Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5757
Halla!

Er i Oslo i helga og lurte på om noen kunne anbefale et eller flere bra steder for oss under 20?

Hadde også vært ganske greit å vite hvor de ligger iforhold til sentrum osv
Sist endret av Blazed Monkey; 17. februar 2012 kl. 22:52.
Møllers? Elsker? De stedene er 18 års grense i hvertfall.

Møllers er forsåvidt dårlig. Ofte mest shabby folk som henger der, og mye bråkemusikk.
Paddys? titegn
Bedreviter
Blazed Monkey's Avatar
Trådstarter
takk for svar Men hadde helst håpet på noen 18årsklubber som faktisk er litt fete da, puber kan vi dra på hjemme
http://oslopuls.aftenposten.no/resta...icle432744.ece
Dette er mine personlige mening og skal tas med salt, men som regel er slike steder rimelig kjipe. Det er veldig mye 'fjortiser', sølete, bråkete og forferdelig trangt. Frem til du er 20 vil jeg tro hjemmefester er bedre.
Bedreviter
Blazed Monkey's Avatar
Trådstarter
Sitat av NijO Vis innlegg
http://oslopuls.aftenposten.no/resta...icle432744.ece
Dette er mine personlige mening og skal tas med salt, men som regel er slike steder rimelig kjipe. Det er veldig mye 'fjortiser', sølete, bråkete og forferdelig trangt. Frem til du er 20 vil jeg tro hjemmefester er bedre.
Vis hele sitatet...
Hvis det er fjortiss så går det greit å plukke opp jenter ihvertfall!

Men er alle de utestedene på denne siden fortsatt åpne? Vet jo at utesteder stenger hele tiden, og er ikke altfor ofte i Oslo så trenger en oppdatering
Sist endret av Blazed Monkey; 17. februar 2012 kl. 23:11.
Du har også Luux, Buddha, xlnt, Stardust, Studenten og Trompeten. Ville satset på Luux om jeg var deg.
Bedreviter
Blazed Monkey's Avatar
Trådstarter
Hvor mye koster ett VIP-bord på Luux?
Sitat av Blazed Monkey Vis innlegg
Hvis det er fjortiss så går det greit å plukke opp jenter ihvertfall!

Men er alle de utestedene på denne siden fortsatt åpne? Vet jo at utesteder stenger hele tiden, og er ikke altfor ofte i Oslo så trenger en oppdatering
Vis hele sitatet...
Håper du er like fjortiss som må dra på utesteder med fjortisser for å få med deg jenter hjem.
Har aldri vært der før, så det vet jeg ikke, du må nesten ringe dem.
Bedreviter
Blazed Monkey's Avatar
Trådstarter
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Håper du er like fjortiss som må dra på utesteder med fjortisser for å få med deg jenter hjem.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo chill. Fjortizz 4 life<3
Sist endret av Blazed Monkey; 17. februar 2012 kl. 23:20.
Ærlig talt, nå får dere gi dere. Vi har alle vært fjortiser en gang, hengt på fjortisplasser, nytt den deilige følelsen av å ha blitt 18 år, for så å endelig kunne gå ut.

Vi vet alle at det er stor forskjell på 18 års steder, og 20 års steder. Vi har alle vært fjortiser en gang i livet, derfor trenger vi ikke å rakke ned på andre. Alle har vært på 18 års stadiet en gang i livet. Noen få er dessverre fortsatt på det samme stadiet.
Luux, Desire, Naken og Escape er vel de som er populære i min vennekrets, men ikke spør meg om hvilken som er best, har ikke vært på noen av de :P
Sitat av Blazed Monkey Vis innlegg
Hvor mye koster ett VIP-bord på Luux?
Vis hele sitatet...
Spør superkidzen!
Bedreviter
Blazed Monkey's Avatar
Trådstarter
Sitat av alexguge Vis innlegg
Spør superkidzen!
Vis hele sitatet...
Åååå som jeg elsker seriøse svar <3
Sitat av Blazed Monkey Vis innlegg
Åååå som jeg elsker seriøse svar <3
Vis hele sitatet...
Tror du passer rett inn på fjortissteder jeg!
Bedreviter
Blazed Monkey's Avatar
Trådstarter
Men altså, vi kom oss så langt som til Luux.. Men vi kom ikke inn på grunn av skoene til kammeraten min, noen som vet om noen steder uten syk dresskode?
hmm, trompeten tror jeg eller kanskje Lipp
Sist endret av minimastros; 18. februar 2012 kl. 15:08.
Hvis du har råd til VIP bord, klarer vell kameraten din å ta på seg noe annet enn converse? Meg bekjent er utvalgte blandt 18-steder enten type pub, eller "klubb" med dresscode.
Møllers er en klassiker hos oss. Pleide å henge der nesten hver helg før jeg ble 18. Masse interessante folk, bra musikk om du ikke liker den typiske party-musikken. Når du har vært der en stund begynner du bli kjent med mange av folkene som henger der, og da blir det ganske morsomt å dra dit. Billig er det også.

Ellers er jo luux et bra alternativ.
Sitat av Blazed Monkey Vis innlegg
Men altså, vi kom oss så langt som til Luux.. Men vi kom ikke inn på grunn av skoene til kammeraten min, noen som vet om noen steder uten syk dresskode?
Vis hele sitatet...
Ingen steder i Oslo har "syk dresskode". Med mindre du ser ut som en uteligger slipper du inn alle steder
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Blazed Monkey Vis innlegg
Men altså, vi kom oss så langt som til Luux.. Men vi kom ikke inn på grunn av skoene til kammeraten min, noen som vet om noen steder uten syk dresskode?
Vis hele sitatet...
Hvis skoene hans var det eneste dere ikke kom inn for, så er det ikke "syk dresskode". Tviler på at han hadde på seg dress og joggesko!