Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2205
I mitt ''forrige liv'' var jeg mye i et rusmiljø hvor jeg bor, ikke bare ett heller. Det er jo godt kjent innenfor 'subkulturer' at tabu ikke er en greie, i allefall etter min erfaring.

Her dukket det stadig, og sannsynligvis enda, opp nye rusmidler jeg aldri hadde hørt om eller hatt noen eksponering for. Nytt år får meg til å tenke tilbake på ting som det her, opplevelser og sanseinntrykk vi er mer eller mindre 'tenkt' til å absorbere.

Herregud, spørsmålet mitt er nå uansett hvilke rusmidler dere vet om, vet effekten av eller har en trip-rapport fra. De konvensjonelle substansene jeg anser som irrelevante til spørsmålet er:
  • Cannabis
  • MDMA og ectasy
  • LSD og fleinsopp (er så lei av fleinhistorier)
  • Stimulanter; amfetamin og kokain
  • Opiater (opium, heroin, dolcontin, oxy og alt det der)
  • Legemidler som 'alle' har kjennskap til
Spør selvsagt for science, og oppfordrer på ingen måte noen til å bruke noen av stoffene som forhåpentligvis blir nevnt under. Heller ikke dem over.
Kul tråd!

Jeg husker jeg fikk svært mange tynne, hvite stjerner for 5-6 år tilbake. De inneholdt ikke MDMA eller noe lignende, ble heller ikke "reklamert" som noe lignende. Beskrivelsen av de var: Vær forsiktig, du blir helt stuka av å ta de, kan ikke sammenlignes med noe annet. Prøvde flere test kits for å finne ut av hva det var. Effekten var merkelig, intenst dure/pipe/metallisk-lyd i ørene. Blurry syn, lite eufori, mye forvirring og mistet også følelsen av smerte/følsomheten forsvant. Det føltes ganske giftig å ta de. Noen ytterst få sa at de likte dem. Man ble som regel helt uttafor og man slet med å gå.

Ble tatt av politiet med veldig mange av disse knipsene, typ 300+. Ble aldri dømt for det da politiet heller ikke klarte å finne ut av hvilke stoffer som var i disse.

For flere år tilbake tror jeg det var Lucy In the Sky(hvil i fred) som nevnte at hun også hadde testet disse og hun mente det var et eller annet 2c-x stoff. Spørsmålet mitt er: Noen her som vet hva i alle dager det var for noe?
Sist endret av skrpappa; 11. januar 2021 kl. 17:18.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tror jeg har fått i meg bromo dragonfly engang, var såpass dum at jeg redoserte da det hadde gått nesten 5 timer uten at jeg hadde merket noe.

Ble en paranoiafyllt syretrip som strakk seg 30+ timer inklusiv arbeidsdag. Helt for jævlig

2cb virker spennende men det har jeg ikke kommer over yet
[quote=skrpappa;3661468]Kul tråd!

Jeg husker jeg fikk svært mange tynne, hvite stjerner for 5-6 år tilbake. De inneholdt ikke MDMA eller noe lignende, ble heller ikke "reklamert" som noe lignende. Beskrivelsen av de var: Vær forsiktig, du blir helt stuka av å ta de, kan ikke sammenlignes med noe annet. Prøvde flere test kits for å finne ut av hva det var. Effekten var merkelig, intenst dure/pipe/metallisk-lyd i ørene. Blurry syn, lite eufori, mye forvirring og mistet også følelsen av smerte/følsomheten forsvant. Det føltes ganske giftig å ta de. Noen ytterst få sa at de likte dem. Man ble som regel helt uttafor og man slet med å gå. [quote]Takk og wæ. Høres ikke helt ideelt ut. Belladonna (piggeple)?

Sitat av skrpappa Vis innlegg
Ble tatt av politiet med veldig mange av disse knipsene, typ 300+. Ble aldri dømt for det da politiet heller ikke klarte å finne ut av hvilke stoffer som var i disse.

