Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 712
Hva funker best?

Sparre opp en del Battle Cruisers eller Void Rays?

Vant nettopp en match som jeg skal legge ut på YouTube i løp av helgen ved hjelp av ca 15-20 battlecruisers. Syntes de funka bra, men tar mye tid og resurser å få dem frem. Void Rays tar ikke like lang tid og bruker ikke like mye resurser, men de har ikke så mye hp og har ikke like kraftige våpen.

Hva syntes dere er best?
Det kommer helt ann på. Jeg syntes voids er ypperlige i midgame, mens Battlecruisers er fortrukket endgame. Det kommer også helt ann på hva du skal drepe, hva motstanderen har og hvilke setup du spiller.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Vent må litt, Battlecruisers er jo terran og void rays er protoss. Spiller du begge classene eller mener du carriers?

Uansett så er void rays utrolig bra i early game mot zerg, knærter du queenen er det jo nesten GG med en gang. Tvinger zergen til å produsere masse queens som kan være veldig ødeleggende. Spiller Zerg selv og kanke fordra cheese, som early void ray, pylon i basen, thor rush osv... Battlecruisers har jeg lite erfaring om, men de blir brukt alt for lite syntes jeg. Veldig kul unit
Sist endret av LesPaul; 16. desember 2010 kl. 19:08.
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Vent må litt, Battlecruisers er jo terran og void rays er protoss. Spiller du begge classene eller mener du carriers?

Uansett så er void rays utrolig bra i early game mot zerg, knærter du queenen er det jo nesten GG med en gang. Tvinger zergen til å produsere masse queens som kan være veldig ødeleggende. Spiller Zerg selv og kanke fordra cheese, som early void ray, pylon i basen, thor rush osv... Battlecruisers har jeg lite erfaring om, men de blir brukt alt for lite syntes jeg. Veldig kul unit
Vis hele sitatet...
Haha, good point. Jeg tenkte naturligvis på carriers.