Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  388 95414
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Hvor i Oslo kan jeg få tak i kull til vannpipe så seint på en søndag ?
Vis hele sitatet...
Veit det er sent, men jeg har alltid noen pakker kull i backup OG bor i Oslo. Let me know.
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Noen som vet om de selger tobakk på Youngstorget nå, og til hvilke priser? Sist jeg kjøpte betalte jeg 150 kr for 250 gram. Hadde tenkt meg en tur dit neste helg, så er greit å vite
Vis hele sitatet...
De hadde det ikke da jeg var der i forrige uke. Mulig man må spørre nå pga. ny lov?

Sitat av Qasker Vis innlegg
Dealextreme.com De har gratis shipping og du kan selv enkelt merke pakken som "gift".
Vis hele sitatet...
Det skjer ikke noe annet enn at de fjerner etiketten som sier DX om du merker som gift. Ment til dropshipment-butikker.
skal snart til finland (! ) og vurderer kjøpe meg frukttopbakk og vannpipe. noen som har tips på hvor? skal være i Ylojarvi
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor i Oslo får man tak i frukttobakk?
Sitat av Harpeia Vis innlegg
Hvor i Oslo får man tak i frukttobakk?
Vis hele sitatet...
Bodene på youngstorget
Ville bare legge ut denne for de som har lyst på en vann-bong til en billig penge. Den har gode anmeldelser, og det er fri frakt hos DX

Edit: Selv om det er vannpipe-tråden
Sist endret av Tawon; 11. mars 2012 kl. 00:36.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har hørt at det skal kunne komme mye røyk fra vannpipa om man bruker melk istedenfor vann - noen som kan bekrefte eller avkrefte dette???

I så fall, hva kan jeg bruke for å få mye røyk? :-)
Sitat av urricane Vis innlegg
Har hørt at det skal kunne komme mye røyk fra vannpipa om man bruker melk istedenfor vann - noen som kan bekrefte eller avkrefte dette???

I så fall, hva kan jeg bruke for å få mye røyk? :-)
Vis hele sitatet...
Dette kan bekreftes, men jeg ville ikke anbefale det. Du må være ekstremt nøye på rengjøringen i ettertid ellers kan det komme både ubehagelig lukt og smak.

Jo fetere melk, jo mer røyk tror jeg det var.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av urricane Vis innlegg
Har hørt at det skal kunne komme mye røyk fra vannpipa om man bruker melk istedenfor vann - noen som kan bekrefte eller avkrefte dette???

I så fall, hva kan jeg bruke for å få mye røyk? :-)
Vis hele sitatet...
Fungerer å knekke kullet i 2-3 biter etter at den er varmet. Gjøres ved å kakke på den med et metallobjekt. Ikke gjør det for hardt, kullet kan sprette vekk.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Skal kjøpe vannpipe for første gang, tenker å kjøpe en på ca. 20 tommer, noen som har noe tips? Gjerne også noe ekstra utstyr og shisha jeg trenger.
Sitat av Sjokomelk Vis innlegg
Skal kjøpe vannpipe for første gang, tenker å kjøpe en på ca. 20 tommer, noen som har noe tips? Gjerne også noe ekstra utstyr og shisha jeg trenger.
Vis hele sitatet...
- Starbuzz tobakk

- Naturlig kull for ekstra nytelse

Greit å ha en "poker" som du stikker hull med. Den jeg tenker på er nesten som et medisinglass-lokk som det er mange nåler på toppen med et bra mønster.
Man får vel ikke kjøpt Starbuzz tobakk over nettet lenger pga. lover.
Eller? Usikker.
Tips til en bra nybegynner vannpipe og eller?
Sitat av Solaced Vis innlegg
Man får vel ikke kjøpt Starbuzz tobakk over nettet lenger pga. lover.
Eller? Usikker.
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke har norske advarsler på produktet stemmer nok det.

