Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 733
Jeg vet allerede er mange slike tråder, men tenkte hvorfor ikke lage en ny med litt mindre sider.

Jeg vil gjerne ha noen nye å spille med, begynner å bli litt lei av samme folkene og mange er ganske dårlige.

Så om du har lyst til å spille med en helt ok jente i lvl 30 med et skikkelig headsett med en ordentlig mic uten mye bakgrunnstøy. Så legg meg til på LoL: Redhead Kitty

Har team speak, skype og Raidcall.
Spiller ganske fast med en 2-3 andre for tiden, hade vært flott hvis man kunne fått et fult team i gang =) Så hvis du tåler trøndere så ikke se bort i fra at du får noen game invites i løpet av kvelden =)

Hightime

Vær dog forberedt på en del tulling & til tider dårlig humor ingame ^^
Vi som spiller er mellom 20-27 år.
Sist endret av Hightime; 11. april 2013 kl. 11:49.
Why so serious?
Kan sikkert joine litt jeg. Heter "úMad" - Har ca. 600 wins i normal, og rundt 300-400 i ranked (Både S2 og S3)
Tiny smurf's Avatar
Trådstarter
22 3
Sitat av Hightime Vis innlegg
Spiller ganske fast med en 2-3 andre for tiden, hade vært flott hvis man kunne fått et fult team i gang =) Så hvis du tåler trøndere så ikke se bort i fra at du får noen game invites i løpet av kvelden =)

Hightime

Vær dog forberedt på en del tulling & til tider dårlig humor ingame ^^
Vi som spiller er mellom 20-27 år.
Vis hele sitatet...
Legg meg gjerne til, har ingen ting i mot trøndere kjenner et par folk midt i Trondheim og noen i Lundamo kan snakkes eventuelt senere når jeg kommer hjem!