Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1706
Hællæis!

Ja, jeg bor da på en plass som heter Sandviken i Sverige. (derfor San Viken, som i San Andreas)
Jeg så ut av vinduet, så noe tagginger på noen garasjer som lignet veldig på taggingene i gta:sa. Dermed bar det til kameraet for å ta bilder. Åpnet gta, tok et screenshot og manipulerte inn noen greier kjapt.
(jeg vil også legge trykk på at dette ble gjort kjapt, og det var ment for morro skyld)


Her er iallefall bildet som jeg vil dele med dere (som desverre er på deviantart)
http://el-larso.deviantart.com/art/G...Viken-81989953
kartet nedest til venstre i "after"-bilde passer ikke med omgivelsene ute.. ellers ok..

(Referer til innlegget under): logsik så klart!
Sist endret av RosaKarpe; 6. april 2008 kl. 02:43.
er ikke så nøye med det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lol, dette er GTA IV :S ikke San Andreas
Nei? Det er San Andreas.
Se på bildet da ?

Grand theft auto IV wtf ?
Det er jo han som har redigert bildet til venstre (originalbildet) til å se ut som et bilde fra GTA (til høyre). Er du helt pling i bollen?
Sist endret av wkL; 15. april 2008 kl. 20:51.
Du kunne gjort gresset mer monotont... Det ville gjøre det hele slik at det likner mer på ett videospill.
Sitat av wkL
Det er jo han som har redigert bildet til venstre (originalbildet) til å se ut som et bilde fra GTA (til høyre). Er du helt pling i bollen?
Vis hele sitatet...
Meg ?

Pass på språket, din tuffs..
Dere er noen pølser begger to! Dette er jo så klart GTA: Vice Andreas 1969!








Sitat av DXT
Meg ?

Pass på språket, din tuffs..
Vis hele sitatet...
LOL

Du vet ikke om han engang prater til deg og svarer med "pass på språket, din tuffs"

Jeg fortsetter trenden: Dust

Btw: Det er San Andreas objekter i bildet... Er du helt pling i bollen?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Hvorfor gjør dere slikt mot meg?! *stengt*