Sjokomelk: En kompis har blant annet en sånn en. Den funker, men man merker man at den er liten.
Sist endret av Daybreak; 3. juni 2012 kl. 13:43.
Tror jeg går for denne http://www.smoking-hookah.com/product/385001.asp , noen som vet om shisha med god smak og kvalitet?
Den så greit ut den. Noen som veit hvor stor sjangs det er for at shishaen blir stoppet i tolla?
Jeg har hele tiden problemer med at shishaen svir seg veldig fort(etter ca 10 min klarer jeg ikke å røyke mere).
Hvordan kan jeg løse dette problemet ? Bruker sølvfolie men vet ikke helt om jeg har for få eller for mange hull.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Røyke/bruker -utstyr er ikke ulovlig.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Jeg har hele tiden problemer med at shishaen svir seg veldig fort(etter ca 10 min klarer jeg ikke å røyke mere).
Hvordan kan jeg løse dette problemet ? Bruker sølvfolie men vet ikke helt om jeg har for få eller for mange hull.
Vis hele sitatet...
Det har ikke så mye med hullene å gjøre, det har mer å si at du bruker sølvfolie. Kullet ligger da nesten rett oppå tobakken eler hva du har i, og det blir fortere brent.
På Shangri La kan du kjøpe en type metall-lokk til å ha over tobakken, som du legger kullet på, jeg tror denne kan hjelpe deg.
Sist endret av PerPerPerPer; 4. juni 2012 kl. 06:34.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Protip for å vaske vannpipe basen: Slipp en oppvaskmaskintablett oppi basen/vannbollen og la den ligge i noen timer, kan være greit å riste litt på den av og til.
Etter noen timer har allt dritt gått vekk.
Greit å gjøre dette om du har latt vannpipa stått i noen dager med vann i, på min ble det nesten mugg i bunn.
Sist endret av t_ben; 17. juni 2012 kl. 14:01.
Ser TS nevner buzz om de forskjellige typene tobakk. Får man noe spesiell merkbar buzz da, slik som ved sigg eller snus? Har hørt at man nesten ikke får noe jeg. Kommer det an på hvilken type tobakk man bruker?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Kommer vell litt ann på hva han mener med buzz.
Når jeg røyket vannpipe alene i Tyrkia klarte jeg å røyke så mye at jeg ikke klarte å gå. Var svimmel og kvalm og huden min var HELT gul. Alle rundt meg måpet.
Gikk over etter 10-15 min.
Skal bestille fra hookah-shisha.. Kull.. Men lurer... Ljøper jeg de populære cubene eller firkantene må man jo bruke enda flere kull-biter enn man trenger når de er runde? Fordi dne runde dekker jo hele toppen. Eller misforstår jeg noe nå?
Sist endret av Tommy Haugen; 18. juni 2012 kl. 19:42.
Kjøp naturlig kull, altså de som ofte er firkantete.
Det er det beste.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Ser TS nevner buzz om de forskjellige typene tobakk. Får man noe spesiell merkbar buzz da, slik som ved sigg eller snus? Har hørt at man nesten ikke får noe jeg. Kommer det an på hvilken type tobakk man bruker?
Vis hele sitatet...
Om jeg holder på lenge, føler jeg det nesten som om jeg får et nikosjokk.

Var en gang jeg ble helt blå på føttene og utrolig svimmel, vet ikke hvorfor..
Misunner dere. Har en vannpipe som står på rommet, men får aldri brukt den. Umulig å få tak i frukttobakk... :/
Altså.. En rund kullbit dekker jo hele porselenstoppen.. Men på sånne firkanter må man jo kanskje bruke 5-6?? Hva faen.. Man taper jo bare på det?

Ey Åling! Du får kjøpt frukttobakk og alt anna utstyr til hookahen din på hookah-shisha.com ! dritbra side!
Man taper nok ikke så mye på det som du kanskje skulle trodd. Det var en tidligere i tråden som beskrev naturkull med en genial setning:

"Naturkull; koster ingen ting, smaker ingen ting"
Ingen her har tatt poenget mitt enda..
Sist endret av Tommy Haugen; 18. juni 2012 kl. 23:45.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva tror folket om denne?

