Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1251
Hei Folkens, Jeg tenker på og ta en tattoo og tenke kanskje noen av de kreative sjele her inne ville mekka i sammen noe til meg? som en skets eller lignende Jeg skal altså tattovere initinalene AJ helt opp på ryggen min, dere er fri til og lage den sånn som dere vil kanskje jeg tattoverer noe dere har laget Håper dere hjelper
Du burde gi litt mere info om hvordan du vil den skal se ut? Eks, er det noe du liker spess. godt, eksempel: Musikk, Hasj osv.
Hvor stor skal den være?
Get the point?
Vil du at noen skal tegne en tattovering med AJ eller bare en eller annen tattovering?
Trådstarter
17 0
Sitat av junkpal
Du burde gi litt mere info om hvordan du vil den skal se ut? Eks, er det noe du liker spess. godt, eksempel: Musikk, Hasj osv.
Hvor stor skal den være?
Get the point?
Vis hele sitatet...
Ja hadde kanskje vært en ide Har stor innteresse for musikk så om det kunne sett litt musikk inspirert ut hadde det var Konge! Den skal være middels stor ikke så alt for stor men den må dekke i mellom bekke skulder bladene og gjerne litt ut på
Ellers er det ganske frie trøyler

Sitat av tobbe666
Vil du at noen skal tegne en tattovering med AJ eller bare en eller annen tattovering?
Vis hele sitatet...
Helst en med AJ med om du har en kreativ hjærne og vil lage noe annet så tar jeg de gladlig imot
Sist endret av aylx; 3. april 2008 kl. 20:10.
Hvis du liker HIM kan denne være noe for deg, evt. kan du bytte heartagrammet med "AJ" )selfølglig ikke jeg som har tegnet den
Sist endret av tobbe666; 3. april 2008 kl. 21:04.
Trådstarter
17 0
Ikke dumt, ikke dumt Kanskje det hadde vært noe
Tribals er ikke akkurat innovativt.
redd for å glemme initialene dine?

Skal ikke prøve å få en noe mer kreativ og unik tattis?
Sitat av junkpal
Du burde gi litt mere info om hvordan du vil den skal se ut? Eks, er det noe du liker spess. godt, eksempel: Musikk, Hasj osv.
Hvor stor skal den være?
Get the point?
Vis hele sitatet...


han sa jo at den skulle helt oppe på ryggen, da antageligvis mellom skulderbladene, les posten GODT før du spør!