Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1669
Jeg synes at Xanor har visse gode effekter når jeg bruker det rekreasjonelt en gang i bandt. Problemet ligger i at jeg gjerne blir sløv og giddalaus. Selv om virkningen i seg selv kan possetiv så blir det ikke verdt de når man ender opp med å se serier i 12 timer i strekk, og attpåtil
kun husker 2/3 av hva som skjedde på skjerien.

Jeg har prøvd koffein og Ritalin, til og med bandet, men jeg finnner ikke helt den virkningen jeg er ute etter, selv om det gjorde meg en smule mer energisk. Det å blande med amfetamin er jeg ikke stor fan av åpenbarte grunner. Har noen noe tips til comboer som minker sløvheten, evnt. noen andre benzoer som ikke sløver like mye?

Det å bande med alkohol er utelukket. Takk for meg og håper det bir noen gode svar
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner meg igjen her ja, 1mg xanor dreper alt av stimulanter for min del, så har sløset bort mye bra varer ved å ta xanor imens jeg var rusa på andre ting i forventing av enda bedre form. Men du kan prøve å dosere mindre mg. Eller så ville jeg ha prøvd apodorm\nitrazepam, blir stein å god jeg værtfall. Bare personlige erfaring her nå. Jeg selv fungerer ikke på xanor what so ever.
Hva er det spesifikt du er ute etter?
Kanskje neste gang forsøke med Koffein og Ritalin, men attpåtil redusere dosen på Xanor? Eller evt. Forsøke annet benzo, som f.eks. Rivotril istedenfor?
omba's Avatar
Trådstarter
Problemet ligger nok i at jeg må opp i 4 mg Xanor på en kveld for å få noe spesiell god-følelse, ellers synes jeg det ikke er nevneverdig rekreasjonelt. Flott til reising og fyllesjuke, men ikke mye annet når det gjelder mindre doser for meg. Rivotril derimot, der holder det med en eller to tabletter for litt kosetid uten døsighet. Problemet der ligger i halveringstiden. Hvis jeg skal ta hva som helst en fredagskveld så trenger jeg å være 100% klar i hodet på søndagen. Så Rivotril er forbeholdt en sjelden gang i ferien, ikke oftere. Det samme gjelder Valium.

Hvis noen har forslag noe benzodiazepin med en halveringstid lignende Xanor som er rekreasjonsonelt så rop ut Zolpidemin er noe jeg ikke ønsker å prøve. Ting jeg har prøvd som kanskje kommer til å bli foreslått er Lyrica eller Etizolam, jeg er stor fan av begge og derfor holder jeg også bruken av de to til ganske sjeldne anledninger.
Prøvd Zolpidem sammen med Alprazolam? Det gir en heftig rusfølese! Men faren for hukommelses tap er der!
Sist endret av Ro-5-0690; 10. mars 2018 kl. 08:21.
Du vil ha et kraftig, kortvarig benzo som ikke gjør deg for trøtt? Tough one.. Alle reagerer ulikt da, så du må nesten prøve dem for å finne ut hvordan du reagerer.
Forskjell på halveringstid og ruseffekt. Diazepam varer ikke så lenge selv om halveringstiden er lang.

Anbefaler å prøve zolpidem og zopiclone. Nitrazepam er veldig digg, det er også diazepam. Nitrazepam + zopiclone er epic

Lorazepam skal visst være en mellomting av rivo og xanor når det gjelder varighet forresten
Sist endret av TrippyKing; 10. mars 2018 kl. 08:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
zopiclone er min favoritt, blir helt dønn av den hver kveld. Den to atarax og en cola for koffein og sukker.

Rivotril er vel det du leitere etter, en like potent men mindre sløvende benzo. Drikk cola og kaffe til benzo, always syns jeg. Klarer du smaken er imovane veldig god om man er foriktig med dosene.

s