Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2828
Noen som vet om noen muligheter til å stemme på feks et bilde flere ganger, selvom man egentlig bare skal kunne stemme 1 gang pr dag?
Hvilken side snakker du om?

Viss stemmebegrensingen er basert på cookies, kan du slette cookiesa og stemme igjen..
ellers kan vel proxisider være ett alternativ?
Trådstarter
For å stemme må man registrere seg med mail, finnes det noen måte å komme utenom dette? Eller en kjapp måte å lage mange mail adresser samtidig?
post det på 4chan
10minutemail
sofort-mail
trash-mail
GuerrillaMail

Prøv med en av disse tjenestene.
Sist endret av Amitabha; 7. mai 2011 kl. 10:32.
Trådstarter
Sitat av goodzumber Vis innlegg
post det på 4chan
Vis hele sitatet...
Tenkte på det, men er litt redd for at det kan slå begge veier :P

Sitat av Amitabha Vis innlegg
10minutemail
sofort-mail
trash-mail
GuerrillaMail

Prøv med en av disse tjenestene.
Vis hele sitatet...
Tusen takk, fungerte kjempe fint disse

Men skulle ønske det var mulig å lage noe form for script som kunne stemt for meg, i stedet for at jeg må sitte å trykke så mye selv :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av McMaarud Vis innlegg
Men skulle ønske det var mulig å lage noe form for script som kunne stemt for meg, i stedet for at jeg må sitte å trykke så mye selv :P
Vis hele sitatet...
det du egentlig mener er om noen kunne laget et script som gjorde nettopp dette for deg
http://i56.tinypic.com/2pt16k9.jpg
OT:
Last ned visual basic og lag en simpel bot med element id, finn id på div knapper og loop det

for fett bilde, måtte bare ha de med
Sist endret av trønderfår; 22. mai 2011 kl. 23:09. Grunn: fett bilde
Her har du en oppskrift jeg har benyttet selv med gode resultater:

1. Last ned TOR Project (nettleser som gir deg unik IP hver gang du logger inn)
2. Sett siden du vil stemme på som startside i TOR
3. Last ned Iolo Macro Magic
4. Gå inn i kontrollpanel og skru av sleep mode, power saving mode osv.
5. Lag en makro i Iolo Macro Magic der du åpner nettleseren, stemmer og lukker den. Deretter ber du makroen om å kjøre feks. 5000 ganger etter hverandre og lar pcen din kjøre feks. 2 døgn i strekk. For best resultater gjør du dette på flere pcer samtidig.
6. Profit!

Har enda ikke funnet en poll online hvor denne metoden ikke fungerer!
Mener det er en add-on til chrome der man kan "record actions" og velge antall repeats.
Veldig enkelt, husker dog ikke navnet..