Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 935
Hallo, og god dag, medmennesker. Det har seg slik at min kjæreste og jeg skal ta MDMA om to uker, og i det daglige liv bruker jeg 200 mg quetiapin i løpet av en dag, pluss 50 mg truxal. Min kjæreste bruker kun 50-75 mg truxal. Forrige gang vi hadde tenkt oss på en rull, så klarte vi bare å vente 6 dager (målet var ikke så mye mer, 8 dager ish) men da endte jeg opp med dårlig-middels funk. Min frue litt bedre enn det, men ikke fullt. Denne gangen har vi ikke tenkt en dag kortere enn to uker, i den forstand har jeg fått skrevet ut apodorm til å sove på, og fluanxol på dagtid for sedaterende effekt, da jeg kan bli litt gæærn noen dager. Det jeg da lurer på er, om denne fluanxolen går greit med MDMA? Den skal jo ikke ha noe med serotonin å gjøre, kun dopamin (mot quetiapin som også går på serotonin). Men har allikevel lest en to-tre stykker som endte opplevde ikke fikk funk til moderat funk. De hadde da i tillegg stått på andre medikamenter som likeså godt kunne rota til med MDMA'en. Så, er det noen der ute som har noe som helst info? En link? Alt taes i mot med glede Ha en fin dag videre!
Slik jeg forstår det så er det noe aktivitet på 5-HT2a så vil nok være noe redusert effekt hvis du ikke går av.
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Slik jeg forstår det så er det noe aktivitet på 5-HT2a så vil nok være noe redusert effekt hvis du ikke går av.
Vis hele sitatet...
Okei, tusen takk! Du har vel ikke noe anelse om hvor mange dager det burde være i tilfelle? Hvis ikke må jeg snakke med min behandler om å få noe som duger ifht til MDMA. Hvis noen har noe peil på en fin generell medisin, så lenge det har noe beroligende/ansgt/depresjon ol. å gjøre. Forsåvidt er jeg villig til å prøve hvilken som helst, da jeg kun trenger dette i ukene før MDMDA. Så kan godt være noe man kun skal bruke over kortere tid.