Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 9456
Hei, jeg skal en tur til utlandet, og lurte da hvordan og hva en risikerer ved å svelge noen ecstasy tabletter i en dong?
Ideen min er å svelge nedpå en 10-20 knips, slik at jeg har noe å hygge meg med når jeg er kommet ned.
Hvordan bør jeg pakke knipsen, hva slags risiko innebærer det om "pakken" skulle gå i stykker etc..?
Vil det være nok å ha knipsen i "knipsposen" en får dem i, pakke rundt flere ganger med f.eks plastikk en tar over mat, for så å renske et par kondomer godt, og putte knipsen i dongen, slå knute også putte dem i enda en dong?
Avhengig av hva knipsen inneholder så risikerer du i beste fall å bli helt rusa, eller mer sansynlig å bli skada for resten av livet eller rett og slett å dø. Personlig ville jeg ikke putta 10-20 knips i meg uansett hvor godt pakka det var, men du får ha lykke til..
Sist endret av mentalmelt; 13. desember 2007 kl. 21:35.
Det hele kommer jo litt an på hvor du har tenkt deg hen da. Er det mulighet for å kjøpe knips der du skal?

Konsekvensene ved å bli tatt eller om dongen skulle sprekke er vel relativt kjipe.
Visst en 10-20 gode knips får fritt spillerom i magen din vil jeg tro du ligger ganske tynt an...

Jeg hadde vært skeptisk til å svelge noe som faktisk kan ta liv...
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Jeg har da trykket i meg en 10-15 knips iløpet av en kveld, men det er dog ikke det samme som en 10-20stk på samme tid, som slippes ut i magen.
Jeg skal en tur til utlandet, og jeg er garantert å få tak i knips der jeg skal reise.
Man har jo i årevis smuglet stoff ved å smugle ting i dong og magen. Så om noen har noe å bidra med ang pakkningsmetode er jeg mer en glad for dette
Jeg er klar over at det kan bli noe kjipt om den sprekker
Sitat av møkk
Vil det være nok å ha knipsen i "knipsposen" en får dem i, pakke rundt flere ganger med f.eks plastikk en tar over mat, for så å renske et par kondomer godt, og putte knipsen i dongen, slå knute også putte dem i enda en dong?
Vis hele sitatet...
Jeg ville prøvd å få tak i nye, ubrukte kondomer om jeg skulle svelge dem, så slipper du å styre med grønnsåpe og slikt, men om man ikke har råd så...
Vel, sier seg selv hvis den sprekker da. 20 stykker kan lett ende med overoppheting og hjerte stans. Vil du virkelig sjangse med livet ditt?
De som smugler det i magen er stort sett fattige bønder som gjør dette fordi de virkelig trenger spenn.
De blir stort sett lurt ganske grundig, og selv om det ofte er leger og veldig profesjonelle folk som sørger for at smugleren gjør dette på best mulig måte så går det galt nå og da.

Hvor er det du skal forresten? Og hvorfor vil du smugle det med deg vist du kan få tak i knips der?

Kjenner faktisk til folk som har smugla hasj på den måten(!!) og det gikk stort sett greit, bortsett fra en som plutselig fikk veldig vondt i magen og tollerne ble oppmerksom på han da han hadde ganske seriøs silly walk når han passerte dem. Det endte med at de følgte etter han inn på do og slo inn døra når han satt å dreit ut femgrammere. haha.
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Konseptet er at jeg vil dra med knipsen med hjem
Og til deg som sa, kjøpt nye kondomer: Hadde da tenkt nye kondomer, men renske dem for spermdrepende middel, glidekrem og annet gusj som måtte være på dem

Edit:
Skal til tyskland
Sist endret av møkk; 13. desember 2007 kl. 22:11.
jeg så på film en gang at de brukte metall kapsler? ville det vert en mulighet? syra i magesekken er ikke sterk nokk til å etse seg gjennom det vel?
men tror du skav være veldig forsiktig med det der ass, går det galt er du dø..
har aldri prøvd dop før å kommer heller ikke til å prøve det men jeg vil tro at 20knips i magen dreper deg...
HVis du svelger en kondom med 20 knips tror jeg sjangsen er stor for at du blir eid.
MAgesaften eller syren i magen, kan sikkert fint etse seg gjennom en kontom.

