Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1097
Etter å ha tilbrakt en helg uten internett satt jeg med ned ved photoshop for å leke litt, kom opp med blant annet disse to her. Er ganske fornøyd bortsett fra at litt av "strålene" har blitt kuttet øverst i første bilde.

Thought I'd share

"Liquid Explosion"
http://i25.photobucket.com/albums/c61/henrikkilvaer/Abstractbakgrunnhenrik.jpg


"Blackest Eye"
http://i25.photobucket.com/albums/c61/henrikkilvaer/Abstractbakgrunnhenrik2.jpg
Dritt fett! Liten visuell tripp! Vurdert å sette opp et lite tutorial til en dude med moderate skills i photoshop?
Føler det samme om bildene som mallekiller, og ønsker at du i tilegg til å dele resultatet, også deler fremgangsmåten for disse pene kreasjonene!
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Insane! Utrolig kule, har du de i stårre version til bakgrunn?
Helvete du hadde mye KP Turbolego! Fet avatar btw.
Er stilige, men for meg ser de litt for standard tutorial lagd ut Kan se ut som de bare er satt sammen av diverse tutorials. Vil si det ikke er noe spesielt, selvom det selvfølgelig ser bra ut.
Sitat av mallekiller
Helvete du hadde mye KP Turbolego! Fet avatar btw.
Vis hele sitatet...
En mann av kvalitet u know.
Kilvær's Avatar
Trådstarter
Sitat av Synderen
Insane! Utrolig kule, har du de i stårre version til bakgrunn?
Vis hele sitatet...
jepp, gi meg litt tid så fikser jeg det

Sitat av Zepplin
Er stilige, men for meg ser de litt for standard tutorial lagd ut Kan se ut som de bare er satt sammen av diverse tutorials. Vil si det ikke er noe spesielt, selvom det selvfølgelig ser bra ut.
Vis hele sitatet...
godt mulig det ligner på mye annet, er ikke så veldig avansert å lage dette, men brukte ingen tutorials, prøvde meg frem til jeg ble fornøyd.


edit: takk for fine tilbakemeldinger forresten
Sist endret av Kilvær; 3. april 2008 kl. 21:58.