Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3753
Hei!
Må begynne med og fortelle at jeg i utgangspunktet har kjørt på ganske hardt den siste uken / halvannen uken i strekk med amfetamin hver dag og har rasjonert ut oxycodonen for og slippe enda en runde med abstinenser...

Har spist litt hver dag og har sovet ok egentlig..

Men igår hadde jeg overdose på oxy med xanor uten amf.

Kom tilbake hjemme hos meg selv ikveld og skulle sette et start skudd med amfetamin men:

Jeg klemte pumpa inn, ble tung i pusten, varm, hjerte gikk på turtalsperra, og jeg begynte og miste dybdesyn og balansen min ble forstyrra, sitter nå ca 30min etter jeg satt smellen og har fortsatt rart dybdesyn men ellers bare litt tung i brøstet..
Jeg tok ca 0,7 g btw og har gått på samme peppern nå ikke langt fra 2 uker så vet den ikke var top noch men helt ok i disse trakter for tiden...
( holdt meg til 0,5 tidligere før idag)

Så jeg lurer på.. noen som har opplevd lignende ?
Aldri kjent sånn før etter nesten 10 år med pepper hverKen som iv elr tradisjonelt inntak..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er 10 år med misbruk som henter deg igjen, symptomene du beskriver er kroppen som sier i fra om at det her begynner å bli nok.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Finnes ikke noen annen forklaring enn at det er nok for kroppen.

Kunne sikkert fortalt deg at du burde tatt litt mindre, eller blablabla, men the sad truth er nok at du burde revurdere rusmisbruket ditt.
Takk for svar.. tror det var helt riktig med at kroppen ga beskjed.
Skulle bare bruke opp det siste halvgrammet igår kveld og gikk rett i bakken og ble borte en god stund..
Så nå er festen over for denne friperioden og nyktring og opp psyking for å reise på jobb setter igang
0,7 gram??? Altså 700 milligram?? Det er myyye på et skudd..
Ja.. kan si det at det anbefaler jeg ikke videre.. hehe.
Det ble mer som en heftig opplevelse for og si det sånn..
Er fortsatt litt shabby på og ha balansen i 100! Ikke noe merkbart når jeg går eller noe sånt. Men kjenner det godt stående stille og sittende..