Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 5727
noen som kan anbelfale en counter-strike mus?`
hva med boomslang 2000`?
Er du på jakt etter en CS musepeker eller en PC mus som har noe med CS og gjøre..?
Better than thou.
Han vil ha en mus som er digg å spille CS med.
em, lol?
ja til dere som ikke skjønner det da jeg er ute etter en pc mus
Etter hva jeg vet så er Razor Boomslang tatt ut av produksjon, ble vel for kostbar eller no, dessuten kjenner jeg en kar som har den og han sier at den føkker fælt under WinXP...

Ville anbefalt en Logitech Dual Mouseman, med 2 optiske sensorer (2x 800dpi!), jeg bruker den nå og den er helt konge...

Men det aller beste er vel å tusle ned på den lokale elkjiipen og prøve det dem har der, finne en du liker godt...
off topic;
Da mener jeg du er ganske hekta på CS hvis du er på jakt etter en super mus til CS
Sist endret av MacGyver; 7. november 2002 kl. 01:54.
razor boomslang er ikke tatt ut av produksjon, og føkker ikke til winXP, bare man holder seg til å bruke de driverne som kom med musa. (har en 1000dpi selv).

mm
En kompis av meg har nylig kjøpt boomslang. Han var veldig fornøyd med den, men den har passet lixom ikke helt til CS og slike spill, men passet UTMERKET til UT2k3 og slike spill

Selv bruker jeg Logitech Dual optical og er veldig fornøyd!
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Hva er forskjellen på "CS og slike spill" og "UT2k3 og slike spill"?

(Nei, jeg vet virkelig ikke forskjellen. Jeg spiller aldri, og når jeg spiller, spiller jeg ikke "gå-eller-springe-eller-hoppe-rundt-og-skyte-alt-som-beveger-på-seg-spill"...)
i wonder the same thing.. jeg spiller begge deler men ser ikke helt hva som er forskjellen angående musbehov..

[edit] og jeg har forsåvidt også bare hørt fine ting om boomslang [/edit]
Noen som har noen erfaringer med logitech MX300? tenkte kanskje å kjøpe den, hvis den er funker bra. Spiller forsåvidt både CS, UT2k3 og Q3.
bare så det er nevnt, razor boomslang er optisk, MED kule
Opprinnelig postet av Surfer
em, lol?
ja til dere som ikke skjønner det da jeg er ute etter en pc mus
Vis hele sitatet...

jammen måten du beskrev musa på, så måtte jeg bare starte å lure litt....men jeg fatter at du er ute etter ei bra mus...
Jeg kan anbefale LogiTech "Mouse Man Dual Optical"..Den er veldig bra til å spille alle spill generellt,
Behagelig
En helt vanlig Logitech Pilot Wheel mouse USB funker fint (plus at den ikke koster så mye)
Har antageligvis den første optiske musen som ble laget noen sinne !! Den ruler i windows med 50dpi !!
Helt alvorlig, den er produsert i 1989 tror jeg, helt flat oppå med tre flate knapper, laser under, og seriell tilkobling....... den kosta faktisk 2500(!) ny, men jeg fikk den for en stund siden....

Uansett, Logitech er CS-muse-merket over alle i følge folk som sitter rundt her. Ingen liker Microsoft eller Razor, selv om de mener Razor er en god mus til mange andre ting. Tydeligvis har det mye å si hvilken musematte/undelag du har, og om du bruker skates eller ikke....
Skal du ha en skikkelig CS-mus, kjøper du MS Intellimouse 3.0, eller Logitechs nye MX-300/500. Har hatt Ms 3.0 og Mx-500 selv, begge er helt royale å spille med. Boomslang har ett rykte på seg for å ha fullt av feil, og de gir seg ofte etter noen måneder.
Dette er forøvrig bare ett rykte, men det var nok en grunn til at de gikk konkurs..
helt enig med vidder. logitech mx 500 eller ms intellimouse 3.0 er über bra spillemuser, og generelt til alt..
Har hatt razor boomslang 2k og det er det værste drittet jeg noen gang har vært borti. Den bugga hele tida og til cs synes jeg den sugde stort. Har nå logitech dual optical og er storfornøyd med den. Men de nye til logitech virker veldig bra og etter hva jeg har lest i tester så er den å anbefale.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kjøp MS Intellimouse 3.0 eller Logitech Mouseman Dual Optical ..
De beste til spill etter min mening (har Intellimouse 3.0 selv)