For flere år tilbake tror jeg det var Lucy In the Sky(hvil i fred) som nevnte at hun også hadde testet disse og hun mente det var et eller annet 2c-x stoff. Spørsmålet mitt er: Noen her som vet hva i alle dager det var for noe?
Vis hele sitatet...
Shit, kom til en serie eller film når jeg google Lucy In The Sky, er det en person du referer til eller er det den filmen/serien? Vil også gjerne finne ut hva dette var for den som kan knekke den koden.
Fikk tak i 6-apb for noen år siden. Herregud så sinnsykt form jeg ble. Varet jo en evighet også. Hvis du ser bort fra 2 dager hangover så var det dritnajs
JWH-018 og muligens JWH-076 var mine første ulovlige stoffer som jeg fikk "glede" av å prøve i 15-årsalderen. Det er syntetiske cannabinoider, potente som fy! Første gangen fikk jeg i meg et lite trekk og endte opp med å bare legge meg der jeg sto (midt i gjørme ) fordi det var så jævlig tungt og kvalmende. Andre gangen (jeg lærte ikke av den første) tok jeg 2-3 store trekk av en annen batch og havnet 5 km unna fra der jeg startet, i en busk, uten å huske noe av det som skjedde i mellomtiden. Jeg kan minnes at etter det siste trekket fikk alle omgivelsene en oransje fargetone og da jeg gikk ned ei trap, så bølget den seg voldsomt. Ble tydeligvis bært inn i buskene av ett par kompiser som stashet meg der for å dra på butikken og kjøpe munch til meg, slik at jeg fikk til å lande. Snille sjeler

Prøvde 4F-MPH i sommer - basically en sterkere versjon av Ritalin, kjedelig.
Fikk en gang et tilbud om å prøve 3-MeO-PCE, men turte ikke pga en seriøs fare for å utløse en manisk psykose, som disse PCP-analoger er kjente for.

Hva med litt obskure komboer da?

-Phenibut og DMT er fantastisk, til tross for en occasional brain zap her og der. Phenibut gjør opplevelsen litt mer jordnær og koselig.

-LSD og DMT er fantastisk også, men på en annen måte - det som skjer er fortsatt far out, men mer egnet for å hente noe ut av DMT-riket, en klarere opplevelse som er mindre preget av angst, både før og etter oppskytingen. Det føles som å gå gjennom en syltynn membran istedenfor å bli sugd ut med en støvsuger. Et øyeblikk er du på Jorda, i det neste puster du ut damp i en annen verden. Smooth as silk.

-Ketamin og DMT er i motsatt ende, noe av det mest intense og skremmende jeg har opplevd - la DMT på hylla i ett halvt års tid pga det som skjedde, driver nå og trener meg opp til breakthrough med 10-20 mg doser, prøver å venne meg til bodyloaden og det å holde roen i hyperspace. Med varierende suksess. Fikk et spørsmål fra DMT igår - hvorfor kommer du tilbake når du bare vil ut igjen gang på gang? Men jeg gir meg ikke før jeg har beseiret den frykten, altfor lei av å være redd når jeg vet hvor mye det er å hente fra DMT.
Trip rapport forresten (litt dårlig på å uttrykke meg skriftlig): https://freak.no/forum/showthread.php?t=318445

-Sopp og 2C-B (uansett psykedelika og 2C-B) gir meg panikkanfall med en overraskende pålitelighet, så jeg styrer unna.

