Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3361
Holder på å lese meg opp på stoffet ketamin etter som jeg vurderer å prøve det.
Alt av info settes pris på men lurer på følgende:
Hvilke doser er greie å starte med? (Oralt og/eller nasalt)
Hvor ofte kan man ta det?
Bygger man tolleranse?
Hvordan fungerer re-dosing?
Tatt det flere ganger. Både i og s isomer. Nydelig rus. Funker best nasaalt eller i muskelen. Dosering er spørs hva du går etter. K-hole doser er over 100mg. Begynn med 40 for å se hvordan det er. Bygger toleranse hvis du bruker det ofte, men tro meg. Re dosing funker bra det. Kan sitte å snorte hele kvelden.
Sist endret av dnbalex; 28. juni 2019 kl. 20:22.
Takk for svar, tenkte noe rundt 40 jeg ogs�
Sånn jeg har tatt det så har vi bare snorta linjer hele kvelden, slik at du beveger deg dypere og dypere inn i rusen i et rolig tempo. Utrolig gøy, både som et sosialt rusmiddel, men også helt ekstremt når du treffer K-hole!
Anonym bruker
"Klar Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke havn i k-hole første gangen værtfall!
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med topdogg. Start med bumps (små linjer). Kjenn på formen. Er du som meg får du garantert lyst på mere. Ta en til. (gjenta) Om du vil til k-hole,ta en større bump (x2-3) når du føler deg rocka, for så å legge deg i sengen å vente på å bli slutt ut i verdensrommet. Ble en del bumps 3-5 før jeg tok den siste og la meg, og verden smeltet. Syns jeg hadde god kontroll på hvor heftig rusen var frem til jeg la meg. Og selv når jeg forsvant, var det en liten del av meg som viste at jeg lå i sengen og hadde tatt ketamin. Noe som var veldig betryggende
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan får man tak i ketamin? Bestille på nett? Har kun fått på sykehus, det var helt himmelsk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan får man tak i ketamin? Bestille på nett? Har kun fått på sykehus, det var helt himmelsk
Vis hele sitatet...
Det er ikke tillat å hjelpe folk å skaffe rusmidler/medisiner her på forumet. I tillegg valgte du å skrive innlegget anonymt, dermed kan ingen sende deg PM med tips (ikke send PM til meg, jeg gidder ikke dette ).
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ketamin taes oralt? Og er det stort tap av effekt om det skjer?

Og ut av nysgjerrighet. Beskriv K-hole. Hva skjer, hva oppleves?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan ketamin taes oralt? Og er det stort tap av effekt om det skjer?

Og ut av nysgjerrighet. Beskriv K-hole. Hva skjer, hva oppleves?
Vis hele sitatet...
Hvis du skal få god effekt av oral må du spise ca 0.5 gram
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Hvis du skal få god effekt av oral må du spise ca 0.5 gram
Vis hele sitatet...
Har spist knips med ketamin. Trengte langt ifra 0,5g..... Har droppet 0,1 å blitt dritform.

Hvis du vil trippe hardt, så anbefaler jeg intramuskulært. Satte 0,2 i låret engang. Kan ikke sette ord på opplevelsen.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Har spist knips med ketamin. Trengte langt ifra 0,5g..... Har droppet 0,1 å blitt dritform.

