Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 12835
Skal ta Cocain helga etter denne, Trenger ALT av tips å råd jeg kan få om dette, kan tillegge at jeg har diagnosen; paranoid Schizofreni. Å ikke noen moral prat takk! dette er allerede bestem at skal innstas.

Men alle råd å tips å info taes med STOR takk om dette rusmiddelet!
Hvis du sniffer for hardt absorberer du mindre i nasal membranen og mer kommer i halsen, noe som ikke er bra(skyt meg om jeg tar helt feil) Eneste tipset jeg har egentlig

Men hvorfor og hvor skal du ta det om jeg tør spørre? Hva slags setting liksom
Sist endret av roundpotato; 12. mars 2014 kl. 22:21.
ikke forvent så mye, du vil nok ikke kjenne rusen så godt med tanke på at det er første? gang
selv jeg liker å avslutte kvelden med en god joint
Sist endret av wataan; 12. mars 2014 kl. 22:31.
sandkasse: som han sa ba han ikke om noe moralprek. selvom jeg er helt enig i det du sier. syntes egentlig cola er ganske søppel.

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg heller sniffa litt på MDMA, mye bedre opplevelse. Hvis du skal ha guttekveld og dere bare skal sniffe cola kan jeg nesten garrantere at det kommer til å bli en kjedelig kveld.
Har kjørt en del folk som har inntatt kokain og kan anbefale deg å ha ett toalett i nærheten da de driter seg ut.
Dette høres ut som en utrolig dårlig idé, men hvis du absolutt skal gjennomføre kan du jo prøve å holde deg unna andre folk.
Skulle dette lite gjennomtenkte forsøket gå dårlig trenger du i alle fall ikke plage andre med din dårlige dømmekraft og manglende selvinnsikt.

Selv om du skriver at du ikke ønsker noen moralpreken verner det deg ikke for kritikk av åpenbart dårlige valg.
Sitat av lachli Vis innlegg
Dette høres ut som en utrolig dårlig idé, men hvis du absolutt skal gjennomføre kan du jo prøve å holde deg unna andre folk.
Skulle dette lite gjennomtenkte forsøket gå dårlig trenger du i alle fall ikke plage andre med din dårlige dømmekraft og manglende selvinnsikt.

Selv om du skriver at du ikke ønsker noen moralpreken verner det deg ikke for kritikk av åpenbart dårlige valg.
Vis hele sitatet...


Nå er ikke kokain helt som på film..


Forvent en ganske "svak" rus hvor du har økt selvtillit, energi og blir mer pratsom. Det jeg mener med svak rus er at man har rimelig grei kontroll ihvertfall mer enn det man har etter mye alkohol...

Bare ikke ta et helt gram iløpet av en kveld... Fy faen nedturen og hangoveren er ikke verdt det.. Hold deg til 0.5

Lykke til og ikke gjør det til en vane!
Jeg vil råde deg til å la være. Ikke av moral, men fordi det er et oppskrytt "luksusrusmiddel". Så jeg støtter Roundpotato.

Så litt om andres kommentarer: Dass- At de driter seg ut, er faktisk for meg helt ukjent, etter å ha prøvd det noen ganger selv, da med selskap. Ingen har avsluttet med bæsj i trusa.

Iachli - Holde seg unna folk er en dårlig idè. MEN, det er lurt å holde seg unna folk man kjenner, så fremt de ikke vet om ens situasjon.

Til TS, ikke kast bort pengene på koka i Norge. Du kommer nok til å bli skuffet, så fremt det ikke er det andre rusmiddelet du prøver etter alkohol.
Som andre skriver, ikke ha alt for store forventninger..De første gangene på ett stoff som kola så vet man gjerne ikke hva man ska "kjenne etter"/hvordan rusen føles(i hvert fall med mesteparten av kola man får i Norge)
Min erfaring er at man gjerne kjenner det en del bedre hvis man har tatt noen øl/drukket litt alkohol før man inntar kolaen.
Dog, pass på Hvis du sku være så heldig at du faktisk har fått tak i kola av svært god kvalitet så er dette en rus man blir ALT for fort glad i..Av egen & ett par kompiser sin erfaring så endte dette med at man til slutt nesten ikke gadd dra på fylla/fest hvis man ikke hadde noe kola i baklomma, ble liksom bare kjipt hvis man ikke hadde noen linere i bakhånd..

Dette med at folk driter på seg var for meg også helt ukjent..Heller aldri hørt om noen andre som har hatt dette problemet..Får meg egentlig til å tro at det dere trodde var kola har kanskje vært utblandet med no annet sjid som aldri burde vært dratt opp i nesa.