-Kratom (white vein) + Lyrica + Xanor er nice, men det er ikke mye å hente der ellers.
Sist endret av Stray Wanderer; 11. januar 2021 kl. 18:12.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Shit, kom til en serie eller film når jeg google Lucy In The Sky, er det en person du referer til eller er det den filmen/serien?
Vis hele sitatet...
Regner med han sikter til brukeren ved navn "Lucy In The Sky" her på freak forum.
I darkweb og kryptos spede begynnelse, når Ross Ulbricht åpent reklamerte for første silk road så bestilte jeg mye moro.
Testet rent syntetisk meskalin, DOM eller STP som det også er kjent som, AL-LAD, ALD52 og LSZ.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
I darkweb og kryptos spede begynnelse, når Ross Ulbricht åpent reklamerte for første silk road så bestilte jeg mye moro.
Testet rent syntetisk meskalin, DOM eller STP som det også er kjent som, AL-LAD, ALD52 og LSZ.
Vis hele sitatet...
faller det under psykedelika?
Vet ikke om dette telles, men kom over og prøvde 4-AcO-DMT ved flere anledninger, kalles vel også for syntetisk sopp da det brytes ned til psilocin, slik som psilocybin. Gjennomsnittlig varighet på 6-7 timer, mildt sagt lenge nok.
Har ikke selv prøvd sopp, så kan ikke sammenligne der, men det føltes for meg ut som en forlenget mildere DMT-trip. Så mange av de samme «entitetene», sansene fløyt om hverandre, og fikk en merkelig følelse av at jeg var samme person som den personen jeg trippet med en gang.
[quote=Jokkerella;3661475]
Sitat av skrpappa Vis innlegg

Shit, kom til en serie eller film når jeg google Lucy In The Sky, er det en person du referer til eller er det den filmen/serien? Vil også gjerne finne ut hva dette var for den som kan knekke den koden.
Vis hele sitatet...
Ja, refererte til en bruker fra freakforum
Jeg har alltid oppfattet Stilnoct og Imovane som "ukonvensjonelt" å ruse seg så mye på som jeg har gjort. Det var primærrusmiddelet mitt, til og med foran cannabis og benzo. Ellers har jeg prøvd et par syntetiske rusmidler, men er ikke sikker på hva navnet var igjen.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Fenobarbital.
Ganske langtvarende sedativ. Ikke den kuleste barbituaten, men syntes det er interessant.
Litt som benzo men med en kreativ vri. Jeg skriver veldig mye på det. I gamle dager fikk man en kombo kapsel med både barbiturat og speed i, kan bare forestille meg hvor vanvittig produktiv man ble av de. Det produserte mange country album ihvertfall.

Kan bli ganske lattermild av fenobarbital, som når man prøver cannabis for første gang. Det har blitt bytta ut med benzo i de fleste bruksområder nå om dagen fordi det anses som tryggere.
Sist endret av Bothrops; 11. januar 2021 kl. 21:47.
Somadril. En rimelig utrolig high, spesielt kombinert med Ritalin og alkohol. Men be ware, dette kan slå deg ut raskt.
4-Bromo-2,5-dimethoxyamphetamine -DOB.

Tidlig på 2000 tallet var det en del grønne sukkerbiter i omløp med dette. Knall tripp som varte gjerne 30-35 timer. Når vi var ute å badet så sprutet det farger når folk hoppet i vannet. Noen likte å kalle det for syntetisk meskalin, aldri prøvd meskalin så kan ikke sammenligne.

En kompis av meg tok nok litt for mye. Han fortalte dagen etterpå at plutselig forsvant all lyd når vi hørte på høy musikk, og han så bare hvitt.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
faller det under psykedelika?
Vis hele sitatet...
Ja. Aldri brydd meg noe særlig om dissosiativer, opiater, hypnotika, uppers eller annet rus. Syns GHB og GBL ga en digg rus, men litt vel voldsomt mister jo helt besinnelsen noen ganger og står og jokker i trusa og rister på stumpen med folk tilstede.. Men BESTE sovemedisinen jeg har prøvd.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Revbatim Vis innlegg
I darkweb og kryptos spede begynnelse, når Ross Ulbricht åpent reklamerte for første silk road så bestilte jeg mye moro.
Testet rent syntetisk meskalin, DOM eller STP som det også er kjent som, AL-LAD, ALD52 og LSZ.
Vis hele sitatet...
Hvordan opplevde du DOM/STP? Husker kapittelet i PiHKAL om det der, ene fyren i testgruppa ble helt katatonisk i mange timer, mens andre brukere rapporterte milde effekter og anspenthet.