Er på vei til å bestille den, men frakten ble jo like dyr som selve vannpipen.. Uansett blir de billigere enn om jeg skulle kjøpt den på shangri la.
Noen som har testet ut tobakksfri shisa-"tobakk" som tobakkserstatning?

Elektroniske sigaretter suger balle, men om noe slikt kunne rulles med suksess i en sigg hadde jo det vært kanon.
Noen som vet om det går bra å bestille fra Hookah-shisha når man er under 18? Går det bra med toll ol.?

Tenkte jeg skulle bestille meg en ny bowl og noe frukttobakk til under 200 derfra
Sitat av glia Vis innlegg
Noen som har testet ut tobakksfri shisa-"tobakk" som tobakkserstatning?

Elektroniske sigaretter suger balle, men om noe slikt kunne rulles med suksess i en sigg hadde jo det vært kanon.
Vis hele sitatet...
Ikke helt hva du leter etter, men jeg har kjøpt en boks med shisha-steiner. Det er vanlig grus med en flytende guffe på. Smaker diggere, men varer bare i en kort periode i forholdtil tobakken.

Synes el-sig er fett jeg, ti ganger bedre enn vannpipe!
Sist endret av PerPerPerPer; 7. juli 2012 kl. 11:28.
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Noen som vet om det går bra å bestille fra Hookah-shisha når man er under 18? Går det bra med toll ol.?

Tenkte jeg skulle bestille meg en ny bowl og noe frukttobakk til under 200 derfra
Vis hele sitatet...
Skal gå fint om du setter over penger på en pay-pal konto, for så å betale med den. (Kort du har når du er under 18 år har restriksjoner så det ikke er mulig å betale direkte til disse sidene.)

Eller så kan du også kjøpe et SpendOn kort.
Sitat av mroj Vis innlegg
Skal gå fint om du setter over penger på en pay-pal konto, for så å betale med den. (Kort du har når du er under 18 år har restriksjoner så det ikke er mulig å betale direkte til disse sidene.)

Eller så kan du også kjøpe et SpendOn kort.
Vis hele sitatet...
Jeg har et vanlig visa kort jeg bestiller direkte fra sider hele tiden, har aldri brukt paypal, jeg har også bestilt kull fra en norsk nettside en gang, ikke noe problem det, er det noe forskjell på denne siden?
Forskjellen er at betalingene krever at du er 18 år på disse sidene. Det går ikke si at du er 18 til nettsiden, for betalingen går rett og slett ikke igjennom. Dette er noe banken styrer.
Sitat av mroj Vis innlegg
Forskjellen er at betalingene krever at du er 18 år på disse sidene. Det går ikke si at du er 18 til nettsiden, for betalingen går rett og slett ikke igjennom. Dette er noe banken styrer.
Vis hele sitatet...
Jeg har en paypal konto hvor det står at jeg er 18, hjelper det?
Du kan jo bare bruke Spend-On kort da?
Funka for meg når jeg var 13

edit; Altså til å bestille vannpipe fra en nettside som opererte med aldersgreneser.
Sist endret av fishfuze; 10. juli 2012 kl. 13:33.
Noen som har erfaring fra denne siden? linktilsiden
Frakten til Norge var dobbelt så dyr som frakt til sverige/finland..
noen som vet hvor i oslo man kan kjøpe coconut kull?
▼ ... over en uke senere ... ▼
et godt tips til alle som har lyst på vannpipe: bestill for over 175$ på hookah-shisha.com og få med en gratis mya econo gelato vannpipe på kjøpet!
Merke: El Rosha (Herbal)

Smak: Eple

Opplevelse:
Smakte ikke eple, var ikke noe god, luktet godt, men luktet jordbær.

Karakter: 4 av 10
Sitat av Izor Vis innlegg
noen som vet hvor i oslo man kan kjøpe coconut kull?
Vis hele sitatet...
Shangri'La ved østbanehallen eller scorpius på grünerløkka.
Ofter også det selgers i boder på youngstorget.

Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Misunner dere. Har en vannpipe som står på rommet, men får aldri brukt den. Umulig å få tak i frukttobakk... :/
Vis hele sitatet...
Kjøp på svinesund i tobakksforretningene der, har mange typer ofte.
Ellers har de også på Scorpius i oslo.

