Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1069
#Offisielt Trønder
Hei!
Jeg har prøvd 2 visa kort på.Xbox marketplace og www.xbox.com men får bare meldingen "feil under transjakson. Prøv igjen senere" visa kortene er ikke electron, bestiller på andre sider og da funker det fjell, noen som vet hva jeg må gjøre?

Noen som har noen personlige erfaringer?
Noen som vet om SpendOn funker?
SpendOn funker på Live-tjenesten. Har ikke prøvd det selv, men har lest at det skal gå. Skal se om jeg klarer å rote fram en link.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av simonpro Vis innlegg
Hei!
Jeg har prøvd 2 visa kort på.Xbox marketplace og www.xbox.com men får bare meldingen "feil under transjakson. Prøv igjen senere" visa kortene er ikke electron, bestiller på andre sider og da funker det fjell, noen som vet hva jeg må gjøre?

Noen som har noen personlige erfaringer?
Noen som vet om SpendOn funker?
Vis hele sitatet...
Du er sikker på at det er penger på kortet? Ja, spendon funker.
#Offisielt Trønder
Trådstarter
Jepp det er penger på kortet, litt rart at spendon funker og ikke visa? SpendOn funker jo der visa funker :S
SpendOn er VISA.
#Offisielt Trønder
Trådstarter
Nemlig, jeg sa jo SpendOn fungerer der Visa funker ~ Visa=SpendOn
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av simonpro Vis innlegg
Nemlig, jeg sa jo SpendOn fungerer der Visa funker ~ Visa=SpendOn
Vis hele sitatet...
Funker noen andre kort da? Kan være xbox sin betalingsmetode som det er noe galt med.
#Offisielt Trønder
Trådstarter
Har ikke noen andre ;/