Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1089
Hei har etter en god stund funnet fram min gode gamle PS1. Den er moddet og mange av spillene jeg hadde har forsvunnet. Etter og ha browsa google fant jeg Crash Bandicoot som jeg gjerne ville spille igjenn.
Problemet her er at spillet ligger i et .7zip arkiv(såvidt jeg har forstått skal det være iso) som jeg ikke får åpnet på den vanlige måten. Har lest noe på google om noe som kalles pakkiso men skjønner ikke noe av det, så derfor spør jeg dere kjære Freaks om dere vil hjelpe meg.

På forhånd takk
Hva skjer nå du prøver å åpne denne .7zip fila med 7-zip? http://www.7-zip.org/
Får du noen feilmelding eller lignende?
Eidee94's Avatar
Trådstarter
"Can not open file (filplassering) as archive"
Happy Birthday
clarionify's Avatar
Har du prøvd å mounte fila? Kan være at Windows gjennkjenner fila som noe den ikke er.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Evt har du prøvd å skru på "vis filendinger for kjente filtyper" ?

Sånn at du faktisk ser endingen på filen ?
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Evt har du prøvd å skru på "vis filendinger for kjente filtyper" ?

Sånn at du faktisk ser endingen på filen ?
Vis hele sitatet...
Sant, kan hende trådstarter bare trenger å skifte filendelsen fra 7zip til iso og brenne fila på en cd?
Hadde samme problem når jeg skulle legge inn bf2. Jeg måtte fjerne nedlastingen fra torrent klienten. Evt bare skru av programmet.
Eidee94's Avatar
Trådstarter
Har nå prøvd å endre filendingen til iso og prøvd og brent til cd, men kom da dit Playstation logoen skal være og ingenting mer. Så mistenker at enten fila er dårlig eller at det er en annen hyper måte og gjøre det på.
WinRar støtter .7zip. Om winrar ikke klarer å pakke ut filen og gir en feilmelding er det mest sannsynlig noe feil med filen du har fått tak i.
Eidee94's Avatar
Trådstarter
Funker det og spille NTSC spill på min PAL PSone når den er moddet?