men hvis du butplugger det, blir det en annen sak.
Sist endret av Spelly; 13. desember 2007 kl. 22:29.
Sitat av møkk
Konseptet er at jeg vil dra med knipsen med hjem
Og til deg som sa, kjøpt nye kondomer: Hadde da tenkt nye kondomer, men renske dem for spermdrepende middel, glidekrem og annet gusj som måtte være på dem

Edit:
Skal til tyskland
Vis hele sitatet...
Jada, skjønte det sjø
men er vel ikke noe vits i å rense de, er jo ikke giftig gugga på utsiden, tviler at det gjør så mye at spermen i magesekken din dør?!
Desuten glir den vel bedre både inn og ut med glidekrem?

)å svelge, og drite ut tenker jeg på)
Sist endret av rivar; 13. desember 2007 kl. 22:34.
Sitat av møkk
Jeg har da trykket i meg en 10-15 knips iløpet av en kveld, men det er dog ikke det samme som en 10-20stk på samme tid, som slippes ut i magen.
Jeg skal en tur til utlandet, og jeg er garantert å få tak i knips der jeg skal reise.
Man har jo i årevis smuglet stoff ved å smugle ting i dong og magen. Så om noen har noe å bidra med ang pakkningsmetode er jeg mer en glad for dette
Jeg er klar over at det kan bli noe kjipt om den sprekker
Vis hele sitatet...
Nå må du ikke glemme at du skal lete lenge etter en knips som er like sterk, svak, ren etc som de man kjøper fra samme batch. Du har sikkert fått noen dårlige/halvgode knips som ikke har inneholdt så my farlige kjemikalier. Hvis du skal svelge 10-20stk knips du ikke er sikker på hva inneholder er det potensielt livsfarlig.
Sist endret av Trippa; 13. desember 2007 kl. 22:35.
Serris, har du så lite spenn?

Kryss av det du mener høres mest fornuftig ut:
Jobbe litt [ ]
Risikere livet [ ]
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kan slenge meg på "Detta er sinnnnsyyyyykt ass"-bølgen, men jeg tror du er mer klar over farene enn jeg, så jeg skal ikke komme med belæringer.

Jeg tror det kunne vært lurt å pakke dem i flere porsjoner; om én av dem går opp, er det ikke like farlig som at du plutselig har 20 knips i magen, du har bare 2 eller 3. "Mageknips; finnes nå i porsjonspakninger på tre, løp og kjøp" (Merk: vi kan ikke garantere at beholderne ikke vil sprekke, les derfor pakningsvedlegget nøye)
Du burde se den dere norske gangterfilmen.. husker ikke hva den heter i farta. der svelger han en del poser med heroin eller hva det var. han hadde så så mange timer på å ddrite det ut før magesyren løste opp plastikken og du døde av overdose. si meg hva filmen heter igjen.. husker ikke.
izzat?....
Filmen heter Izzat Meeger.

Ot: tror ikke jeg ville svelget det. Avhengig av hvor langt du skal hadde det lønt seg å frakte det analt. Mye gris med ganske mye sikrere. Så om du ikke skal så langt at du MÅ drite på turen tror jeg det ville vært best.
izzat heter filmen.. hvorfor ikke bare ta det opp i toern, føles sikkert ikke så verst
..Personlig ville jeg aldri gjort noe med så stor risk for og dø på meg.
Heller jobbe/spare opp litt penger til og kjøpe knips i Norge også.

Men om du absolut skal, så ville jeg satset på og sikre at materialet du pakker knipsen i er såpass motstandsdyktig at det tar mer en ett par gode stunder før magesyren kommer gjennom det, jeg ville også sjekket at folk har tidligere erfaringer med tilsvarende som endte med suksess.

Om du skulle finne deg selv turet i fillebiter på et fly ett sted er det jo greit, men om du finner deg selv død er det absolut ikke verdt risken.
(Som du sikkert er fult klar over, men en til påminnelse skader ikke)
Sitat av techniqz
izzat heter filmen.. hvorfor ikke bare ta det opp i toern, føles sikkert ikke så verst
Vis hele sitatet...
Om "beholderen" skulle sprekke, er han bokstavelig talt butfucked da også i og med at tarmen tar opp mesteparten av næringen vi mennesker dytter i oss til vanlig.

