Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1302
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå er det lenge siden jeg har forsøkt ecstasy, men vet av erfaring at jeg før har trengt å drikke meg litt brisen før jeg bruker andre stimulanter som kokain og amfetamin - ellers blir rusen kjedelig og ubehagelig.

Hva foretrekker dere, ecstasy med eller uten alkohol?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen pils går vell bra, personlig får jeg hukommelsestap ved større mengder alkohol og xtc.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Foretrekker å ikke ødelegge dopamin og seretonin reseptorene i hjernen min med ofte uren extacy
Ville kjørt uten om det er første gangen. Ex blir liksom litt rotete med alkohol, selv om det ikke er noe galt i det sånn egentlig tror jeg du vil sette pris på å kjenne følelsen den klare rusen gir. Det sagt er det ikke noe problem å ta en øl eller to under turen, la det dog bli under turen og ikke noe videre før. I mange tilfeller har du gjerne ikke lyst på noe annet enn vann though.
Greit å være obs på at man kan drikke enorme mengder med alkohol på X, men det gir deg lite annet enn dårlig form dagen etter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen pils går vell bra
Vis hele sitatet...
Enig her, men vær forsiktig med å overdrive. Kan bli litt rotete med for mye alkohol, men skal nevnes at noen pils kan dempe litt av angsten for de umiddelbare virkningene (økt puls, klamme hender etc). Når det slår inn første gang er det ønskelig å oppleve rusen så ren som mulig. Vær særlig forsiktig med å innta thc for tidlig.

Aller helst skaff deg ren mdma (sjekk med testkit for å være sikker) og vær opplagt både til sinns og fysisk. http://emmasofia.org har ganske gode retningslinjer for dosering og sikker bruk.

Kos deg!