Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 6420
Sitat av r0adkill Vis innlegg
Jeg synes virkelig ikke denne var noe å skryte av. Hver gang det natt-kameraet kom på håpet jeg at det virkelig skulle skje noe skummelt, men akk nei, skuffelse hver jævla gang. Har etterhvert skjønt at skrekkfilmer ikke er min ting, da de rett og slett ikke skremmer meg. Misforstå meg rett, det finnes ting jeg ikke takler å se på film, men amnge skrekkfilmer blir for påtatt og teit rett og slett.
Vis hele sitatet...
Sånn er det jo med alt, man kan ikke lage en ting som tilfredsstiller alle mennesker. Jeg f eks likte filmen godt, og satt plantet med pleddet tredd opp under øya. Vi er alle forskjellige.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Sånn er det jo med alt, man kan ikke lage en ting som tilfredsstiller alle mennesker. Jeg f eks likte filmen godt, og satt plantet med pleddet tredd opp under øya. Vi er alle forskjellige.
Vis hele sitatet...
Joda, selvfølgelig. Filmen var ikke noe for meg, men du er tydeligvis av en annen oppfatning og det må du få lov til å være. Kom bare med min subjektive mening, slik som de fleste andre i tråden
Dette er definitivt den skumleste filmen jeg har sett siden jeg så Jurassic Park aleine nede i kjelleren når jeg var 8 år(Er 21 nå). Den spiller så sinnsykt på psyken din, synes den var 10 ganger så bra som Blair witch project.
Men man MÅ se den med stor tv og et bra anlegg. Helst alene når man ikke får sove midt på natta
Ikke den ekleste filmen jeg har sett, men skummleste!
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Satan, jeg savner ungdomstida da film faktisk kunne skremme meg.
Vis hele sitatet...
Har akkurat samme følelse selv, savner skikkelig skikkelig den tiden da jeg genuint ble skremt av filmene!
Limer inn noe jeg skrev i en annen tråd om denne filmen.

- Så desverre denne på kino. Dama overtalte meg til at vi skulle dra, jeg hadde dog misstanker om en gedigen tabbe. Etter filmen ba hun meg om unnskyldning Den er så JÆVLIG dårlig. Og den finnes ikke skummel, du skvetter ikke en gang. Filmen går jo ut på at de filmer mens de sover og krangler.. Og det skal liksom være en sann dokumentar...bullshit! Er så åpenbart fake at jeg ikke skjønner at de slipper unn med det! Jeg vurderte ærlig talt og be om pengene tilbake etter filmen.

Terningkast: Jeg kasta terningen på skjøen etter denne filmen!
Mockumentary

Ingen har noen gang påstått at filmen er ekte..
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av Joachimsen Vis innlegg
Mockumentary

Ingen har noen gang påstått at filmen er ekte..
Vis hele sitatet...
Jo det er hele greia med at de kunn brukte 1 kamera under hele inspillingen. Det skulle se ekte ut.

Syns filmen var kjempe bra, virkelig godt gjennomført. Blair Witch Project er ingenting i forhold til denne. Så original ending, og den er mye bedre enn cinematic ending..
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Jo det er hele greia med at de kunn brukte 1 kamera under hele inspillingen. Det skulle se ekte ut.

Syns filmen var kjempe bra, virkelig godt gjennomført. Blair Witch Project er ingenting i forhold til denne. Så original ending, og den er mye bedre enn cinematic ending..
Vis hele sitatet...
Les linken du, jeg sier jo at det er en Mockumentary.. Jeg sier bare at ingen har påstått at filmen er *genuint ekte*. Hadde den vært det hadde vi sett den på 4chan i stedet for kinoen.

Mulig jeg missforsto Murdoc's utsagn.
Sitat av Joachimsen Vis innlegg
Les linken du, jeg sier jo at det er en Mockumentary.. Jeg sier bare at ingen har påstått at filmen er *genuint ekte*. Hadde den vært det hadde vi sett den på 4chan i stedet for kinoen.

Mulig jeg missforsto Murdoc's utsagn.
Vis hele sitatet...
Du mener Murloc kansje

Og jeg skjønner jo også at de ikke hardnakket står på at det er ekte. De ville uansett aldri laget en slik film om dette dersom historien var sann. Det lages sjeldent underholdning av folk som dør i holywood.

