Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1205
Har noen her klart å installere debian MIPSSEL evt. byttet fra RPM til apt i Linux for Playstation2???

Playstation 2 har liksom en GayHat/Suse(r i sivet) liknende distro og alt annet suger antagelig hvis i følge firmware'n på PS2.
Hva koster kit'et man trenger for å kunne installere? hvilket annet utstyr trenger jeg?
Hva koster kit'et man trenger for å kunne installere?
Vis hele sitatet...
$200.- hvis jeg husker rett, med 40GB HD og nettverkskort.

hvilket annet utstyr trenger jeg?
Vis hele sitatet...
Monitor switch er jo kjekt å ha.
Monitor switch(hva er det?), eller monitor og switch..?
og hvor i allhverden får jeg tak i kit'et, innenfor norge?
Er en dings til å switche mellom flere monitorer, eller maskiner, jeg har én skjerm og fire maskiner, slik at det slipper å bli så varmt og støvete på kontoret mitt, for ikke å snakke om plassen man sparer.
ahh.. Hehe, en sånn en. Ok, men du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg får tak i kit'et da? Har lite lyst å bestille fra japan/taiwan osv..
Det er noe markedsføringsgreier, med at Linux kit'et skal ikke selges på steder hvor spill er tilgjengelig, tror ikke det finnes noen forhandler i Norge.

Jeg skal kanskje bestille ei pakke til for en kunde... kan du tenke deg å betale pr. oppkrav?
Jo, klart jeg hadde betalt pr. oppkrav.. Men har ikke 1400kr for handen nå. Når hadde du tenkt å bestille pakken? Det var $200 det kosta?
Opprinnelig postet av |d13m0b
Jo, klart jeg hadde betalt pr. oppkrav.. Men har ikke 1400kr for handen nå. Når hadde du tenkt å bestille pakken? Det var $200 det kosta?
Vis hele sitatet...
I løped av April/Mai, tror jeg.
ahh.. Men da er det greit, kan ta kontakt med deg seinere da