Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1904
psykedeliske vibes
enlightainment's Avatar
5 3
Hei, velger å lage et innlegg ettersom jeg har over en lengre periode (over ett år) prøvd å finne et alternativ til røyking, altså forbrenning av tobakk spesielt. Over 6 år med røyking har jeg utviklet støvastma, som blir triggeret av tobakksforbruket. Har funnet ut i ettertid at så fremt hasjen eller cannabisen ikke inneholder giftige stoffer opplever jeg ikke problemer. Har også tydd mye til å lage edibles, men dette er en annen sak enn det jeg skal ta opp nå.

Jeg startet prosessen med å renvaske nesten hele clearweb for informasjon angående spesifikt vaping av hasj, og noe informasjon fantes, men mye tvetydig info, og innså jeg måtte begynne å dra erfaringer selv med den typen hasj jeg får tak i her i Norge.

Jeg startet hele dette eventyret med å kjøpe en Flowermate 5.0s, og brukte olje-containeren for å legge hasjen oppi. Fant ut at hvis jeg hakket det opp i mindre biter ville det ha en bedre effekt, og lærte om vape-wool og ubleket bomull som kunne brukes for en mer renslig opplevelse. Etter 5 mnd. begynte den elektriske vapen å ikke funke lengre. Jeg var ikke særlig overbevist ettersom jeg hadde knok kastet bort mye hasj i prosessen med å få den til å funke samt å bli høg. Satt ofte igjen skuffet. En periode gikk jeg tilbake til å røyke, selv om jeg hadde sagt jeg skulle slutte helt, og det var kjipt og demotiverende.

Etter julen var over, anskaffet jeg meg en Dynavap, den originale i glass, sammen med en liten vannbubbler, og troen min på fordamping av hasj har blitt gjenopprettet. Har ikke sittet så stein siden jeg prøvde dabs første gang, jeg tror den ultimate måten å nyte hasj på er en heller analog retning med butan storm lighter osv.

Ønsker å beklage til de jeg anbefalte å kjøpe en Flowermate, fordi i sammenlikning med Dynavapen er den søppel. Det beste er at Dynavap koster veldig lite, man kan gå til innkjøp av den billigste og fortsatt få en super opplevelse. Jeg skal investere i den nye utgaven så snart jeg har råd igjen, dette gjorde et vidunder for helsen min, og jeg har hadd irritabel tarm etter all kakaoen og browniesen hver dag.

Håper dette innlegget har vært til hjelp for interesserte. Ta vare på helsa og stay high!
Jeg kjøpte Pax 3 med ekstra kammer for brunt etc.

Gleder meg svært til koronaen er over så jeg kan ta den med til Nederland å teste med noen godsaker ��
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en arizer solo 2 som funker fjell på bongen, må ha ganske høy temp tho, ligger vanligvis på 220 grader men noen typer funker bra nede i 185-200 grader. Føler type har mye å si for vape opplevelsen, noen beiser er bare slitsom å dampe på, andre funker bedre enn weed.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjører dynavap selv innimellom, men den jeg bruker mest er en boundless CF. Rimelig vape jeg kjøpte i Tyskland noen år tilbake. Røyker ikke så mye, så passer ypperlig for meg. Følger med eget kammer for dap/olje osv, som jeg bruker hasj og vapewool i, dermed slipper jeg skitne til weed kammeret. Går opp til 200 grader, trenger ikke mer. Flott garanti også, batteriet røk for en liten stund siden, noen uker senere fikk jeg ny fra USA.

Eksperimenterer litt med mikrodosing, 0,01g og sånt, gir bitteliten buss og mer motivasjon.
Anonym bruker
"Sjokkert Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du prøvd volcabo hybrid?
Anonym bruker
"Blå Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv en stempod Si som er en dry herb attatchment til 510 vape mods, slike som blir brukt til sub ohm damping. Syns den funker veldig bra med brunt, legger da en tynn mini pannekake imellom litt weed eller oppå en liquidpad.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har selv en stempod Si som er en dry herb attatchment til 510 vape mods, slike som blir brukt til sub ohm damping. Syns den funker veldig bra med brunt, legger da en tynn mini pannekake imellom litt weed eller oppå en liquidpad.
Vis hele sitatet...
Hei, hvor handlet du din Stempod Si i fra?

Kjører du TCR mode eller bruker du bare watt innstilling?
Skriver under på Dynavap, billig og allsidig vape. Synes grønt også funker bedre på den. Blir mer som en bong/pipe enn de typiske elektriske vapes'ene, som gjerne er en 10-15 minsutters session med svake trekk. Med dynavapen får du alt i deg ila 3-4 gode hits eller 5-6 litt svakere.
har tenkt på å kjøpe Storz & Bickel Mighty vaporizer, noen som har kjennskap til hvordan den funker med bruning?