Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 722
Etter nesten 2 år med inntak av Rivotril og Valium med bare noen uker med pause hver gang så er jeg nå rimelig innspist på disse benzoene.

Jeg må nå innta enten 10 mg Valium eller 2 mg Rivotril for å få en grei angstdempende effekt av disse 2.

Men fra tid til annen så er det svært viktig at jeg oppnår en muskelavslappende effekt for å ikke miste kontroll over egne muskler (ufrivillige bevegelser/Dystoni/Dyskinesi).

Dere som selv er innspist på Rivotril/Valium, hvor mye må dere ta for å få en moderat til sterk muskelavslappende effekt?
Sist endret av Who?; 15. mars 2018 kl. 08:58.
Da jeg hadde brukt 2-4 mg rivotril daglig et par år måtte jeg gjerne opp i 10-14mg.
16-20+mg for rus. Men dette er veldig individuelt.
For noen er xanor et bedre alternativ med mer punch, men rivotril og xanor er de to største avhengighetsbenzoene i norge og nok rivotril burde funke for alle. Valium er noe snillere, men undervurdert. Må bare ha endel flere av de.

Spis minst mulig hele tiden så funker det når du trenger effekten, eller en venn dør. Dose er så individuelt at jeg for eksempel spiste et glass rivotril 2mg på fem dager for et par mnd siden. Snøvla vist godt selv om jeg trodde jeg var helt fin. Så begynn i det små, vent en time mellom dosene og prøv til det hjelper. Så tar du samme dose ved behov en annen gang. Men over 6mg rivotril er bortkastet for meg, samme med xanor. Du tror det hjelper, men du bare glemmer vekk kvelden likevel så hva er vitsen.

Vist det funker dårlig med en benzo prøv gjerne en annen, noen får best effekt av sobril selv om det skal være den svakeste benzoen. Jeg liker sobril godt. Noen liker til og med best imovane.

s