Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3189
Politi tok min telefon i dag tidlig pga hasj mistanke. Når kan jeg forvente å få saken henlagt og få den tilbake? livet er litt kjedelig med en iphone som ikke går høyere enn ios 7 nå ass.
Burde ikke være lenge. Ring mandag og hør:P fikk ut min dagen etter
Hvis du gir dem tilgang til den, får du den med en gang. Hvis ikke, beholder de den så lenge som mulig.
Fikk mobil og pc beslaglagt etter en razzia, de så jeg ikke på nesten et halvt år....
▼ ... noen uker senere ... ▼
gonna blast
Kloroplast's Avatar
Trådstarter
For de som lurer så tok det litt mer enn 3 uker her sånn.
Kom de seg inn på telefonen din da...??
gonna blast
Kloroplast's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eager Igor Vis innlegg
Kom de seg inn på telefonen din da...??
Vis hele sitatet...
Virka ikke slik, nei... Når jeg fikk den tilbake var alt av inkriminerende bilder av hasjen jeg tok hjemme på den. Er sånne bilder med exif vettu, regner med at hvis de skulle brukt det mot meg hadde de sletta dem for at de ikke kunne misbrukes om jeg hadde blitt tatt en gang til i ettertid. De lada den ikke for meg når jeg henta den ut for å si det sånn...
Men hadde vært litt meningsløst for dem å ikke ta den da konsekvensen av å ikke oppgi koden hadde vært å få telefonen rett tilbake da krypteringa på telefonene er trygg nokk hehe. Har ikke fått henleggelsesbrev eller bot eller noe sånt, om det blir bot har de ikke bevis, så regner med henlagt eller bot-->henlagt.