Hvis du vil trippe hardt, så anbefaler jeg intramuskulært. Satte 0,2 i låret engang. Kan ikke sette ord på opplevelsen.
Vis hele sitatet...
Insulinsprøyte du bruker da og sterilt vann du har blandet i? Hva er blandingsforholdet vann/ket for Å kjøre det trygt?
Det må inn i muskelen, eller holder det i "fettet" som på insulin?
Ok jeg har funnet ut at ketamin har ca 3.5x bioavailability når du sniffer det enn spiser det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Insulinsprøyte du bruker da og sterilt vann du har blandet i? Hva er blandingsforholdet vann/ket for Å kjøre det trygt?
Det må inn i muskelen, eller holder det i "fettet" som på insulin?
Vis hele sitatet...
Insulinsprøyte blir for kort, brukte 2ml(?) sprøyte og nål med gul farge. Må inn i muskelen ja. Er som å skyte bol hvis du har gjort det før. Jeg skyter aldri noe annet enn ketamin. Føler det er mindre "narkis" når du setter det i muskelen. Blandet med 1ml sterilt vann å det funket fint. Brukt alt fra 50-200mg ketamin
Anonym bruker
"Klar Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær forsiktig med å droppe. Jeg droppet en pille med ketamin og mdma og det ble et rent helvette med k-hole og negative bivirkninger til den dag i dag.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva føles K-hole som? Hva skjer? Skjønner at det er "AKA bæding" som er svaret, men.... Og jeg hadd aldri mixet stoffer, med mindre det er LSD med mdma. Det er en sikker vinner hos meg. Har en del psykedelica erfaring fra før av med sopp, lsd, Ayahuasca og 2cb
Anonym bruker
"Klar Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg så startet det med at jeg følte at noe var galt, men klarte ikke å skjønne hva det var. Jeg følte liksom noe var "off". Jeg visste ikke at det var ketamin i pilla, så det var en helt uforventet trip. Etterhvert ble det vanskelig å røre seg, jeg viste ikke hvor jeg var og ingenting ga mening... jeg følte meg ikke i min egen kropp, jeg følte at jeg var en skjerm/overvåkningskamera elns hahh. Det var som om jeg var jævlig liten og at synet var alt jeg var hvis det ga mening?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det ække bædtrip, som på andre stoffer. Det er forvirrende og skummelt, men det er så lite igjen av "deg" at det er nesten ingen til stede som blir skremt. Har vært nedi der drøyt hundre ganger og har aldri hatt en negativ opplevelse. Men jeg klarer fortsatt ikke å formidle det spesiellt bra. Kan sitte fornøyd og fascinert mens jeg ser på de jævligste filmer og tv-serier. Psykologisk terror og horror greier jeg aldri orker i edru tilstand. Syntes ketamin generellt er veldig nøytralt følelsesmessig. Har ikke brukt det med mdma og psykedelika dog. Bare weed, kodein, litt ritalin, sprit og div benzo.
Er det btw et paradoks å skulle undersøke og forklare K-holes og "ego-død"? Jager vi bare halen vår som en dum hund?
Sist endret av Bothrops; 3. juli 2019 kl. 20:04.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det ække bædtrip, som på andre stoffer. Det er forvirrende og skummelt, men det er så lite igjen av "deg" at det er nesten ingen til stede som blir skremt. Har vært nedi der drøyt hundre ganger og har aldri hatt en negativ opplevelse. Men jeg klarer fortsatt ikke å formidle det spesiellt bra. Kan sitte fornøyd og fascinert mens jeg ser på de jævligste filmer og tv-serier. Psykologisk terror og horror greier jeg aldri orker i edru tilstand. Syntes ketamin generellt er veldig nøytralt følelsesmessig. Har ikke brukt det med mdma og psykedelika dog. Bare weed, kodein, litt ritalin, sprit og div benzo.
Er det btw et paradoks å skulle undersøke og forklare K-holes og "ego-død"? Jager vi bare halen vår som en dum hund?
Vis hele sitatet...
Enig i alt du har skrevet her. Det å forklare K-hole og egodød (samt DMT-breakthrough, som også er en form for egodød) er en håpløs affære. Det må bare oppleves.

Jeg har hatt en K-hole opplevelse på vei ned fra en candyflip, det visuelle aspektet blir kraftig forsterket, fantasien jobber i fullgear og serverer deg de rareste scenarioer en etter en, med en ekstrem klarhet. Har blant annet stått på scenen, fremfor en mikrofon, i en operasal fullstendig dekket av ornamenter laget av gull og kjørte rundt i en bygd i Norge i form av Bring-lastebil (følte tyngden av laset på understellet mitt, følte hjulene svinge osv).

Selv om jeg fortsatt var under sterk påvirkning av LSD og MDMA, ble ikke opplevelsen preget av angst i det hele tatt, man føler seg litt distansert fra opplevelsen følelsesmessig, dvs at man fortsatt er klar over at man er under påvirkning av rus, i motsetning til en DMT-breakthrough, der man glemmer av at man er påvirket, samt at man har et annet, virkelig liv.
Et tips er å passe på at du ikke har noe som må gjøres. Altså, hvis du har tenkt å høre på en spesifikk spilleliste eller se en spesifikk serie så er det greit å ha ting satt opp på forhånd. Ikke fordi det kommer til å virke stressende, men ting kan kreve ekstra innsats og plutselig så ender man opp med laptopen i fanget og se på random Youtube-videoer som man ikke forstår en dritt av isteden.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd og røyke DMT. Det likte jeg ikke. Det var bare fargekaos samtidig som jeg følte jeg var i ett rom, og hodet mitt gikk på repeat" det går bra, det går bra, det går bra" og "ingenting gir mening med noe. Alt er meningsløst." Og når man tenker slike ting så begynner underbevisstheten å lete etter hva som er galt. For du glemmer du har røyker DMT... Så var det over på 3-4 minutter. Så det fristet ikke å prøve på nytt. Det var 35-40mg ca. Ellers har jeg drukket Ayahuasca flere ganger og det var amazing, tatt sopp og LSD, No stress. Elsket det, og jeg elsket den typen ego død som det gav, og innsikten, opplevelsen. Men DMT var bare rent kaos.så jeg er ikke redd for å kjøre hardt i den forstand. Takk for feedbacken og opplevelsene deres. Setter fortsatt pris på flere om noen har noe og tilføye der.