Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 917
Hei. Jeg leter etter et system som ligner på en bugtracker, men bare at det er for tekst. Jeg er medlems av et ungdomsparti, og derfor jobber jeg alltid med en resolusjon eller et innlegg som skal skrives. Dette skulle jeg gjerne kunne arbeidet med sammen med en gruppe, og at de skal kunne se hva jeg skriver, kommentere det, og gjøre endringer. Men jeg vil ikke at endringene skal gjennomføres før jeg har lest igjennom dem, og godkjent dem. Finnes det en nettside der dette kan gjøre på en effektiv måte? Er ikke noen google docs løsning jeg er interessert i, men helst gratis, eller kun jeg som må betale noen få kroner. Er dette noen jeg kan sette opp på en egen server? Tusen takk for all hjelp!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
En online issuetracker som github for eksempel? Da kan de enkelt forke det du har skrevet, gjøre endringer, forespørre sammenslåinger, og du kan velge å godkjenne sammenslåinger eller ikke.

Forøvrig er kode også tekst (: