Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1681
Prøver å gå ned noen kilo om dagen, det er noe som definitivt kan kræsje litt med helgekosen min, heh. Trenger derfor tips til lite-øl.

Evt andre alkoholholdige drikker med få kalorier, men helst øl
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Isbjørn Lite er DRIKKENES.

Tuborg Lite Ice smaker minner litt om de klassiske tynne sommerøla.

Syntes ikke man kommer bort i fra smaken av vann på øla uansett hvilken lite øl man kjøper da.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liten skriveleif, men men
Jeg har prøvd en del forskjellig lite øl. Den beste hittil er Hansa sin Lite Mango-Ipa, anbefaller å prøve den��
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Isbjørn er ikke så værst vist ikke har man jo sukkerfri cider, men det blir ikke helt øl ds
Syns Tuborg Lite og Mack Isbjørn Lite er drikkenes. Ringnes syns jeg blir litt for utvanna.
Uvaksinert 👍
Isbjørn lite og Aass lite vienna
Sjekk øl-akademiet.no sin test
Personlig valg er Hansa Lite Pilsner, samt sterk-ølen Mack Isbjørn Gull Lite
Tuborg lite vanlig og tuborg lite mango / passion. Begge veldig gode
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liker isbjørn lite, men smaker jo nesten ingenting da
Revklo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Isbjørn er ikke så værst vist ikke har man jo sukkerfri cider, men det blir ikke helt øl ds
Vis hele sitatet...
Stemmer det! Grevens har jo sukkerfrie cidere som jeg ser det er veldig få kalorier i. Jeg har ikke noe i mot en cider i ny og ne så det skal jeg teste.

Ellers tusen takk for alle andre forslag! Om det er noen som har noe mer å komme med, kanskje lite-øl på polet og litt mindre vanlige typer tas det også imot
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Stadig fleire variantar lite-øl i butikken. Kjøpte nylig Aass sin Lite Krystall. Veldig lys og lett, nesten ingen smak, perfekt som erstatning til springvatn

Flott til kronisk konsum i solskinn
1. Rignes lite fatøl
2. Hansa lite
3. Aas vienna lager lite
4. Grans lite (REMA 1000)
5. Isbjørn lite
Sistnevnte er rett og slett fordi jeg synes de leverer veldig ujevn kvalitet på ølen, de smaker ikke alltid det samme.
Har cøliaki, så det har vært bedrevet rimelig omfattende testing her ;D
Sist endret av Deceptive; 7. mars 2024 kl. 00:17. Grunn: Dårlig emoji-game
Storetrær
Lycke's Avatar
Aas lite = færrest carbs og kalorier

Isbjørn Lite = best smak

Hard seltzere = smaker dritt men lite kalorier

Drinker på byen = skinny bitch (vodka og faris) gin tonic evt. tørr hvitvin
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Schous er kommet i lite versjon, jeg synes den er god med mye smak
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Vodka og Farris.

På ekte, god vodka og sprudlevann, gjør jobben og smaker godt
Jeg har de siste 15årene 1 til 2 dager i uken der jeg ikke spiser noe mat.
Det har ikke vært et bevist valg, men når jeg fungerer like godt i et par dager og ikke kjenner på noe sultfølelse så har det kommet naturlig over årene.

Så om du ikke finner en LITE øl du kan trives med, så anbefaler jeg deg å prøve å faste en dag i uken. Sånn at du kan kose deg med den ølen du ønsker.

Føler også kroppen min fungerer veldig bra når den får et par dager på å renske seg selv.

Er ikke det beste tipset, men jeg drikker og koser meg med den maten jeg ønsker uten å gå opp i vekt. Og ja jeg kan drikke myyyeee pils :P
Sitat av Deceptive Vis innlegg
1. Rignes lite fatøl
2. Hansa lite
3. Aas vienna lager lite
4. Grans lite (REMA 1000)
5. Isbjørn lite
Sistnevnte er rett og slett fordi jeg synes de leverer veldig ujevn kvalitet på ølen, de smaker ikke alltid det samme.
Har cøliaki, så det har vært bedrevet rimelig omfattende testing her ;D
Vis hele sitatet...
Enig med det du skriver om Isbjørn lite. En dag kan den være helt innafor men en annen dag smaker den regelrett dritt. Morsomt å se at dette var casen, trodde det var noe feil med smaksløkene mine.
Nå har Frydenlund kommet med lite fatøl. Prøvde den igår. Ikke like god som vanlige men helt klart drikkbar.

Skal se etter aas lite krystall neste gang jeg er i butikken