Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3796
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på den mest effektive måten å røyke DMT på.

Ser mange på dmt-nexus anbefale enten:

1. GVG
og

2. "The machine"

Skulle gjerne visst om det var verdt å punge ut over 1000nok+evt. lang leveransetid eller om "The machine" fungerer greit nok. Gjerne trengt et par tips fra folk som har prøvd begge metoder, eller en av de.
The machine fungerer iallfall helt fjell etter egen erfaring. Trenger ikke store handyskillza for å klare det heller.
Hvilken form for dmt har du? Krystaller eller «gugge»?
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Hvilken form for dmt har du? Krystaller eller «gugge»?
Vis hele sitatet...
Usikker på hva du mener med gugge. Er krystaller ja
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan veier dere opp dmt? Finner mikrogram vekter på eBay, men de er jo svindyre. Anbefalt dose? 50mcg?
Det nye og enkleste er visst nok en ceramic donut coil og en god vape. Har ikke testa selv, men hvis det funker så bra som de sier, så virker det tullete å gjøre det på gamlemåten.

Mikrogramvekter på eBay er ikke svinedyre. De er latterlig billige.
Sist endret av mentalmelt; 13. mars 2019 kl. 23:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det nye og enkleste er visst nok en ceramic donut coil og en god vape. Har ikke testa selv, men hvis det funker så bra som de sier, så virker det tullete å gjøre det på gamlemåten.

Mikrogramvekter på eBay er ikke svinedyre. De er latterlig billige.
Vis hele sitatet...
Kult, er det en slik?
http://ineedhemp.com/product/divine-...onut-atomizer/
Sitat av Polkos Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja, for eks.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Prøvde å fikse "the machine" som testing.

Testa 10mg, men fikk null effekt. Smakte litt av den plastikk-lignende smaken og så hint av damp, så å si ikke. Prøvde 10mg en gang til bare for å være sikker, fikk ingen effekt da heller. Jeg så at DMTen smelten inn i stålullen, hadde en liten del stålull stående ut fra flasketuten da.

Brukte den her:
https://imma.gr/79148x8e52b
https://imma.gr/79149x5b1dc
https://imma.gr/79150x3df8c

Sett at folk på dmt-nexus pleier å bruke mindre flasker enn som så, burde jeg gå over til en 330ml eller 150ml flaske? Merket at flasketuten var veldig varm og tenkte at det muliggens har fått DMTen til å brenne. Merket jo smaken av stoffet, samt følte litt nedi lungene, definitivt null effekt da. Brukte lang tid på å varme opp stålullen, men så aldri noe synlig damp eller røyk. Kanskje det er pga. liten mengde?

Ser jo her at det går med en gang (3:49), Kanskje jeg ikke holdt inn lenge nok siden jeg trodde det ikke kom noe?

Mulig jeg trenger mer stålull? Burde jeg gå over til GVG eller montere en vape istedet?

Verdsetter alle svar. Er første gangen jeg tester DMT, så kunne trengt så mye info som mulig.
Det ser legit ut. Enten har du feil type stålull, eller du bruker for dårlig flamme.
Ville varmet stålullen over primus eller noe en god stund første gang for å svi bort potensielle avgasser. Vi brukte ofte primus som flamme til the machine med god effekt - men da trenger du en tripsitter som tar imot primusen så det ikke blir farlig. Dette funka fjell og gav massive hits.

Jeg heller mot for dårlig flamme. Og at en steflere flamme gjør susen
Sist endret av Bearass; 20. mars 2019 kl. 00:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bearass Vis innlegg
Det ser legit ut. Enten har du feil type stålull, eller du bruker for dårlig flamme.
Ville varmet stålullen over primus eller noe en god stund første gang for å svi bort potensielle avgasser. Vi brukte ofte primus som flamme til the machine med god effekt - men da trenger du en tripsitter som tar imot primusen så det ikke blir farlig. Dette funka fjell og gav massive hits.

Jeg heller mot for dårlig flamme. Og at en steflere flamme gjør susen
Vis hele sitatet...
Okay, takk!
Skal prøve å endre flammen og se om det har en effekt.
Kan jo si at jeg har brukt en veldig grov type stålull, den av typen man bruker til oppvask med. Leste rundt at det var viktig å ha den grov nok, slik at man ikke røyka inn metaller

Leste at butanlighter er anbefalt, så skal prøve meg litt fram.
Høres ut som grei stålull da. Vi kjøpte altså en primus for ultimate funk. Men da bør man ha en venn som tar bort primus og slår den av for en (pes å tenke på på vei inn i en heftig tripp) Ellers er nok butan eller en form for lighter med godt trøkk og høyere varme tingen. Lykke til!
Sist endret av Bearass; 21. mars 2019 kl. 14:39.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gvg er idiotsikkert, men dyr. Får alltid breaktrough på 30 - 40mg på første trekk.

Har investert i en yocan evolve plus wax pen med keramisk donut coil. Testet 20mg, fikk noen visuals og body load men ingen bt. Skal teste med 35 mg i påska en gang.

Har bestilt motar fra wish som skal testes ut etterhvert.

Neste prosjekt blir e-cig og changa.

hvis du ikke koster på deg en gvg, vil jeg anbefale en wax atomizer du kan bruke på et esig batteri. Mye mindre sjanse for å brenne krystallene med en donut coil enn med lighter. Gvg har keramisk filter som gjør at varm luft varmer opp dmt til over 180 grader som gjør at den fordamper rent og smoothie trekk uten usmak. Smaker det brent plastikk har du ødelagt dmt dessverre, for varmt.

Skaff deg ordentlig utstyr hvis du ønsker breaktrough med dmt. Blir billigere i lengden.
Sist endret av Propello; 9. april 2019 kl. 00:12.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei godtfolk, da har jeg eksperimentert en god del de siste månedene med den tryggeste og mest effektive metoden å vape dmt fb, nemlig e-mesh metoden. 20-30mg er nok for full breakthrough, og man trenger kun en hit for å få i seg alt, så denne metoden er ikke for de som foretrekker en rolig start. Ingen lighter, aldri brent spice, kun perfekt fordampet dmt.
Her er en kort innføring av e-mesh metoden: http://tiny.cc/90khhz
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Gratulerer. Så du aliens?
Hehe, det var nok endel av dem ja
Asså jeg har kun røyka dmt en gang og det var fra en helt normal stoner- bong. Fungerte helt fint.
Sitat av Alexed12 Vis innlegg
Asså jeg har kun røyka dmt en gang og det var fra en helt normal stoner- bong. Fungerte helt fint.
Vis hele sitatet...
Hvor mye må du ha i for breakthrough?