Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1141
hallais! jeg har et problem her nå.
jeg har totalt glemt min gamle konto på playstation så jeg får ikke til og spille online, så mitt spørsmål til dere er da:
hvordan oppretter jeg en ny konto ? jeg har prøvd en time å loka nå men får det fanden ikke til :/
setter stor pris på svar
playstation network derifra finner du resten , må bare spørre har dette med at du ikke huska passe etter de åprna psn ijenn ? hadde samme problemet laga meg ny og er i lvl 37 på black ops
playstation network på pc'n ? finner ikke en dritt inne på ps3'n. heheja er nokk det og skulle nullstille innstillingene på maskinen og da forsvant også brukernavnet mitt og alt. så husker ikke det engang! haha.. *STUPID!!!!*
DAMN! åpna ikke det for no'n få dager sidn! ?
Ehhmmm, jeg kjønnte ikke dette helt, men du kan jo bare lage en ny profil på ps3'en. og deretter lage en ny PSN_bruker!
ja visst faen sier du no der! thnx!

men da ble det et nytt problem, jeg får kun til og spille på den online id'n på den nye brukeren på maskinen, men ikke på den brukeren hvor jeg har gått igjennom spilla ogsånn hvis du skjønner ? :/ :P