Å smugle dop i store kvanta med kroppen har gått galt MANGE ganger.
Sist endret av ProtoZ; 14. desember 2007 kl. 04:11.
Sitat av techniqz
hvorfor ikke bare ta det opp i toern
Vis hele sitatet...
Skulle akkurat til å skrive det, da er det hvertfall ikke noe magesyre som attacker det eventuelle kondomet.
Om han bruker toern kan han forsåvidt putte pillene i lommen i stedet. Mener hunder kan lukte det om denne metoden brukes, correct me if Im wrong. Jeg har heller aldri sett narkohund på flyplass i Norge, det er ikke ofte det er tollere der heller på kvelden (flesland). Jeg har sett hund på store flyplasser i utlandet, men om de er for show eller om de faktisk er narkohunder vet jeg ikke.
Er det ikke ganske lett å bli funnet i toern da?
Har kun sett bombehunder på flyplasser jeg, og det var i Asia...
Vi blir aldri sjekka av tollere i utlandet uansett. Ikke en eneste gang har jeg opplevd det eller hørt om noen andre som har opplevd det..
Drøggs: Jeg kjenner to stykker som har blitt tatt for smugling inn til Danmark.
For nå har jeg hørt om det, hehe. PÅ vei til Roskilde e l.? Hvis man er en gjeng på vei til noe sånt for eksempel er det vel sannsynlig å bli sjekka. Men reiser man aleine eller med familie og/eller ser helt gjennomsnittlig ut skjer det ikke. Jeg reiser ganske mye, og har aldri opplevd noe sånt. Men for å være 100 prosent sikker kan man vel finne på noe, å ha det i toer'n ville være mye tryggere og mer praktisk enn å svelge det f eks. Men jeg oppfordrer altså ingen til lovbrudd.
Jeg har sett narkohund på flyplass i norge mange ganger... spesiellt når man kommer med fly fra amsterdam og man står og venter på bagasjen.

Men.. er narkohunder lært opp til å lukte mdma? (ok, hvis det er blandet inn amfetamin i knipsen så vil den vel reagere på det men..)
MDMA er vel et amfetamin
Sist endret av Worner; 14. desember 2007 kl. 11:55.
Sitat av Worner
MDMA er vel et amfetamin
Vis hele sitatet...
Du mener MDMA er vell virkestoffet i ecstasy?
Sitat av Worner
MDMA er vel et amfetamin
Vis hele sitatet...
Sitat av Sigurd4u
Du mener MDMA er vell virkestoffet i ecstasy?
Vis hele sitatet...

Tror nok han vet at MDMA er vikestoffet i ecstasy fra før av.
Det han sier er at MDMA er et amfetamin, noe han har helt rett i.
Sist endret av Lysskyen; 14. desember 2007 kl. 14:48.
Sitat av Saviorself
Tror nok han vet at MDMA er vikestoffet i ecstasy fra før av.
Det han sier er at MDMA er et amfetamin, noe han har helt rett i.
Vis hele sitatet...
Hmm ok. Viste jeg faktisk ikke i heletatt..
Hva slags amfetamin? Forhånd til "speed" amfetaminen?
hva med å ta pillene ned i en passe stor boks, deretter dynke de med sterk kaffepulver ?
Sitat av Sigurd4u
Hmm ok. Viste jeg faktisk ikke i heletatt..
Hva slags amfetamin? Forhånd til "speed" amfetaminen?
Vis hele sitatet...
OT men MDMA er et type metamfetamin eller nærmere bestemt metylendioksymetamfetamin

wikipwedia sier :
MDMA (3,4-metylendioksymetamfetamin) er et gradert forskningsmedikament, men det er bedre kjent fra illegal fremstilling og produksjon under navnet ecstasy. MDMA er et syntetisk entaktogen av fenetylaminfamilien hvis primære virkning er stimulering av sekresjon og hemming av reopptak av serotonin og økt konsentrasjonen av hormonet oksytocin[1]. Noe som forårsaker en generell opplevelse av åpenhet, empati, energi, eufori og følelse av velvære. Taktile sanseinntrykk blir forsterket for en del brukere, som igjen gjør fysisk kontakt med andre mer behagelig.
Vis hele sitatet...
On topic:
Det er utrolig lett å få tak i knips i europa, drit i å utsett deg for fare, kjøp de heller i utlandet!
og om du ikke får tak i så er det vel heller ikke meningen at du skal ta det da...
spør du meg er det idioti og risikere så mye får 10-20 knips,.. da hadde jeg helder spasert over tollen med de i lomma istedenfor... dauer ivertfall ikke av en liten bot..