Men vist det er noen som har veldig lyst på en Razor Boomslang (2000 dpi), så har jeg en til salgs altså

hmmm.....
ikke kjøp trådløs mus den lagger som faen i online spill og andre steder
Trådstarter
jeg kjøpte Logitech Mouseman Dual Optical og den virker øberbra
Jeg bruker Logitech mx300 og er kjempefornøyd med den, den hakker ikke i det hele tatt og er kjempe god å ha i hånden.
Micosoft Standar med Scroll liker jeg best til cs
Og andre ting..
mus?

jeg husker ikke i farten men den vi har på trøkka har fire optiske sensorer, tar vel 4x1000 dpi

jævla bra, testa den på cs, funker helt vilt, du kan ha en nanometers-presisjon
Hva er forskjellen på "CS og slike spill" og "UT2k3 og slike spill"?

(Nei, jeg vet virkelig ikke forskjellen. Jeg spiller aldri, og når jeg spiller, spiller jeg ikke "gå-eller-springe-eller-hoppe-rundt-og-skyte-alt-som-beveger-på-seg-spill"...)
Vis hele sitatet...
Cs og slike spill = spill som krever veldig stor presisjon og man holder seg ganske så mye i ro

UT2k3 og slike spill = spill hvor man er i bevegelse nesten 100% av tiden
Jeg har nå en Logitech MX 700.. den trådløse optiske, og jeg er veldig fornøyd med denne.. har ikke merket noe lagg, eller noe feil med den. gjelder bare å ha riktig underlag.. selv har jeg Func pad..

Razor 2000 har jeg og.. jeg var faktisk veldig fornøyd med denne, men krever litt å bli vant med, er HELT forskjellig fra andre muser..og det at du kan skifte sens når du spiller ved å holde inne en knapp på den eier bare.. jeg gjorde det av og til når jeg skulle awp'e i cs.. funker som faen, og hvis du føler at du må ha litt høyere sens..

Men uansett, MX700 er ikke en dårlig mus, og veldig bra for å være trådløs.. anbefaler den sterkt..
Razor boomslang er jo egentlig lagd for quake3. Der det som geddi sa er viktig med stor presisjon og mye sensitivity. I cs er det om å gjøre å ha minst mulig sensitivity.
hmm, ja det kan vel stemme. har faktisk aldri tenkt over det..
Jeg kjøpte meg Ms Intellimouse Explorer 3.0 i forrige uke. Er kjempe fornøyd med den. Anbefales ikke til de som har små hender.
jeg bruker Logitech dual optical.. Veldig fornøyd med den
veldig enkelt egentlig.. siden det ikke finnes optiske mus, bortsett fra ms3 eller mx300/500, som IKKE bugger (dvs registrerer helt feil bevegelse om du beveger den i en viss hastighet) bør du kjøpe en av disse. ikke kjøp boomslang. den er gammel og rar, og blir fort ødelagt har selv ms3, og den er garantert et bra kjøp, men de fleste har vel gått over til mx300 nå.
noen som kjenner til mus som har følgende:
2 knapper oppå, scrollhjul oppå
og mousebutton3 plassert på siden (tommel)

ja, høyrehånds!

INGEN ANDRE KNAPPER!

mm
En poll på counter-strike.nu viser følgene:

Hvilken mus bruker du?
Microsoft Intelli Mouse Explorer 3.0
46.4%
Andre
14.1%
Logitech MX300 Optical Mouse
12.3%
Logitech MouseMan Dual Optical
12.0%
Microsoft Intelli Mouse Optical 1.1
5.8%
Logitech MX500 Optcal Mouse
4.3%
Logitech Mini Mouse Optical
2.9%
Microsoft Intelli Mouse
1.4%
Microsoft Optical Mouse Blue
0.7%

Totalt: 276
Du har stemt

Så det virker som det er Microsoft Intelli Mouse Explorer 3.0 som er foretrukket blant cs folk flest.
Better than thou.
Har musa sjæl og den er super slick og super smooth. Gå for den.
Opprinnelig postet av meitemark
noen som kjenner til mus som har følgende:
2 knapper oppå, scrollhjul oppå
og mousebutton3 plassert på siden (tommel)

ja, høyrehånds!