Det var vel også noe om noen som leste om stoffet i en kjemi journal, synteserte det og ga det ut i piller med alt for høy dosering. Dette var vel rundt slutten av 60-tallet, og alle folka som frika ut kan ha gitt opphav til diverse røverhistorier om LSD og evighetstripping.

Selv var et av mine mest intense opplevelser 5-MeO-DMT
Sist endret av Dodecha; 12. januar 2021 kl. 17:39.
4-ho-met. Intenst, gøy, slitsomt. Føltes ut som et seriøst useriøst psykedelika. Meningsløs mening. Hysterisk latter i timesvis. MXE vil jeg også legge til, selv om det ikke er så ukjent. Brukte det en del rundt Vgs-tider med cannabis. Ble fjern, småfull, smådum. Fikk frem minner fra barndommen jeg hadde glemt.
Sist endret av algernon; 12. januar 2021 kl. 14:09. Grunn: Ord er vanskelig
Sitat av algernon Vis innlegg
Fikk frem minner fra barndommen jeg hadde glemt.
Vis hele sitatet...
Gode eller dårlige?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hvordan opplevde du DOM/STP? Husker kapittelet i PiHKAL om det der, ene fyren i testgruppa ble helt katatonisk i mange timer, mens andre brukere rapporterte milde effekter og anspenthet.

Det var vel også noe om noen som leste om stoffet i en kjemisk journal, synteserte det og ga det ut i piller med alt for høy dosering. Dette var vel rundt slutten av 60-tallet, og alle folka som frika ut kan ha gitt opphav til diverse røverhistorier om LSD og evighetstripping.

Selv var et av mine mest intense opplevelser 5-MeO-DMT
Vis hele sitatet...
Yup! De var overdoserte som fy de dosene på 60-tallet der, serenity, tranquility, peace.

Husker ikke stort fra opplevelsen, men det var ganske mørkt i forhold til LSD. Mørke, grumsete, jordfarger. Gjorde det ikke noe bedre at det var overskya, grått og blåste den høstkvelden jeg tok det. Var ganske episk, litt Gustav Mahler-stemning over det hvis du kjenner din klassiske musikk. Mener bodyloaden var ganske mer heavy enn LSD, og på langt nær så stimulerende. Var 5mg, hvite blotters med sort skrift "DOM".
Endte opp med å gi de fleste lappene til en kunstnerkompis, hvis du har vært på Cacadou i Torggata eller generelt beveget deg i byrommet i Oslo har du nok sett han, luxemburger med kinnskjegg på enhjulssykkel. Han ble helt frelst på det "glory and the doom" aspektet og malte noen heavy bilder på det minns jeg.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Har tatt 2CB med indica i tillegg. Hadde en veldig visuell og euforisk tur, noe på den slitsomme siden, men ellers en fantastisk opplevelse. Opplevde blandingen som en euforisk og kortvarig versjon av syre. Hadde det ikke vært for den distraherende musikken, så hadde turen gått i dass, på grunn av mye kroppslig ubehag; jeg opplevde temperatursvingninger, auditive halliser, og "gravitasjonspunkter" i kroppen. Jeg har lagt ut en utdypende rapport fra turen. Jeg har ikke tatt så store doser 2CB uten å blande med grønt, og synes det er viktig å presisere det, siden jeg mener gresset, og spesielt strainen, gjorde turen mer behagelig.
Sist endret av Mekkern; 12. januar 2021 kl. 17:35.
Har tatt 2CB med indica i tillegg
Vis hele sitatet...
Du røyka i mens eller var det ett fettekstrakt? Kan hende jeg spør dumt nå.