dvs vi skal ikke møtes før på fredag. Vi har snakket på telefon, msn, epost, sms og tilogmed WF.... Vi har utvekslet bilder osv.

I dag bestemte jeg meg for å google hennes, mest fordi jeg ville sjekke ut litt av ren nysgjerrighet. Hun har tidligere sagt hun ikke er på Facebook. Fair enough. Men jeg finner henne kun på skattelistene for 2010. Ellers er det nada, det er null, niks og ingenting.

Hun har ett relativt spesielt navn i kombinasjon. Så burde ikke være vanskelig å snevre det inn. Har prøvd alle slags søkefraser og sammensetninger. Men finner kun skattelistene for 2010. Det er ingen treff verken på epostadresse, telefonnummer, eller noe. Ikke ett spor.

Jeg trodde det "nesten" var umulig å ikke legge igjen ett eneste spor på internett, da skal man vel ikke bruke det i det hele tatt.

Jeg vet jo hun eksisterer iallefall ift korrekt navn på skattelistene og det hun har oppgitt. Men nå e jeg veldig usikker.

Er det jeg som overdimensjonerer dette, eller virker det merkelig? Håper på seriøse svar!
Husk at ikke alle chicks er ekshibisjonister. Finner du henne på skattelistene så er hun nok real. Anbefaler forresten Skype før treff. Jeg traff samboeren min på nett for 6 år siden. Så jea. Det er ikke helt håpløst.
Så lenge du finner hun i skattelistene er hun real.
Hun har jo kvinnelig stemme? har du sett henne på cam?
Trådstarter
3 0
Nei! Har ikke det. Men har sett ganske mange bilder, ikke seksuelle, men likevel bilder man ikke antar "hvem som helst" har tilgang til med mindre man faktisk er personen.
De som vet litt om personvern og er obs på hva slags informasjon de legger ut på nett er ikke så lett å spore vi Google.
Får ikke så mye mer enn skattelistene når jeg søker etter mitt eget navn.
Sitat av orik Vis innlegg
Nei! Har ikke det. Men har sett ganske mange bilder, ikke seksuelle, men likevel bilder man ikke antar "hvem som helst" har tilgang til med mindre man faktisk er personen.
Vis hele sitatet...
Det er jo greit da :-) men pass på, bilder kan lyve:-p lykke til på fredag :-)
Er dere gamle?
førstemann på månen
Har du sett dokumentaren catfish?
Trådstarter
3 0
Vi er litt gamle over 30 under 40 for begge. Men vet jo egentlig det dere svarer, er nok bare usikkerheten
Jeg finner meg selv bare i skattelistene og en gammel "scoreboard" fra friidrettstiden min. Så det er ikke merkelig at du ikke finner mere informasjon om henne på nettet.
Sist endret av clarionify; 2. mai 2012 kl. 03:16.
Er ikke alle som legger seg totalt ut på nettet, og slik er det bare
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
At du ikke finner personen på google er ganske normalt, selv er det som jeg ikke eksisterer for google.
Lærern var overbevist om at han kunne finne samtlige i klassen på google, men meg fant han ikke
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Jeg kan kun finne en ting av meg på google. Det er ett bilde av meg, fra den gamle skyteklubben. Bortsett fra det eksisterer jeg ikke. Fattern er det lett å finne though, men han jobber jo ganske høyt
Du kan jo sjekke ut stalker-søkemotoren pipl.com

Edit: går selvfølgelig fint an å ikke få noe særlig treff på google, spesielt hvis man er litt eldre. Jeg får 40000+ treff når jeg søker på mitt navn på google, men facebook-profilen min finner du ikke der.
Sist endret av lor3ntz; 2. mai 2012 kl. 08:48.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Du har ikke noe å tape på å treffe henne. Hvis hun har lyvd, konfronter henne og dra, hvis ikke; kos deg
Jeg ville anbefalt å prøvd å få hørt stemmen.. Spørre om telefonnummer, ringe.. Eller på Skype.
Dersom hun ikke er interessert i dette, ville jeg sett etter tegn til en klump i buksa du ikke egentlig vil se.

