Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1531
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så igår skulle jeg og en kompis droppe ilag og planen var å starte med 150mg også redosere mer 75, men på come upen fikk jeg så sinnsykt angst som varte sikkert 30-40 min før kompisen min da e burde ta en halv xanax (0,5mg) så jeg gjor det. Så vi redosa litt senere med 75mg, men mye av angsten jeg hadde vært der fortsatt, trodde det var vekke noen øyeblikk men så kom det tilbake heile tiden. Så når jeg hadde roer meg helt ned så kjente jeg absolutt Jack shit av mdmaen mens kompisen min trippa balle så han foreslo at jeg skulle ta 100mg, ja, vet jeg tok en drøy dose. Men jeg kjente ingenting? Null følelse av eufori, regner med det var xanen sin skyld men betyr det at jeg kan ta MDMA om ikke så lenge? Rundt 3 måneder siden jeg tok sist
Tror ikke du kan ta MDMA hypppigere bare for at du fikk dårlig effekt?

Er vel et tegn på at du burde ta lengre pauser når det ender med angst og null eufori.

Hadde du spist mye rett i forkant av at du droppet? Hvor mye veier du?
Sitat av HelpMePlz Vis innlegg
Tror ikke du kan ta MDMA hypppigere bare for at du fikk dårlig effekt?

Er vel et tegn på at du burde ta lengre pauser når det ender med angst og null eufori.

Hadde du spist mye rett i forkant av at du droppet? Hvor mye veier du?
Vis hele sitatet...
Har en del erfaring vil jeg si men venter alltid over 3 måneder hver gang. Hadde ikke spist noe spesielt men var helt uthvilt og føler null come down, bare syns d e tart at d e over 3 månda siden sist, men hadde sikkert mye med xanaxen å gjør.

Sorry er veldig dårlig på å forklare ting
Sitat av LuckyWasTaken Vis innlegg
Har en del erfaring vil jeg si men venter alltid over 3 måneder hver gang. Hadde ikke spist noe spesielt men var helt uthvilt og føler null come down, bare syns d e tart at d e over 3 månda siden sist, men hadde sikkert mye med xanaxen å gjør.

Sorry er veldig dårlig på å forklare ting
Vis hele sitatet...
Hvis du angster ut av 150 mg mdma, så må du nesten finne ut rotårsaken av dette. Det er som oftest en dårlig idé å ta et nytt rusmiddel, for og dempe bivirkningene fra et annet.

3 måneder ventetid mellom hver gang er fint. Ikke mye å si på det.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis du angster ut av 150 mg mdma, så må du nesten finne ut rotårsaken av dette. Det er som oftest en dårlig idé å ta et nytt rusmiddel, for og dempe bivirkningene fra et annet.

3 måneder ventetid mellom hver gang er fint. Ikke mye å si på det.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet liksom grunnen til at jeg får angsten på come up, har nemlig ei dame som hata at e har tatt dop osv fordi hun har sett meg på mitt verste og ho vil ikke e skal havne tilbake der e var før men det skal jeg ikke, sliter mye med angst hele tiden egentlig og vet sjøl at u begynne med benzos og speed gjør bare alt verre så d skal ikke e

Hadde bare lyst å ta en pause fra livet med bestekompisen min
Sist endret av LuckyWasTaken; 21. desember 2021 kl. 10:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du brukt amfetamin i perioden du har hatt pause fra mdma?
Sist endret av HelpMePlz; 21. desember 2021 kl. 12:59.
Sitat av LuckyWasTaken Vis innlegg

Hadde bare lyst å ta en pause fra livet med bestekompisen min
Vis hele sitatet...
Det høres nesten litt ut som at du tar mdmaen i feil setting.
Ta xanaxen før mdma hvis du går inn og får badtrip
Sitat av user22 Vis innlegg
Ta xanaxen før mdma hvis du går inn og får badtrip
Vis hele sitatet...
med en tidsmaskin
Sitat av Bothrops Vis innlegg
med en tidsmaskin
Vis hele sitatet...
Jepp, må nesten det. Merket ingenting av mdmaen men det er vell det som skjer når man tar xan og mdma. Tenker hvertfall å vente en god stund før jeg tar igjen.
Høres ut som han kompisen din ikke har særlig god peiling, hvorfor dope vekk angsten, halve morroa er jo å være smånervøs på oppturen. Når emmaen hitter så forsvinner jo angsten uansett. I tillegg så motvirker benzo MDMA, så ikke spesielt rart du ikke merka noe. Vent tre-fire måneder og hold deg til anbefalte doser neste gang, uten noen miksing og triksing.

https://i0.wp.com/knowyourstuff.nz/w...8%2C1131&ssl=1