Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 900
Noen som vet hvorfor? Har vært sånn siden igår. Har prøvd å starte mobilen på nytt

Prøvde også å slette cache uten at det hjalp. Noen som vet hva som skjer om jeg "slettter data"? Vil ikke miste videoene mine eller drafta. Vil også helst ikke avinstallere da det også sletter drafta.

Og nå har både chrome og flere andre apper også begynt å tulle oh ikke ville åpne. Men på de jeg kom inn igjen etter jeg startet mobilen på nytt. Men tiktok funker fortsatt ikke��
Sist endret av Jadaja123; 2. mai 2023 kl. 18:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det ikke lurt å nevne hvilken device du har når du spør etter hjelp?

Når jeg har opplevd lignende problematikk så har det fikset seg enten ved å oppdatere iOS til siste versjon, og/eller oppdatere appen.
Har du lite minne ledig? Det kan gjøre at ting begynner å tulle litt, høres jo ut som det siden det har oppstått med flere apper.
Du har sett for mye på tiktok.

Neida. Kanskje du må slette hele appen og legge den inn på nytt?
Kina har sendt deg et virus :-D
Trådstarter
18 2
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Er det ikke lurt å nevne hvilken device du har når du spør etter hjelp?

Når jeg har opplevd lignende problematikk så har det fikset seg enten ved å oppdatere iOS til siste versjon, og/eller oppdatere appen.
Har du lite minne ledig? Det kan gjøre at ting begynner å tulle litt, høres jo ut som det siden det har oppstått med flere apper.
Vis hele sitatet...
Nå skjer det kun med tiktok og ingen andre apper.

Har Android huawei. Mobilen er oppdatert.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Micromanage minne på Android har ikke vært en ting på 15+ år.

Innstillinger > apps > riktig app > "force close", "clear cache", "clear storage" og så restart app er et greit sted å begynne.