Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 918
Hey, alle sammen. Jeg har netopp innstalert Sony Vegas. Når jeg har " markert og Rendered " videoen min så viser kun klippet svart, eneste som funker etter jeg har rendet den er " textene " som viser f.eks: hvem som har lagt filmen osv

Jeg får en feilmelding hver gang jeg started Vegas

http://i32.tinypic.com/e0g1gh.jpg


er det noen glupe gutter / jenter ute der?
Hvilken filmtype er klippet du skal rendre da?
Trådstarter
55 1
alle... Avi, Mpeg, WMV osv...
Trådstarter
55 1
hmm, ingen som vet? Sorry for at jeg maser, men jeg skal lage video til et skole prosjekt..så jeg er egentlig avhenging av det nå ^^
Hvis du åpner et nytt prosjekt, legger inn klipp og rendrer uten å lagre, hva skjer da?
Trådstarter
55 1
det samme...

Men kan noen ta SS (screenshot) av innstillingene de " render på " det kommer jo en liten meny
kan virke som om du har problem med det codecet du prøver å rendere i. Slik som det står på bilde ditt er det Default Template (Uncompressed) du prøver å rendere i? Det er ikke så lurt.
Last ned det nye Windows Media codecet, eller DivX/Xvid codec for å redere i. Da får du flott kvalitet og god reduksjon av filstørrelsen, samt du kan rendere filmen til .avi, .mpeg og diverse.