Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 2770
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Dette blir verre og verre. Fikk overtalt legen til å gi meg 5 promethazine siden jeg ikke har sovet et minutt i dag, men da fikk jeg streng beskjed om at hun ikke kommer til å gi meg en eneste tablett til, nå¨er det full stopp. Vet ikke hvor jeg skal ringe eller hvem jeg kan kontakte for jeg er såpass avhengig av medisinene enda at jeg må ha fler for å klare å trappe ned / ikke bli fullstendig gæren av å gå søvnløs i dagesvis. Har vurdert å kontakte legevaktslegen jeg snakka med siden hun var veldig forstående og sa at ''hadde det vært opp til meg hadde jeg gitt deg medisiner her og nå men siden du er på legeakta så kan jeg ikke''. Vet bare ikke hvordan jeg finner ut hvilket legekontor hun hører til.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg aldri hørt om før. Det er nesten sjokkerende at du ikke får dette, når du sitter på legekontoret med lua i hånden.

For meg har det vært strake motsetning. Av psykiatere og leger så har jeg egentlig bare fått resepter på alt mulig rart, når jeg sier alt så mener jeg faktisk det. Eneste jeg ikke har fått utskrevet er det som må søkes inn, jeg siktet for halcion og Rohypnol men da ble de litt mer skeptiske og tenkte vi skulle vente.

Nei jeg vet ikke men dette høres ut som en lege som ikke har troen på sitt eget fag. Jeg ville ikke kastet inn håndkleet med en gang - men hvis det ikke løser seg så må du bytte fastlege