Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1687
Noen som veit om en plass på nett jeg kan bestille store klistermerker med eget motiv på?

Er det mulig?
tjobo's Avatar
Trådstarter
Tenkte i grunn en litt større størrelse en det ;p men thanx anyway!
Sitat av tjobo
Tenkte i grunn en litt større størrelse en det ;p men thanx anyway!
Vis hele sitatet...
Du kan få det opp i 55,8 cm x 40 cm da, hvis du skal ha noe større enn det så må du nok kjøpe deg spray lim og plakater i stedet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan lage "klistremerker" i str opp til 120 X 5000 cm på jobben, ganske heftig i grunn.....
Sitat av Vaktbikkja
Kan lage "klistremerker" i str opp til 120 X 5000 cm på jobben, ganske heftig i grunn.....
Vis hele sitatet...

Hvor jobber du?
Jeg jobber som skiltmaker i en reklamebedrift. Stort sett de fleste skilmakere fikser dette....
Som antydet over, så er dette noe du får gjort hos reklamebedrifter. Men vær obs på at du må betale ganske grundig for deg...
Var hos en profileringsbedrift i Gjøvik og spurte etter akkurat det. Jeg kom med en USB med masse motiver jeg ville ha på klistremerke så fiksa han to A4 sider til meg, med motivene mine som klistremerke (vanntett til og med) for 200kr
Har også mulighet til å lage store klister ^^
Mål husker jeg ikke i hodet, men kan ordne mål dersom du er interessert.
Jobber for Wenaas, og lager profilerings klær til bedrifter og brannvesen samt ambulanse personell