Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 7356
Fastlønn, omregnet blir ca. 500 i timen. Ingen utdanning og mye fritid.

Noen her som jobber i ferskvaren på en butikk? Jobbet der for rundt 10 år siden og lurer på hvordan lønningen er nå vs da.
190 kr timen i uføretrygd, regnet ut med 150 timer pr mnd (37.5 timers uker )

Mvh
Sitat av Satho Pronth Vis innlegg
Fastlønn, omregnet blir ca. 500 i timen. Ingen utdanning og mye fritid.

Noen her som jobber i ferskvaren på en butikk? Jobbet der for rundt 10 år siden og lurer på hvordan lønningen er nå vs da.
Vis hele sitatet...
Hva jobber du med nå?
45 000,- mnd. 22% flat skatt. Pensjonist med 41 års yrkeserfaring.
250,- før skatt - IT drift
250/timen-Vintervedlikehold + en sum nå når vinterperioden begynner/begynte 15 oktober.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hva jobber du med nå?
Vis hele sitatet...
Jobber som produkt konsulent for et utenlandsk selskap mens jeg sitter her i Norge.
Sist endret av Satho Pronth; 25. oktober 2023 kl. 05:57. Grunn: skrivefeil
litt over 60. IT lærling på første stadiet
Tjener 168 DKK i timen hos just eat, arbejder 18 timer i uken, får og stipend på 6800 DKK i måneden!
Har før studie arbejdet som søppelmann i København, der jeg hadde 190 DKK i timen, men et natt-tillegg på 130 DKK/time.
Just eat lønn tillsier 266 NOK og min lastebillønn tillsier 301 NOK Nå er den danske krone høj, og den norske lav, så er litt fejl og sammenligne sånn, men ligger over gennemsnittet i for arbejdsklassen i danmark

Sitat av oggen Vis innlegg
45 000,- mnd. 22% flat skatt. Pensjonist med 41 års yrkeserfaring.
Vis hele sitatet...
Jeg regner med det er en god pension Hva har du arbejdet med? Jeg selv er igang med sosionom utdannelse i DK, forventer normal middelklasse lønn, men god pension!
Sist endret av puppetwar; 25. oktober 2023 kl. 09:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rundt 600,- (omregnet fra euro med dagens kurs).. Jobber innen IT som sikkerhetskonsulent.
puppetwar, ca. 20 år som maskinist (gått alle grader til maskinsjef). ca. 20 år i energibransjen i Oslo (databasert energisystemer.) 2 år i Forsvaret som maskinist inne i et fjell i Nordland (NATO). Ja, det er en god pensjon og jeg er takknemmelig for det.