og får de som lurer så nytter det ikke og prøve og hjemme en lukt får bikjene ved og bruke noe annet som lukter sterkere.... bikjer har ikke samma luktesans som mensker. de lukter begge delene
både knipssen og den kaffi'n din..
Drøggs: ja, på vei til Roskilde. Begge ble tatt av svenske politifolk med bikkje. Var under to forskjellige år..
Sitat av rivar
Jeg ville prøvd å få tak i nye, ubrukte kondomer om jeg skulle svelge dem, så slipper du å styre med grønnsåpe og slikt, men om man ikke har råd så...
Vis hele sitatet...
Hehe.. hvem vil vel svelge brukte kondomer liksom hehe, æsj

Sitat av møkk
Konseptet er at jeg vil dra med knipsen med hjem
Og til deg som sa, kjøpt nye kondomer: Hadde da tenkt nye kondomer, men renske dem for spermdrepende middel, glidekrem og annet gusj som måtte være på dem

Edit:
Skal til tyskland
Vis hele sitatet...
Er det ikke ballonger man bruker da?
Ikke vits å skrive et stort avisoppslag av dette. Jeg vil anbefale deg å ikke gjøre det! Men om du må, bruk flere kondomer slik at det ikke flyter 20 knips i magen din om det skulle gå til helvette!
Sist endret av tøffel; 15. desember 2007 kl. 15:17.
Hvis du absolutt skal frakte sakene i magen, så pass på at du ikke har spist noe minst 6 timer før, og ikke spis før du har fått ut sakene. Dette er fordi at når du får mat i magen så vil den produsere mer syre, noe som kan føre til at plastikken etses bort.
Flashback: Hvis flybetjentene samarbeider med tollerne, så vil de kanskje være ekstra oppmerksom på hvem som ikke spiser flymaten. Jfr. Izzat

Men som en oppfordring, ikke gjør det, kjøp heller knipsen her i Norge.
Sitat av Worner
MDMA er vel et amfetamin
Vis hele sitatet...
Selv om MDMA er et amfetamin, betyr det ikke at det lukter likt som stoffet amfetamin.
Sist endret av Slaktern; 16. desember 2007 kl. 15:15.
brukte en gang kondom pakken jeg... hadde 5 kondomer i lomma som jeg hadde skåret opp (obs obs!: du må ha en veeeldig skarp kniv!) putta inn harsjen og smelta igjen med teip. (tar en drøy halvtime) men funka fett.. men ikke stapp kondom pakken helt full!
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Har nå pratet med en som har tatt med seg forskjellige varer over landegrensen flere ganger, han foreslo enten å ta et kinderegg, putte stæsjet i egget for så å teipe sammen hele sullamitten med f.eks svart elektro teip, så føre den inn i analen. Han sa at hunder ikke kunne lukte ting som var inni deg å at dem ikke har lov/rett til å sette en hund til å putte snuten i rassen din. Dette er da en kar med flere dommer, og en kjenning av politiet som burde vite litt om hva han prater om.
Ang oralt foreslo han å pakke inn i "glava plast" tror jeg han kalte det, lignet litt på sånn plastik en tar over tallerken med matrester. Pakke stasjen inn i et lag med plast, smelte rundt med ligther slik at den blir tett. Fortsette dette til en har en ca 25-30 lag plast rundt og dermed svelge. Han eller de han kjenner har aldri hatt problemer med at ting har sprukket eller gått i oppløsning når en har brukt denne metoden, men en bekjent av han fikk 5g hasj løst i magen, men han hadde ikke pakket det inn like godt som denne karen anbefalte.
Noen som har noe videre erfaring/ideer angående dette?
Skal ikke si noe på selve rådene, sikkert ok de. Men det faktum at han har flere dommer på seg og er en kjenning av politiet er ikke akkurat med på å styrke troverdigheten hans, ihvertfal ikke i mine øyne..
Sist endret av mentalmelt; 17. desember 2007 kl. 20:42.
Sitat av møkk
Han sa at hunder ikke kunne lukte ting som var inni deg å at dem ikke har lov/rett til å sette en hund til å putte snuten i rassen din.
Vis hele sitatet...
Hunder har så god luktesans at de lukter stort sett alt. Har du noen gang hatt hasj i bukselomma, i jakka, i ryggsekken eller bagen sitter lukta lenge igjen. Har du tatt i hasj med fingrene for så å berøre klær, bil, bag etc så kan en hund lukte det.