Hva i "ikke no moral prat" er det store deler av denne tråden har problemer med og skjønne?
Som han selv sier, dette er allerede bestemt at skal inntas..Så gi han for f*en heller tips om hvordan gjøre dette best mulig/ta forhåndsregler, i stedet for bare forsøple tråden med sure oppgulp..

Freaktz..Håper du får en hyggelig kveld, kom gjerne med tilbakemeldinger om hvordan det gikk =)
Sist endret av Hightime; 12. mars 2014 kl. 23:54.
Kokain varer rundt 30 min, men det varer litt lengre om du har drukket alkohol. ( rundt 45 min )

Vil bare si at dette høres ut som oppskriften på psykiatrisk innleggelse! kokain kan gi noen personer paranoia og vrangforestillinger, dette gjelder særlig for deg siden du er schizo. Bruker du noen medisiner btw?
Føyer meg inn i rekken av folk som syns kola er et overpriset luksusdop. Kjente så og si ingenting de første gangene jeg tok det. (inkl 5g jeg snorta i barcellona) Har ikke brukt det på flere år nå, men går ut ifra at effekten er den samme. Litt høy puls, opphøyet stemningsleie og mye stress i forbindelse med påfyll. Kjør på med små linjer og fyll på ofte.
Det kan være kult engang i blandt om du er med rett folk, rett stemning, og du får bra kvalitet, men personlig synes jeg det er altfor slitsomt. Ikke vært å sitte å bli tett i nesa, ødlegge nesa innvendig, ha en helt for jævlig dag etter.
good luck
Du og en kompis alene i et hus? Og dere har rota dere til tanken om å kjøpe kokain, som er et overpriset og dårlig produkt for et par guttunger som dere? Nei. Kjøp dere heller noen grammer med weed, evt noe annet. Kokain er WASTE OF TIME AND MONEY
Sist endret av rottereiret; 13. mars 2014 kl. 10:35.
Prest i fare
FryingPan's Avatar
Dere får en god bag med noe heelt annet for den prisen, som gir dere hundre ganger mer gøy. Min mening er at kokain er noe som er bullshit, egentlig ikke noe gøy, skjønner ikke at dere vil ta dette aleine på en hytte ..
Rart at ingen har nevnt diagnosen i forbindelse med dette. Schizofreni og sentralstimulerende resulterer gjerne litt spesielle episoder. Har sett mye av det sjæl.

Hvilke råd er du ute etter når du ikke er åpen for kritikk av valget ditt? Om du absolutt skal gjennomføre det, så hold deg ihvertfall i nærheten av tolerante og rolige folk. Og kun det.

Kan være barnevakt jeg ass.
Kos dere med pils i forveien, og fyll heller på med mer å drikke enn linere utover kvelden. Bedre at du sovner full enn at du ligger der i senga på nedtur og ikke får sove. Hvor mye har dere kjøpt? Ikke del mer enn 1-2g sammen. Dere kommer til å ha lyst på mer, men det er nok ingen god idé med din diagnose, og sikkert ikke så artig dagen derpå.

Ikke finn på å ta noe dagen etter når du (sannsynligvis) føler deg dårlig. Ta heller enn joint – eller enda bedre: Ta det som en mann.

