Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1205
hei
har nå prøvd masse forskjellige popp-up blokker til crome, men ingen ting funker?

noen her som har noe som faktisk funker?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Den innebygde funker vel rimeleg bra?

Eg har ikkje opplevd popups som problem dei fem siste åra uansett. Det er relativt få nettsider som fortsatt bruker det, så at du ser det kan tyde på at du har malware... Kvar er det du får popups? Og kva er innhaldet i dei?
Sjekk alle utvidelser du har på chrome. Husker når jeg gikk i fella med bundled adware fra et "gratis" program jeg installerte via cnet...
det popper opp alt mulig rart her, reklamer på norsk.
hver gang jeg bruker musa og klikker en gang åpner det ett nytt vindu med noe reklame, går tilbake til der jeg var klikker og ennå ett nytt vindu kommer opp... må ca klikke 4 ganger på skjermen/ fanen jeg er inne på før jeg faktisk får gjort noe der.

har prøvd forskjellige utvidelser til chrome... men ingen ting funker?
dette starter da jeg installerte noe greier på dataen, har ikke vært sånn før- programmet er slettet og virusprogramene er kjørt, men fortsatt popper det opp dritt???
hehe

ja og når jeg går inne på oppgavebehandling så ser jeg att det kjøres 17 programmer som det står bare "Chrome" på ?
Sist endret av Traktortom2; 3. juli 2015 kl. 20:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
har den, funker dårlig her
Prøv uBlock eller uBlock Origin.

Den har et par fine features, f.eks. You can block WebRTC from leaking your IP now in uBlock Origin
Første tanken som slo meg var malware, så ser jeg at slashdot også nevner det, da ble jeg enda mer sikker.
Jeg ville kjørt scan med malwarebytes, finner ikke den noe, prøv noen andre som for eksempel Spybot search and destroy.
Jeg bruker adblock og er ganske happy
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Traktortom2 Vis innlegg
det popper opp alt mulig rart her, reklamer på norsk.
hver gang jeg bruker musa og klikker en gang åpner det ett nytt vindu med noe reklame, går tilbake til der jeg var klikker og ennå ett nytt vindu kommer opp... må ca klikke 4 ganger på skjermen/ fanen jeg er inne på før jeg faktisk får gjort noe der.
Vis hele sitatet...
Problemet ditt er malware. Ikkje tradisjonelle popups. Popupblockere kan ikkje fjerne det problemet.
Du har ikke tilfeldigvis en prosess som heter "strongsignal.exe" kjørende på maskinen din? Sjekk i Windows Oppgavebehandling.

Isåfall, her er en måte å bli kvitt det på: http://malwaretips.com/blogs/ads-by-...ignal-removal/
Hadde vært kjekt med screenshot av disse popupsene, er mye forskjellig malware med ulike popups ute å går om dagen.