Om en politihund har lov til å lukte i toern til folk aner jeg ikke. Tollen kan uansett sjekke dersom de har mistanke.
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Grunnen til at han er kjenning av politiet er da grunnet besøk av purk i en periode hvor han drev med salg og kjøp av stoff, ikke grunnet smuglingen.

Med mindre tollerene står med hunden, har jeg liten tro at blir stoppet noe sånn uten videre for noen kontroll
Hvis du hadde vært en kjent narkohai eller kurer for en sånn, så kanskje liksom..
Men en vanlig freaker som deg eller meg trenger ikke være redd for å bli sjekka i toeren ved noen rutinekontroll på flyplass e l. Den kan du ta med ro.
Skal du kjøpe i utlandet og ta inn her i landet, ville jeg puttet sakene i bagasjen. Pakket inn i noe passe lufttett. Skulle ikke være noe problem da tollfolkene ikke gjørt stort annet enn og daffe rundt. Så lenge du ikke svetter buksa di av. Altså, stikkprøver forekommer. 2-3 (vanligvis fra amsterdam) blir plukket ut randomly hver uke ca. : D

Hundene er som regel show.
Kinder egg i toern. Btw Kinder betyr barn på tysk. altså det er tyske egg. litt ironisk og moro.
Sitat av møkk
Har nå pratet med en som har tatt med seg forskjellige varer over landegrensen flere ganger, han foreslo enten å ta et kinderegg, putte stæsjet i egget for så å teipe sammen hele sullamitten med f.eks svart elektro teip, så føre den inn i analen. Han sa at hunder ikke kunne lukte ting som var inni deg å at dem ikke har lov/rett til å sette en hund til å putte snuten i rassen din. Dette er da en kar med flere dommer, og en kjenning av politiet som burde vite litt om hva han prater om.
Ang oralt foreslo han å pakke inn i "glava plast" tror jeg han kalte det, lignet litt på sånn plastik en tar over tallerken med matrester. Pakke stasjen inn i et lag med plast, smelte rundt med ligther slik at den blir tett. Fortsette dette til en har en ca 25-30 lag plast rundt og dermed svelge. Han eller de han kjenner har aldri hatt problemer med at ting har sprukket eller gått i oppløsning når en har brukt denne metoden, men en bekjent av han fikk 5g hasj løst i magen, men han hadde ikke pakket det inn like godt som denne karen anbefalte.
Noen som har noe videre erfaring/ideer angående dette?
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen erfaringer om dette, men grøsser over antall lag med sveiset gladpack! Brukte ikke fyren kondom i det hele tatt? Jeg mener, får ikke sveiset gladpack lag en hard skorpe over seg, og i tillegg skal du drekka en masse lactulose for å drite ut "pakken", noe jeg tror går hardt utover tarm-kanalen. Grøss

EDIT:
Drøggs, jeg var sikker på at du var en kjent narkohai eller kurer alle de gangene du har vært i Thailand

Spøk til side, det fins vel røntgen på flyplassene som tar seg av disse. Er ganske sikker på at oppfører du deg nervøs nok, er den perverse tolleren klar med latex-hanskene for å gjøre livet mest mulig utrivelig for deg som mistenkt. En annen ting er at selvom du kommer fra Norge og skal til for eksempel Danmark, kan utseendet ditt være med å gjøre at kun det er grunn nok til å bli tatt til siden for en nærmere sjekk. Ikke akkurat narko-sjekk, men de ønsker å se pass og eventuellt oppholdstillatelse (hvis borgerskapet gir krav til slik dokumentasjon). På den måten kan eventuelle nervøse rykninger fort oppstå, og ikke unormalt med latex-hansker da heller, tror jeg. Har ihvertfall hørt slike skrekk-historier, om de er sanne er en annen sak.
Sist endret av paranoy; 18. desember 2007 kl. 15:04.