INGEN ANDRE KNAPPER!

mm
Vis hele sitatet...
eg har Logitech MouseMan Dual Optical og den har dei knappane


btw: Microsoft Intelli Mouse Explorer 3.0 er den beste cs musa
Sist endret av Vuggum; 26. november 2002 kl. 22:03.
Opprinnelig postet av Sepultura
mus?

jeg husker ikke i farten men den vi har på trøkka har fire optiske sensorer, tar vel 4x1000 dpi

jævla bra, testa den på cs, funker helt vilt, du kan ha en nanometers-presisjon
Vis hele sitatet...
Du er full av bullshit, er andre ting som gjør at du ikke får behov for den dpien.
Opprinnelig postet av meitemark
noen som kjenner til mus som har følgende:
2 knapper oppå, scrollhjul oppå
og mousebutton3 plassert på siden (tommel)

ja, høyrehånds!

INGEN ANDRE KNAPPER!

mm
Vis hele sitatet...
Logitech Mouseman Wheel. (den er mørkeblå. og ganske ute av produksjon, tror jeg.)
Opprinnelig postet av meitemark
noen som kjenner til mus som har følgende:
2 knapper oppå, scrollhjul oppå
og mousebutton3 plassert på siden (tommel)

ja, høyrehånds!

INGEN ANDRE KNAPPER!

mm
Vis hele sitatet...
http://www.logitech.com/lang/images/0/158.gif
Den?

Finnes også en lik den, som ikke er optisk. Den er hvit og lysegrønn.
Har selv en Logiteh MX300 med en funC matte, glir som bare det. Og ja jeg spille CS aktivt og kan derfor andbefale denne musa varmt!

Den får kjøpt her:

www.psdata.no

Og her

www.komplett.no
hvis du bare skal bruke den til cs så kjøp en med dual optic.
Det minsker delayen som er mellom fra du trykker til skuddet blir avfyrt, dette er ikke noe du vil legge merke til. for det er jo snakk om jævla lite..men det utgjør faktisk en stor forskjell i det store hele.. den delayen er relativt mye større på muser som ikke har dual-optic teknologi
Razer er vel noe dritt, min erfaring, etter en stund begynte den å "dobbelklikke" når jeg trykket en gang, knappene satte seg fast..
Som Dj1nn sa: Logitech Pilot Wheel mouse USB er bare finfin.
Jeg anbefaler en tråløs og optisk mus (logiteck har en, men jeg husker ikke hva den heter)
Jeg har Logitech MX300 Optical Mouse. Er veldig fornøyd med den og den funker yppelig i cs! Jeg annbefaler mx300 på et varmeste!
Opprinnelig postet av Dweep
Jeg anbefaler en tråløs og optisk mus (logiteck har en, men jeg husker ikke hva den heter)
Vis hele sitatet...
de har sikkert flere trådløse muser.. men felles for alle lan av større enn privat dimensjon er.. kl 3-4 om natta..
"pssst har du batterier med deg?"
"hva skal du med batterier?"
"musa ble tom.."
"mus med ledning?"
"har ingen, denne er så god"
"men, komplett ubrukelig.. forstår du nå hvorfor alle de andre bruker sånn med ledning?"
"øøøh.. ja"
"fint. det du nå skal gjøre er å se om du enten finner noen batterier eller selger den til enn eller annen dust"

meitemark
Opprinnelig postet av meitemark
de har sikkert flere trådløse muser.. men felles for alle lan av større enn privat dimensjon er.. kl 3-4 om natta..
"pssst har du batterier med deg?"
"hva skal du med batterier?"
"musa ble tom.."
"mus med ledning?"
"har ingen, denne er så god"
"men, komplett ubrukelig.. forstår du nå hvorfor alle de andre bruker sånn med ledning?"
"øøøh.. ja"
"fint. det du nå skal gjøre er å se om du enten finner noen batterier eller selger den til enn eller annen dust"

meitemark
Vis hele sitatet...

lixom nyeste logitech mx700 musen har jo ekstern lader da. så dermed får du ikke det problemet..