Ha en hyggelig kveld.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ser ut som folk må minnes på at vi ikke tillater diskusjoner om priser, det er flere her som kanskje burde gjøre seg mer kjent med regler og rettningslinjer for rusmiddelseksjonen.
Du kan godt prøve, men i Norge er det så sykt kuttet og dyrt at det rett og slett ikke er verdt det... forøvrig jævlig dårlig idé, men har du bestemt deg så sjekk pulsen din en gang i blant og ikke bli redd om du tror du skal dø.
Trådstarter
hehe, vært igjennom utrolig mye noia pga diagnose og amf+ hasj osv, så tror det skal gå bra, men blir 2 gutter som sniffer Ca halvt gram cola hver + vi skal spise opp til 100 rivo den helga for best mulig rus
Sitat av freaktz Vis innlegg
hehe, vært igjennom utrolig mye noia pga diagnose og amf+ hasj osv, så tror det skal gå bra, men blir 2 gutter som sniffer Ca halvt gram cola hver + vi skal spise opp til 100 rivo den helga for best mulig rus
Vis hele sitatet...
Kan være mulig jeg blander med noe annet, men om jeg ikke bommer helt så spørs det vel om du kommer til å huske så mye av den helga?
Trådstarter
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Du kan godt prøve, men i Norge er det så sykt kuttet og dyrt at det rett og slett ikke er verdt det... forøvrig jævlig dårlig idé, men har du bestemt deg så sjekk pulsen din en gang i blant og ikke bli redd om du tror du skal dø.
Vis hele sitatet...
Får man høy puls på kokain? er ofte da jeg får noia x) men har endel rivotril så vil dette hjelpe på puls å i tilfelle om jeg freaker ut ?
Sitat av freaktz Vis innlegg
Får man høy puls på kokain? er ofte da jeg får noia x) men har endel rivotril så vil dette hjelpe på puls å i tilfelle om jeg freaker ut ?
Vis hele sitatet...
jeg får jævlig høy puls av det og har endel hjerteflimmer i familien, tør ikke ta det lenger
Sitat av freaktz Vis innlegg
riv å cola, les tråden, takk!
Vis hele sitatet...
Det er ikke sånn at cola og amf er to forskjellige verdener, og i Norge er stort sett «kokain» amfetamin, metamfetamin, hvitt pulver (kan være paracetamol, koffein m.m.) og bittegrann kokain. Ordentlig kokain gjør deg ikke hyper og våken i flere netter.

«Mest mulig rus»? Cola og alkohol er tung rus. Ha heller mest mulig moro!
Trådstarter
Sitat av tartaruga Vis innlegg
Det er ikke sånn at cola og amf er to forskjellige verdener, og i Norge er stort sett «kokain» amfetamin, metamfetamin, hvitt pulver (kan være paracetamol, koffein m.m.) og bittegrann kokain. Ordentlig kokain gjør deg ikke hyper og våken i flere netter.

«Mest mulig rus»? Cola og alkohol er tung rus. Ha heller mest mulig moro!
Vis hele sitatet...
Som sagt, blir 2 karer helt alene, med 100 rivotril og noen nobligan 150mg til gode( hvis jeg ikke har spist disse til da) men kan noen forklare hvordan rusen på GOD kokain er?!

ER det [COLOR="Black"]NOEN[/COLOR] som kan fortelle hvordan rusen på GOD kokain er? er garantert gode varer!
Sist endret av freaktz; 14. mars 2014 kl. 09:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av freaktz Vis innlegg
hehe, vært igjennom utrolig mye noia pga diagnose og amf+ hasj osv, så tror det skal gå bra, men blir 2 gutter som sniffer Ca halvt gram cola hver + vi skal spise opp til 100 rivo den helga for best mulig rus
Vis hele sitatet...
Alt for å ruse seg, eller hva? .. Dette skremmer meg. Vertfall mtp. du har en "alvorlig" diagnose i tillegg. Tipper du ikke er gamle karen heller.

OT: Å sitte 2 stk å sniffe cola er waste of money mener nå jeg. Ta deg heller en skikkelig tur ut på byen, så får du også mer funk

Edit: Rusen på cola har blitt forklart flere ganger i tråden. Bedre selvtillit, føler deg som en konge, mer utadvendt og mer energi. Hvordan rusen er på GOD cola vet jeg ikke, da eneste gangen jeg har fått det så tok jeg alt for mye og ble totalt loka.. Men går ut ifra det er det samme som dårlig cola, bare du trenger mindre (?)
Sist endret av Eralis; 14. mars 2014 kl. 10:25.
Trådstarter
Sitat av Eralis Vis innlegg
Alt for å ruse seg, eller hva? .. Dette skremmer meg. Vertfall mtp. du har en "alvorlig" diagnose i tillegg. Tipper du ikke er gamle karen heller.

OT: Å sitte 2 stk å sniffe cola er waste of money mener nå jeg. Ta deg heller en skikkelig tur ut på byen, så får du også mer funk