Sitat av t_ben Vis innlegg
Jeg har hele tiden problemer med at shishaen svir seg veldig fort(etter ca 10 min klarer jeg ikke å røyke mere).
Hvordan kan jeg løse dette problemet ? Bruker sølvfolie men vet ikke helt om jeg har for få eller for mange hull.
Vis hele sitatet...
Det glødende kullet skal aldri ligge inntil tobakken selv om det er alu folie mellom.
Meningen med porselensbollen på toppen er å få tobakken til å "koke" jevnt fra bunnen av ikke svis på toppen. Ikke fyll bollen så høyt at tobakken er nær folien og pakk tobakken luftig. Roter kullet ofte for å varme opp tobakken jevnt.

Happy smoking
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei. Har aldri hatt vannpipe før, men prøvd i tyrkia. Om jeg skal bestille det fra nett hvor bør jeg bestille? Og evt. hva bør jeg ha? Hvilke tobakker er god osv?
Sitat av Zuune Vis innlegg
Hei. Har aldri hatt vannpipe før, men prøvd i tyrkia. Om jeg skal bestille det fra nett hvor bør jeg bestille? Og evt. hva bør jeg ha? Hvilke tobakker er god osv?
Vis hele sitatet...
Hvis du tar deg 7min og lese igjennom hele tråden er svaret på begge spørsmålene dine der
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Hvis du tar deg 7min og lese igjennom hele tråden er svaret på begge spørsmålene dine der
Vis hele sitatet...
For det første er det 13 sider. Det tar langt mer en 7 min og for det andre er det masse jeg ikke forstår helt hva brukes til f. eks. diffuser. om noen hadde skrevet at det må man fordi etc etc. er det lettere og forstå det...
Sist endret av Zuune; 2. august 2012 kl. 04:12.
Hadde tenkt til å bestille dette:

http://img10.imageshack.us/img10/6294/uhmd.png

Men fy faen å dyr shippingen er ass.... blææ
Har to vannpiper/hookah/shisha fra før men føler de begyner å bli gamle nå.
Skal kjøpe denne:

http://www.hookah-shisha.com/p-99-sp...se-hookah.html

og litt ekstra utstyr.
bla: Vortex bowl.

Kommer på ca 1000 kr totalt.

Noen som har noe peiling på den?

175.61 USD = 1,062.21 NOK

EDIT:

Adda dette også:

Romman 50g
mango
Romman 50g #3:
vanilla
Romman 50g #2:
cola

Noen som har smakt disse?

http://img26.imageshack.us/img26/6999/bade.png

Ok, skal ha disse smakene:
cola
watermelon
plum
sweet melon
ivory coast (pineapple/grapefruit)
good times (citrus/mint)
mango
juicy peach

Men er ikke så sikker på plum...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tenkte å kjøpe vannpipe i Oslo, men lurer på om det er noe særlig forskjell på vannpipene de selger i boder på f.eks Youngstorget enn de som selges på Shangri-La? Tipper at det er en del billigere i bodene, men har de noe spesielt lavere kvalitet (slik som at de kan knekke eller no sånt)?
Og selger de vannpiper i de jallabutikkene på Grønland hvor de selger frukt og dagligvarer, evt. hvor i butikken står de?
Hei. Lurer på om noen har hatt suksess med å kjøpe shisha/vannpipetobakk (ikke herbal) på nett? Begynner og gå tom for shisha og har sett at det selges billig fra fks hookah-shisha.com. Jeg er klar over at shisha som inneholder tobakk er ulovlig å innføre i Norge i og med at den rammes av loven mot nye tobakksprodukter og at tollerne vil konfiskere en pakke som inneholder shisha (og i tilleg gi deg straff for innførsel i form av bot?). Men er det slik at sendingne ofte kommer igjennom uten problemer, eller sjekker de ofte pakker som kommer fra sider som selger hookah relaterte produkter? Går det fint å bare be dem om å ikke merke pakken med noe som kan tyde på at den inneholder tobakk? Noen som har erfaring med dette?