Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3262
Hei kjære freakforum. Jeg beklager om det blir mange tråder fra meg på kort tid nå. Som tidligere nevnt er jeg grønn på mye i den moderne IT verdenen.

Det jeg nå leter etter er alternativ til steam for å finne gøyale tower of defence spill som jeg er en stor fan av. Jeg synest Steam er elendige på og få inn nye ting, det er kun gammelt resirkulerbart avfall. I mobilverdenen kryr det jo av slike spill, mens til pc virker det til å være lite.
Origin er også noe som ligner steam, men kanskje enda dårligere utvalg.
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Origin er også noe som ligner steam, men kanskje enda dårligere utvalg.
Vis hele sitatet...
Uansett takk for tips...Det er vel verdt å sjekke.
Epic games launcher, Uplay... De fleste store utgivere har egen plattform men det er ingen som når Steam opp til anklene enda. Og om du syntes steam er elendig på å få inn nye ting er det neppe steam sin skyld, det er vel heller utviklerne som ikke prioriterer å spy ut nye titler annen hver uke til pc plattformen på lik linje med handheld.. Kort og godt er det noen flere millioner potensielle kunder på mobilmarkedet enn det er på pc markedet, og på mobilmarkedet er brukerne mindre kritiske til overdreven reklame og pay2win i forhold til på pc, noe som igjen gjør det mer lukrativt å fore mobilbrukerne
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av ztaale Vis innlegg
Epic games launcher, Uplay... De fleste store utgivere har egen plattform men det er ingen som når Steam opp til anklene enda. Og om du syntes steam er elendig på å få inn nye ting er det neppe steam sin skyld, det er vel heller utviklerne som ikke prioriterer å spy ut nye titler annen hver uke til pc plattformen på lik linje med handheld.. Kort og godt er det noen flere millioner potensielle kunder på mobilmarkedet enn det er på pc markedet, og på mobilmarkedet er brukerne mindre kritiske til overdreven reklame og pay2win i forhold til på pc, noe som igjen gjør det mer lukrativt å fore mobilbrukerne
Vis hele sitatet...
Takk....Jeg er fristet til å skylde på steam, men du har vel rett i at utviklerne holder tilbake spill.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Høres ut som 123spill er din perfekte platform

Men for å legge til, finnes jo GOG som har DRM-free spill. Ellers er det noen utgivere med egne platformer, som battle.net
Steam har kingdom rush spilla. utrolig morsomt. Kan spille de første 2 eller 3? på kongregate. Er ikke så mange bra tower defense games ute imo
dere kan få nesten ALLE spill piratkopiert
bare og sjekke om de er cracka på crackwatch.com også er det bare og finne en netside som gir deg spillet