Edit: Rusen på cola har blitt forklart flere ganger i tråden. Bedre selvtillit, føler deg som en konge, mer utadvendt og mer energi. Hvordan rusen er på GOD cola vet jeg ikke, da eneste gangen jeg har fått det så tok jeg alt for mye og ble totalt loka.. Men går ut ifra det er det samme som dårlig cola, bare du trenger mindre (?)
Vis hele sitatet...
Ja, blir en chille kveld med piller å cola, har jo vært igjennom amf/meth og x igjennom 2 år i strekk, så en gang tenkte jeg for 2 dager siden at jeg må prøve cola! får jeg noia går 5 rivo rett ned i magen uten å tenke meg om!
Sitat av freaktz Vis innlegg
Ja, blir en chille kveld med piller å cola, har jo vært igjennom amf/meth og x igjennom 2 år i strekk, så en gang tenkte jeg for 2 dager siden at jeg må prøve cola! får jeg noia går 5 rivo rett ned i magen uten å tenke meg om!
Vis hele sitatet...
Greit nok at du har noe å lande på for en dag, men vil det holde de neste oppkommene dagene?
Sitat av freaktz Vis innlegg
hehe, vært igjennom utrolig mye noia pga diagnose og amf+ hasj osv, så tror det skal gå bra, men blir 2 gutter som sniffer Ca halvt gram cola hver + vi skal spise opp til 100 rivo den helga for best mulig rus
Vis hele sitatet...
Dette hørtes kjempelurt ut!
We got machetes!
100rivoer ja?.. Lykke til
Trådstarter
Sitat av skyf43n Vis innlegg
Greit nok at du har noe å lande på for en dag, men vil det holde de neste oppkommene dagene?
Vis hele sitatet...
ja, vært igjennom så mye at jeg tror dette går fint, å det blir bare med denne ene gangen at jeg prøver cola at jeg liker det, kansje jeg ikke helt tenkte da jeg skrev at vi skulle spise 100 rivo den helga, men blir garantert endel rivo vertfall!

Sitat av Junglemafia Vis innlegg
100rivoer ja?.. Lykke til
Vis hele sitatet...

Men ja... spist 100 rivo selv nå på 5 dager.. fant nettopp ut at glasset var tomt, derfor jeg har skrevet så lite på tråden.. uff å huff, ikke bra ...
Sist endret av freaktz; 16. mars 2014 kl. 15:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av freaktz Vis innlegg
Som sagt, blir 2 karer helt alene, med 100 rivotril og noen nobligan 150mg til gode
Vis hele sitatet...
Gjør dere selv en tjeneste og la minst 90 av de rivotrilene ligge en annen plass enn der dere har tenkt å ruse dere. 5 på hver er mer nok for begge, selv om man er på sterke sentralstimulerende.

Og nobligan/tramadol er en farlig kominasjon med kokain. Tramadol frigjør serotonin, mens kokain hemmer reopptaket. Det kan føre til ekle eller forsterkete bivirkninger, men i aller verste tilfelle er serotonin syndrom med dødelig utfall. Tramadol blokkerer også HT2C reseptoren, noe som kan øke faren for kramper og epliepsi anfall når man tar høye doser, eller kombinerer det med uppers, særlig når kokain og tramadol har forskjellig påvirkning på serotonin systemet. Og blokkade av muscarine reseptorer gir en del bivikninger det også som ikke passer når man tar cola.
Trådstarter
Sitat av Muradi Vis innlegg
Gjør dere selv en tjeneste og la minst 90 av de rivotrilene ligge en annen plass enn der dere har tenkt å ruse dere. 5 på hver er mer nok for begge, selv om man er på sterke sentralstimulerende.

Og nobligan/tramadol er en farlig kominasjon med kokain. Tramadol frigjør serotonin, mens kokain hemmer reopptaket. Det kan føre til ekle eller forsterkete bivirkninger, men i aller verste tilfelle er serotonin syndrom med dødelig utfall. Tramadol blokkerer også HT2C reseptoren, noe som kan øke faren for kramper og epliepsi anfall når man tar høye doser, eller kombinerer det med uppers, særlig når kokain og tramadol har forskjellig påvirkning på serotonin systemet. Og blokkade av muscarine reseptorer gir en del bivikninger det også som ikke passer når man tar cola.
Vis hele sitatet...

Takker veldig for svar, dette taes godt med i betraktning! Da dropper jeg nobliganen, skal kose meg med den ikveld/imorgen da men er innspist på rivotril å det er ikke han, så jeg klarer å styre hvor mange jeg tar, men tar med 2 glass der det ligger 10stk i det ene og 90 i det andre så gjemmer jeg det andre med 90 i for at han ikke skal spise 40 stk som han lett kan finne på.. ikke for å si noe galt om kompissen min, min beste kompis, er som en bror for meg, å vi elsker rus. men jeg har tatt avstand fra dette pga psykoser, men nå trenger jeg en god rus, så jeg velger å ta sjangsen med rivo og cola! Takker igjen for infoen angående Nobligan + cola. Mener det, virkelig, takk! her kunne noe gått utrolig galt hvis vi hadde proppa det i oss også..