Har en i lokalmiljøet her som utgir seg, oppfører seg og opptrer(og selvfølgelig ser ut som) som en jente overalt. Og gjemmer utstyret mellom beina.
- Og ja, denne personen oppsøker konstant gutter som kliner med "hun" fordi "hun" er kliss lik ei jente.

Så dersom personen du skal møte er mellom 17 og 25 år en plass og bor i Telemark, vennligst ta kontakt med meg også håper vi at det ikke gjelder denne personen :P

Og jeg tror denne personen også har tatt navnebytte til et jentenavn.
Sist endret av MrCryptical; 2. mai 2012 kl. 09:18.
Får en følelse av at dette er noe troll. Hun gir bare bilder av seg, du har aldri hørt stemmen hennes, aldri sett henne "live". Hun finnes bare på skattelistene. Jeg kunne lett klart og finne en dame på skattelistene for og så si jeg var henne.

Me uansett, lykke til på fredag. Du har å komme med update!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av orik Vis innlegg
Jeg har "møtt" en kvinne på internett (og ikke flau over det). Dvs vi skal ikke møtes før på fredag. Vi har snakket på telefon, msn, epost, sms og tilogmed WF....
Vis hele sitatet...
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Får en følelse av at dette er noe troll. Hun gir bare bilder av seg, du har aldri hørt stemmen hennes, aldri sett henne "live". Hun finnes bare på skattelistene. Jeg kunne lett klart og finne en dame på skattelistene for og så si jeg var henne.

Me uansett, lykke til på fredag. Du har å komme med update!
Vis hele sitatet...


Haha, de har jo pratet sammen ? :P
Sist endret av CHillZoNE; 2. mai 2012 kl. 10:19.
Vet om flere personer som har blitt lurt. Men kan ikke tro at du kan risikere noe stort, bortsett fra tapt tid med tanke på at du er en mann. Møt henne så finner du det ut, men ikke godta det vist det er du som for.eks skal betale reisen for henne til deg osv..

Cheers!
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
gratulerer, du har funnet en jente som ikke sitter på facebook og utbroderer om livet sitt dagen lang.

she's a keeper.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Forventer statusoppdatering!
Last opp bildet på tineye.com og se om hun har tatt det fra nettet.
Sist endret av JibbeSander; 2. mai 2012 kl. 14:15.
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Last opp bildet på tineye.com og se om hun har tatt det fra nettet.
Vis hele sitatet...
Evt. googles egen bildesøk-motor.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Forventer statusoppdatering!
Vis hele sitatet...
Hun har ikke Facebook.
Kjenner meg igjen i den situasjonen der! Jeg er virkelig en håpløs stalker..
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Haha, de har jo pratet sammen ? :P
Vis hele sitatet...
Noe du ikke har fått med deg?

Jeg kan fake en identitet og skrive med noen på skype som den identiteten?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Noe du ikke har fått med deg?

Jeg kan fake en identitet og skrive med noen på skype som den identiteten?
Vis hele sitatet...
Noe du ikke har fått med deg, da?

De har pratet sammen over telefon.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Noe du ikke har fått med deg, da?

De har pratet sammen over telefon.
Vis hele sitatet...
Ja, hva har det å si. Det jeg mener er at dama han prater med ikke sikkert er dama han prater med. Han har ikke sett hu, derfor det ikke er sikkert.
Sist endret av Magnisx; 2. mai 2012 kl. 15:29.
Sitat av somnium Vis innlegg
gratulerer, du har funnet en jente som ikke sitter på facebook og utbroderer om livet sitt dagen lang.

