Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 12026
den dagen man er så heldig å få prøve ekte afgan/kashmir så skjønner man fort at 99% av gallen i norge er godt utbøffet. denne utbøffingen skjer vel skjelden i norge, men en plate har mange stoppesteder fra afghanistan til norge. de som sitter på ekte afghan selger den nok ikke videre for under 300 kr grammet.
Selv om nordmenn sitter på mangenmangen kilo med røyk så har dem ingenting med det leddet hvor platene kommer fra som oftest..Norge holder desverre så lav standard på røyk at det hadde vært dumt av de som er på top og ikke kverne opp de gode platene=/ Derav er det jo veldig spesielt når folk har "sorting", "afganer" o.l og tar gjerne mer enn standard pris for det =[
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Denne "Sortingen" har jeg vært borti en del ganger, og det jeg har merka hver gang er at jeg veldig fort blir innrøyka på den (dvs at den ikke fenger no spess lengre).

Dette har pleid å koste en del mer enn vanlig shit og virka ganske eksklusivt.
Hvis det er sånn shit afghaner gutta røyker så vil jeg heller foretrekke shit som fenger litt lengre.
Hehe, kvaliteten på sorting varierer sinnsykt..men jeg tipper du ble myemye mer ute av litt av den sortingen enn standarden lissom..kjøp deg en femmer av hver neste gang og mix det
Sitat av BorinG
Litt gammel post men samma det.
Ville bare si at hvis du tar en lighter og brenner litt på hennaen så begynner det å boble. Dette skjer ikke på hasj..
Vis hele sitatet...
Oioi! du har ikke røyka mye god bønne stakar : /
godbønne SKAL boble, bobler det ikke er det stor sjanse for at det er gammel bønne du har, blir den sand mellom fingrene i tillegg når du mekker så har du fått skikkelig gammel bønne!


for mye av bønna i norge er rett og slett gammel! gammel og pressa! ikke tro at bønna kommer i plater fra bonnen som lagde shiten. derfra kommer det mere som pølse, så kommer det til feks spania, blir pressa litt for olje, og sendt til feks paris, presset litt der også osv. Så kommer det til norge langt oppe i nord, tørt og kjedlig!

nå skal det sies at ihvertfall for min egendel har jeg heldigvis bare supersære dealere som ikke har dårlig shit, ganske digg igrunn!
jeg har slutta å røyke dårlig bønne, bobler den ikke eller ikke funker orntlig, så røyker jeg den heller ikke. Hadde bare flere gjort det og ikke tatt til takke med drittbønne så kunne vi kansje fått mere godbønne her oppe i nord!

ellers må det jo sies at god bønne eller ikke så er det for mye dritt i hasjen, mye bedre med grønt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei - de som prøver å bagatellisere dette eller er godtroende gjør en stor feil

Jeg bor i Paris, der disse greiene har dominert markedet de siste tre årene.

En venn av meg fikk en stafylokokkinfeksjon i lungene som han nesten døde av, og flere jeg kjenner har hatt
forskjellige halsplager og stygg hoste - kronisk halsbetennelse er ikke uvanlig.

Hovedsaklig er det fiberglass og silika-pulver - mikrofint pulver, som man ikke vet om går inn i organer og liknende

Franske helsemyndigheter har opprettet et eget grønt nummer for de som har brukt det, og anbefaler alle å oppsøke lege.
Dette fordi det er to beviste tilfeller der brukerne har hostet blod og fått alvorlige lunge-sykdommer av det.

Britiske helsemyndigheter har også gått ut med en advarsel, men der er det ingen konkrete tilfeller ennå - men det jeg har sagt burde tale for seg selv.
Se Normal's hjemmesider

For de som kan Fransk
http://www.circ-asso.net/paris/pages/alerte.htm

UKCIA sin advarselsside på Engelsk med reportasjer etc.
http://www.ukcia.org/library/contam/default.php

Bilder av fiberglass-pot
http://circnordest.free.fr/alertetoxique/galerie.htm

Melding fra helsedepartementet i England
http://www.info.doh.gov.uk/doh/embroadcast...A0?OpenDocument

Mye av fiberglass-pot'en har så lite fiberglass at det er umulig å se - man må tygge det eller bruke mikroskop.
Legen min anbefaler å ikke tygge det, da man ikke VET hva det er.
Små mengder fiberglass kan være skadelig i følge UKCIA. Er usikker på hvem som har rett i hva, men når kompiser får betennelser og infeksjoner og det river i halsen taler vel det for seg selv....
Sist endret av Frankofil; 29. april 2007 kl. 10:25.
kammeraten min kjøpte 200g hinna en gang :P stakkars man.. så du er ikke alene labben :P
assa folk blander alt slags mulig rart, men hvis du kjøpte det i byen så er de tikke rart, men noen ganger får man bedre de rå, kjennte en fyr som sto og solgte hasj mixa m heroin der... hehe og den hasjen tok livet av meg i 20 sekunder så, man skal være forsiktig m hva man kjøper i byen der...
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg har også opplevd dette i Tønsberg. Jævla kjipt. Dette er en stund siden da. har ikke sett han som solgte på en stund nå.

Fler som har opplevd dette i Tønsberg? evt. PM meg om dere vet om noen som selger crap, så jeg slipper å kjøpe mye mer sånt. Heh