Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  215 16373
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
5 dager til neste nå da
Oioi.. nå er de over gjerdet gutter! Hvem var det som ikke skjønte at han store fetteren kom til å slit ut ledningen?
Lurer meget på hva som skjer nå jeg.. nesten tortur å måtte vente til siste episoden..
Kommer sikkert til å bli litt drap om de 5mil og de to sitte plassene på flyet. jaja er no bare å vent
Sitat av Chiba
Oioi.. nå er de over gjerdet gutter! Hvem var det som ikke skjønte at han store fetteren kom til å slit ut ledningen?
Lurer meget på hva som skjer nå jeg.. nesten tortur å måtte vente til siste episoden..
Kommer sikkert til å bli litt drap om de 5mil og de to sitte plassene på flyet. jaja er no bare å vent
Vis hele sitatet...
Den var litt for spennenes! Jeg var så spent at jeg ensten daua

Noen som vet når neste kommer?
Er da skrevet mange ganger i denne posten.
Ep 22 kommer den 15.
Utover i sesongen så begynte det å bli litt kjedelig. Jeg begynte faktisk å lure på om de ikke skulle klare å komme ut i sesong 1 og at det skulle bli enda en sesong i fengselet. Men de siste episodene har vert utrolig spennende og den siste episode her bekrefter jo ganske klart at de KLARER å komme ut i denne sesongen.
faen episode 21 var faen meg spennende! hele episoden gjennom! gleder meg sykt til 22, har hørt rykter om at det kommer en sesong til.. men tviler
Det er vel ikke noe å tvile på. Det har blitt fornyet for sesong 2 for ett par måneder siden.

http://www.thefutoncritic.com/pr.aspx?id=20060329fox01
Sitat av O-Tee
faen episode 21 var faen meg spennende! hele episoden gjennom! gleder meg sykt til 22, har hørt rykter om at det kommer en sesong til.. men tviler
Vis hele sitatet...
når kommer sesong 2 da?

har hørt det skal komme mer, de kan jo ikke slutte etter episode 22

fikk svar der ja... vet du når sesong 2 begynner eller?
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 10. mai 2006 kl. 20:02.
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Eh skulle ikke 22 komme i dag? Jeg finner den ikke
Sitat av SkyMarshal
Eh skulle ikke 22 komme i dag? Jeg finner den ikke
Vis hele sitatet...
Den blir vist på TV i kveld (i USA), kommer på nett i natt engang.
Den går på Amerikansk tv i kveld ja, og det betyr at den nok kommer ut på nettet i løpet av natten eller utpå morgenen. Det er nok derfor du ikke finner den enda, last den heller ned når du står opp i morgen tidlig du.

Edit: Litt sein...
Lol, seriøst for noe dritt! Episoden som jeg har gledet meg mest til og så kom de seg ikke unna..
Jaja får bare vent til neste sesong da.. Lurer på om han bitchen(wigga) og han gale(på sykkel) kom seg unna.. Tviler stert på han uten hånda klarer seg. Var da ekstremt til å glemme navn
Er det sikkert det kommer en ny sesong?
Det var jaggu bra at amerikanerene aldri har hørt om infrarøde/varmesøkende kamera.
Sitat av Chiba
Lol, seriøst for noe dritt! Episoden som jeg har gledet meg mest til og så kom de seg ikke unna..
Jaja får bare vent til neste sesong da.. Lurer på om han bitchen(wigga) og han gale(på sykkel) kom seg unna.. Tviler stert på han uten hånda klarer seg. Var da ekstremt til å glemme navn
Vis hele sitatet...
TAKK FOR AT DU HAR EN SPOILER WARNING, KØLLEFANT.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Skulle akkurat til å poste det samme
Beklager
Var bare så sint på PB at jeg ikke tenkte meg om. Skal ikke spoile se2ep1 nå hvertfall. Men en av dere mod's kan bare edit min post og sett -_-**SPOILER**-_- forann? You got the power
nå ødela du dagen min i hvertfall:(
Sitat av DonTomaso
Det var jaggu bra at amerikanerene aldri har hørt om infrarøde/varmesøkende kamera.
Vis hele sitatet...
Det samme satt jeg og tenkte på gjennom hele episoden. Er ikke det mer eller mindre standardutstyr på de politihelikoptrene også? Var litt for teit dette her... selv om jeg fortsatt gleder meg til neste episode.
Spennenes episode denne her. Noen som vet når sesong 2 kommer?
Er det noen som har 1x22 klarer ikke å finne den noe sted. Den gikk jo på TV for en stund siden...
Vet ikke om du forsatt leter men den ligger TPB hvis du søker på "prison"
Nå har jeg da sett episode 22, og jeg kan faen ikke vente til neste sesong. Noen sider sier at sesong 2 kommer i Amerika om 6 mnd, noen andre sier 8mnd. Noen som har en SIKKER kilde til når sesong 2 kommer ut for oss warezrotter?
Fox, som produserer serien, sier at sesong 2 kommer "til høsten", så kan du selv gjette på hvor lenge det er til.
Sitat av DonTomaso
Fox, som produserer serien, sier at sesong 2 kommer "til høsten", så kan du selv gjette på hvor lenge det er til.
Vis hele sitatet...
Å, fox kan brenne

Den der likte jeg dårlig. Men takk for infon
laster ned episode 22 nå! Det går så fryyyktelig tregt...
Nå blei jeg skuffa. Det skjedde jo nesten ingen fremgang i historien. Det eneste som skjedde var at de sprang og sprang, og ikke rakk flyet.