she's a keeper.
Vis hele sitatet...
Kult at du kommer med utsagn om at alle som har bruker på Facebook utbroderer om livet sitt dagen lang. Sist jeg sjekket så har mesteparten av mine venner, inkludert meg skrevet svært få statusoppdateringer. Selvfølgelig så finnes det personer som skriver om når de skal drite, hva de skal gjøre iløpet av dagen. Men det blir feil å si at hvis du har bruker på Facebook så sitter du der og utbroderer om livet ditt dagen lang Tenk neste gang før du kommer med et slikt utsagn.
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Kult at du kommer med utsagn om at alle som har bruker på Facebook utbroderer om livet sitt dagen lang. Sist jeg sjekket så har mesteparten av mine venner, inkludert meg skrevet svært få statusoppdateringer. Selvfølgelig så finnes det personer som skriver om når de skal drite, hva de skal gjøre iløpet av dagen. Men det blir feil å si at hvis du har bruker på Facebook så sitter du der og utbroderer om livet ditt dagen lang Tenk neste gang før du kommer med et slikt utsagn.
Vis hele sitatet...
Det eneste han skrev var jo at han nå kunne utelukke at dama var ei skikkelig attention whore, noe som kanskje er bra. Hvor har han skrevet at "alle som bruker facebook, utbroderer om livet sitt?"
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Kult at du kommer med utsagn om at alle som har bruker på Facebook utbroderer om livet sitt dagen lang. Sist jeg sjekket så har mesteparten av mine venner, inkludert meg skrevet svært få statusoppdateringer. Selvfølgelig så finnes det personer som skriver om når de skal drite, hva de skal gjøre iløpet av dagen. Men det blir feil å si at hvis du har bruker på Facebook så sitter du der og utbroderer om livet ditt dagen lang Tenk neste gang før du kommer med et slikt utsagn.
Vis hele sitatet...
Jeg skriver rett og slett aldri statusoppdateringer fordi ingen kommenterer eller trykker "liker". Det er bare flaut.

On topic: Dette må du nesten finne ut selv... vanskelig for akkurat oss å forstå DIN situasjon. Altså, da tenker jeg på hvordan du har snakket med henne og alt det der. Vanskelig å si om det er en litt "artig" kar bak skjermen eller hun du har snakket med. Neida, vi skal ikke tenke negativt. Du kan camme med henne, kanskje? Be henne ta et bilde av seg selv med en lapp med navnet ditt på eller noe? haha, kanskje det var litt teit, men ønsker deg ihvertfall lykke til. Har flere tips hvis du kanskje kan trenge det (har vært oppi samme situasjon faktisk)
Enkelte som kommenterer her er jo skumle må være paranoid om du virkelig ikke tror hun er jente etter og ha snakket med henne på telefon, skype ++.
Bare for å være sikker så burde du ta et av bildene som hun har sendt deg og bruke søkemotoren www.tineye.com for og forsikre deg at det ikke er noen bilder hun har stjelt fra nettet. Men virker ikke som hun har noe å skjule.

Ops, noen var før meg.. så det ikke før nå.
Sist endret av Xaviuz; 2. mai 2012 kl. 17:38.
Off-topic: Jeg vet at man er fucked om man legger ut noe, men jeg er registrert på veldig mange plasser (internett når man var 12-13 år, artig å registrere seg før i tiden. ) man finner mye om meg hvis man søker navnet mitt, er det noen mulighet for å få fjernet dette fra Google sin crawler? Eller er man fudged? (altså fucked)
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Off-topic: Jeg vet at man er fucked om man legger ut noe, men jeg er registrert på veldig mange plasser (internett når man var 12-13 år, artig å registrere seg før i tiden. ) man finner mye om meg hvis man søker navnet mitt, er det noen mulighet for å få fjernet dette fra Google sin crawler? Eller er man fudged? (altså fucked)
Vis hele sitatet...
Ville prøvd å sletta meg fra de stedene du er registrert på (hvis mulig). Man kan få sletta seg på slettmeg eller noe. Dette koster penger da
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Men det blir feil å si at hvis du har bruker på Facebook så sitter du der og utbroderer om livet ditt dagen lang Tenk neste gang før du kommer med et slikt utsagn.
Vis hele sitatet...
jeg har aldri kommet med et slikt utsagn, slipper jeg tenke meg om da?