Men jeg mener at den er dårlig laget med tanke på autentisiet(ord?). Man skjønner fra første scene at dette er fake.
FAEN, så nettopp filmen og er helt traumatisert. Var så redd at jeg trodde jeg skulle begynne å grine et par ganger, og måtte pause den midt i for å stikke og "hente klementiner", SAMT se en episode Scrubs etterpå for å komme meg. Argh.

Hele filmen var så creepy, det at noe følger etter Katie uansett hvor hun drar, og at hun ikke kan gjøre noe med det. Det er også så frusterende at hun ikke får noe hjelp, at han synske fyren snur i døra og INGEN andre kan hjelpe henne. Fy faen, for en grusom følelse det må være. Følte jeg kunne sette meg ekstra godt inn i det, filmen var så virkelig og ekte at jeg kunne nesten føle hvor redd hun var.

Vi så den med kniven, ganske ubehagelig slutt. Skulle ønske jeg fikk se at noen prøvde å hjelpe dem, men den gang ei. Visste ikke at det fantes flere slutter før jeg leste her, hm.
Sitat av Catnip Vis innlegg
Vi så den med kniven, ganske ubehagelig slutt. Skulle ønske jeg fikk se at noen prøvde å hjelpe dem, men den gang ei. Visste ikke at det fantes flere slutter før jeg leste her, hm.
Vis hele sitatet...
//Spoilers i teksten.


Hva skjer med alternative endings da? Sender de forskjellige endings etter hver kinosending eller? Jeg så den der Micha ble kastet mot kameraet. Jævlig skummelt egentlig, alt var liksom så perfekt laget.
Jeg må si at jeg var utrolig skuffet. Satt hele filmen å ble ikkje skremt en eneste gang. De jentene som jeg var med, som var livredde før filmen om de vågte, de var også skuffet etterpå, fordi de skrek en gang, og det var i slutten.
Trodde faktisk at denne filmen skulle være skummel etter alt det jeg hørte før.
Så jeg kommer ikke til å anbefale denne til noen. hehe..
Vi så forresten den voldelige slutter, hun ene av oss hadde sett filmen før med en annen avsluttning. Kan det være slik at de sender ut forskjellige filmer til kinoene med forskjellig avsluttning? I så fall så syns jeg at disse tingene er litt stilige da, med tanke på forskjellige slutter, og traileren hvor de filmer kinosaler rundt om i verde.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Så nettop filmen, elsket den. Jeg er stor fan av blairwitch filmen (den første!) så dette falt fort i "smak" for meg. De som ikke syntes denne, og slike filmer er noe bra tror jeg er av de som vil se en skrekkfilm bare for å skvette mest mulig ganger etc. Det er litt tåpelig. Ja ja, smak og behag.

Om alternative avsluttninger, så har jeg hørt at det er 2 som er forskjellige, og 1 som er en unik versjon, som bare ble vist på en filmfestival eller noe. Jeg så denne versjonen i vert fall (SPOILER! marker teksten under)


[COLOR="White"]Mens kameraet var på soverommet gikk dama ned, begynte å skrike, kjæresten gikk ned, hun drepte ham, så gikk hun opp igjen og satt i en dag eller to og "gynget" ved senga, før det kom noen på besøk, så liket av kjæresten, tilkalte politet. Politiet kom, og da de kom opp trappa kom dama tilbake til seg selv, og gikk mot de med kniv slik at politiet skjøt hun.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Dere gutta er for unge til å uttale dere om film.

Dette var en dritkjedelig, platt film som var en slags urban versjon av "Blair Witch" - og som ikke har noen andre kort å spille på enn masse hemmelighetsskremmeri og "alternative slutter".

PROTIP: Når et filmselskap må skape masse ekstra "staffasje" og oppstyr rundt en film, så er det som regel et tegn på at kjernen i filmen ikke er god nok i seg selv. Ref. "2010", "Paranormal Activity", "Cloverfield", etc.

Jeg satt hele filmen og ventet på at noe skulle skje, men det gjør jo pokker ikke det. Hele filmen er egentlig bare et videokamera på et stativ som filmer et soverom - hvor folk ikke har sex engang. WTF er det for noe dritt?
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:04.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Så det er mer voksent å se en skrekkfilm bare for å vente på en sex-scene?
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:04.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Så det er mer voksent å se en skrekkfilm bare for å vente på en sex-scene?
Vis hele sitatet...
Hehe... Det var humoristisk ment.
filmen sugde rett og slett