Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4741
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått resept på kodein 25mg. Er det noen måte å gjøre rusen ekstra digg på? Et glass rødvin?

Takk for svar
Ta 2-3 om gangen om du ikke har toleranse. Kan bli kvalm så e fint med kvalmestillende eller en god kopp te med ingefær. Cannabis forsterker rusen
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har erfaring fra før ja, men da alltid blandet med paracetamol e.l.
Nå er det rent kodein jeg har, og lurer på hvor godt det mikser med alkohol?, Pr hvordan rusen blir?

(Også hvor mye alkohol i forhold til mengde kodein)
Hvis du har erfaring med PF fra tidligere er det ingen forskjell. Det eneste er at kodein pillene inneholder 5mg mindre virkestoff enn paralgin forte. Paracetamolen i PF er kun for smertelindring, det gir null rus.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror det beste er å ta pillene etter du drikker alkohol, for å motvirke kvalmen som oppstår når du kombinerer de to. Så ville jeg ikke drukket noe mer enn 2-4 glass.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fungerer reisesyketabletter før kodein? Tenker på kvalmen. Har ikke ingefær. Har allergitabletter(får intens kodeinkløe) og reisesyketabletter.

Har også zopiclone, men dette er jo en helt annen medisin. Jeg blandet det med kodein for lenge siden, endte med at jeg tok ALT jeg hadde, mistet et døgn av hukommelsen. Sykeste jeg har vært borti...

Takker stort for svar og råd folkens
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok alle kodein 25mg *20. Og nå altså tatt alt aav zopiclone 7,5mg * qo. Kjenner meg mest trøtt. Merker også å gå er litt rart med godt. Tror det stiger enda, så vi får den
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tok alle kodein 25mg *20. Og nå altså tatt alt aav zopiclone 7,5mg * 10. Kjenner meg mest trøtt. Merker også å gå er litt rart med godt. Tror det stiger enda, så vi får den
Vis hele sitatet...
Håper på mer virkning, blir spennende å se!

Ts
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Måtte rette retten qo med 10 der oppe
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg forresten ikke om dette er særlig spennende for dere å lese om, men jeg tenkte å oppdatere til de som gidder leste et sted av kaffi skal virke bra mot zoo, fikk frem uforien eller noe. Får se ^^
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Første gangen jeg rusa meg på kodein var med paralagrin forte, jeg brukte filtrerings metoden, og fikk i meg ca 180mg kodein.

Det jeg ekstraherte helte jeg oppi ett glass med whiskey og skylte ned sammen. En av mine beste "highs". Det var da 180mg kodein på 50kg kroppsvekt og null toleranse. Var helt fantastisk deilig.

Med opioder så er det hvertfall for meg alltid vært sånn at det første kicket er det som funker, akkuratt som med knips, altså må du treffe rett på første dosering for er ikke like euforisk når du etterdoserer (faktisk ikke i nærheten).

Å bli kvalm på opioder er noe man bare må innse, har rusa meg på utallige mengder opioder og det å kaste opp er bare deilig, en slags rennselse, har stått oppreist å spydd en meter lang spystråle vannrett ut av kjeften tvert uten å ha merket å være kvalm i forkant, men bare føltes deilig ut etterpå. Ingefær er for pyser.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Første gangen jeg rusa meg på kodein var med paralagrin forte, jeg brukte filtrerings metoden, og fikk i meg ca 180mg kodein.

Det jeg ekstraherte helte jeg oppi ett glass med whiskey og skylte ned sammen. En av mine beste "highs". Det var da 180mg kodein på 50kg kroppsvekt og null toleranse. Var helt fantastisk deilig.

Med opioder så er det hvertfall for meg alltid vært sånn at det første kicket er det som funker, akkuratt som med knips, altså må du treffe rett på første dosering for er ikke like euforisk når du etterdoserer (faktisk ikke i nærheten).

Å bli kvalm på opioder er noe man bare må innse, har rusa meg på utallige mengder opioder og det å kaste opp er bare deilig, en slags rennselse, har stått oppreist å spydd en meter lang spystråle vannrett ut av kjeften tvert uten å ha merket å være kvalm i forkant, men bare føltes deilig ut etterpå. Ingefær er for pyser.
Vis hele sitatet...
Å "rope på opiatelgen" er godt ja. Et par benzo i yillegg derimot vil begrense en evnt kvalme
Sist endret av Dogocan; 12. desember 2017 kl. 11:50.