Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 965
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Trenger svar for å se om jeg har greid å tolke regelverket riktig.

Er i Tyrkia og har fått behandling for en ryggskade. Fikk resept på et a-preparat. I pakningen er det 28 tabletter og legen har skrevet at jeg skal ta to tabletter per dag.

Jeg ska dra hjem førstkommende mandag. Vil det si at jeg kun kan ha med 14 av disse tablettene hjem, forutsatt at jeg kun har dokumentasjon fra utenlandsk lege?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, en ukes forbruk, 28 stk er så lite, jeg tviler på de teller pillene ii det tilfellet det om eu blir stoppet.

Det smarte valget? Ta med deg 14 stk, eller få han til å skrive ut høyere dagsdose, feks 5-20 plllee.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, takk for svar.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det absolutt nødvendig med apoteketikett? Fikk beskjed om at det ikke er praksis her.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg spørre hvorfor du har fått behandling i Tyrkia og ikke i Norge? Spør fordi jeg selv sjekker muligheter
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor du har fått behandling i Tyrkia og ikke i Norge? Spør fordi jeg selv sjekker muligheter
Vis hele sitatet...
Det er kun fordi ryggen låste seg på ferie.