Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1596
Kan godt hende dette er feil sted å spørre, men gir det et forsøk.
Jeg har tenkt på en idè om å lage noe innen elektronikk, men er desverre litt for vanskelig for meg å lage selv, men da lurte på om noen vet om sider(fra feks Kina/Hong Kong) der man kan sende inn det man har i tankene, og de kan prøve å få det laget.
Prøvd å søke litt rundt på google, men ikke funnet noe.
Så hvis det er noen som tilfeldigvis vet om noe sted som kan gjøre dette for deg, eller i hvert fall prøve, hadde jeg vært veldig takknemmelig om noen sa det til meg
På forhånd takk
Dette ble litt for vagt, elektronikk er så mangt, så du må nesten spesifiksere nærmere hva du skal ha laget for å få hjelp.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Dette ble litt for vagt, elektronikk er så mangt, så du må nesten spesifiksere nærmere hva du skal ha laget for å få hjelp.
Vis hele sitatet...
Vil ha laget noe som egentlig er veldig enkel elektronikk, så tror alle steder som lager noe innen det burde klare det
Du kan jo se innom her: www.made-in-china.com/traderoom/joke-systems
Så vidt jeg forstår så skal de kunne lage produkter på bestilling, men er ikke verre enn å sende dem en mail og spørre. :-)
Sist endret av Fuzzybossen; 4. august 2011 kl. 21:52.
Viss du veit kva du vil ha, er det ikkje berre og lage ein test cirkut, viss det er så enkelt? Eventulet få laga til eit profft kretskort (PCB) ved hjelp av frintzing.
Er det kretskort du skal lage så vet jeg at det er firmaer som kan lage det for deg ut av tegninger, tror bla crocodile clip har denne funksjonen!
Sitat av FpsDog Vis innlegg
Viss du veit kva du vil ha, er det ikkje berre og lage ein test cirkut, viss det er så enkelt? Eventulet få laga til eit profft kretskort (PCB) ved hjelp av frintzing.
Vis hele sitatet...
Googla "order cicuit board china" og fant blandt annet denne fabrikken(?) som produserer kretskort på bestilling: http://www.pcbcore.com/

Kanksje noe for trådstarter?

Finnes også flere på alibaba.com, men de får du sile igjennom selv.