Jeg trodde faktisk at de kom til å rekke flyet og at sesong 2 kom til å handle om å hente pengene og besøke datteren til han gamle fyren som døde fra episode 1.
Sist endret av G-Name; 17. mai 2006 kl. 00:27.
på fox sine sider står det

new season returns fall 2006!
Sitat av super
på fox sine sider står det

new season returns fall 2006!
Vis hele sitatet...

Det vil altså si maks litt over 7 måneder viss ikke jeg regnet feil.
Å,faen.. Hvordan går det ann å vente såå lenge til neste episode??= (
7 måneder? Det er jo i desember. Det starter nok i august/september ei gang.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
21.august, 22.august for oss på grunn av tidsforskjellen. Dette er bekrefta så.

Preview av sesong2
http://www.youtube.com/watch?v=6Q8NViNpYnA&NR=
fett... gleder meg som en unge
Det er mange flere promoer også... Bare søk litt rundt på YouTube så finner du dem.
Gleder meg litt nå ja... the 8 most wanted people in America Noen som vet den norske premieredatoen?
▼ ... over en uke senere ... ▼
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Prison Break S02E01 har endelig kommet!
for de som ikke vet det.
Har ikke sett den men gleder meg til å komme meg hjem fra jobb.
Den var nydelig.. Dette er en godt gjennomtenkt serie. Underholdning på høyeste nivå.
Virker som en ganske bra første episode av sesong 2.
Har ikke sett hele enda, måtte begynne å se den når jeg var hjemme på lunch før idag.
Skal hjem og se siste delen av den om et par timer :-D
Men så langt så fikk jeg et godt inntrykk av den ihvertfall.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Aller høyeste grad, dette er en serie som underholder fra begynnelse til slutt. Absolutt verdt å få med seg. Siste episode var fantastisk, kan ikke vente til neste kommer!
▼ ... over et år senere ... ▼
For de som ikke har fått det med seg har det kommet nye Prison Break-episoder. Har nettopp sett ferdig episode 22, som avslutter hele historien. Bra tiltak slik at vi som har fulgt serien slapp å sitte igjen med masse spørsmål. Er verdt å få med seg resten for dere som enten trodde det ikke kom nye episoder, eller for dere som falt av etter et par sesonger i tro om at det aldri kom til å bli noen ende.

Må si det var en grei twist på plottet i siste sesong og nok action. Vær forberedt på en liten overraskelse rett før rulleteksten!
Nichotin: Sendes disse på TV3 i norge også?
Noen som vet om Prison Break faktisk er ferdig? Jeg begynte å se litt på de ney episodene, men orket ikke se videre. Føler det har gått for langt.
siste epsiode som gikk på tv i norge er laget slik at det er mulig å lage en til sesong. bare å krysse fingrene å håpe på nye episoder =)
Sist endret av mo3; 16. mai 2009 kl. 22:10.
Sitat av ellef Vis innlegg
Nichotin: Sendes disse på TV3 i norge også?
Vis hele sitatet...
Regner vel med at dem sendes en eller annen gang på norsk TV, men hvorfor ikke bare laste ned hele driten og slippe ventingen? :>

Sitat av Apu Vis innlegg
Noen som vet om Prison Break faktisk er ferdig? Jeg begynte å se litt på de ney episodene, men orket ikke se videre. Føler det har gått for langt.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser det jeg skrev i posten min så står det at de har avsluttet historien, ergo det kommer ikke flere episoder.
Er virkelig fan av Pb, men er likevel glad for at de runner av nå. Det hadde vært synd om serien hadde blitt helt ødelagt fordi den gikk ut i det uendelige. Den kommer vel på TV3 til høsten?
Hvorfor vente til de kommer på TV? Det er meget enkelt å laste de herfra?
Det var en veldig ålreit avslutning, og en fin siste opptur på en serie som har tapt seg veldig siden første sesong. Jeg har sans for serier som slutter med ordentlig avslutning, og det var absolutt på tide for Prison Break.

Da jeg har sett alle episodene fra og med første sesong, men hittil ikke en eneste på tv3, får jeg vel kjøpe inn en dvd eller noe slikt for å gi litt støtte til de som står bak serien.
Jeg så nettopp avsluttningen, og må si meg overrasket. Men siden det blir vansklig å si noe serlig om dette, uten å avsløre masse, så holder jeg likegodt kjeft.
arrgh.. ifølge epguides skulle det ha hvert to episoder til. Nr 23: The old ball and chain, og nr 24: Free. Men ingen tvil om at serien avrundes på episode 22. Uansett litt "dall" avsluttning. Det synes jeg fordi at det bygde seg opp til noe, men det flatet ut. For å si det sånn.

Dette er absolutt min favorittserie, men er glad det hele er over nå. På tide å finne en ny serie da
De to siste episodene blir til en film.
{SPOILER: marker om du har sett S04E22}
[COLOR="LemonChiffon"]Her viser de hvordan Michael Scofield døde helt på slutten[/COLOR]
{/SPOILER}