Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6082
Hvordan overfører jeg kontaktene mine fra SIM-kortet på Sony Ericsson til MICRO-SIM på min Iphone 4?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Synkroniserer ved hjelp av et felles medie, som f.eks Adressebok i windows \ osx.
Sitat av Shappert Vis innlegg
Hvordan overfører jeg kontaktene mine fra SIM-kortet på Sony Ericsson til MICRO-SIM på min Iphone 4?
Vis hele sitatet...
Har du mottatt micro-simkortet? I såfall så sitter micro-simen i en plastikkramme som har samme størrelse som et vanlig sim-kort. Sett dette i SonyEricssonen og overfør kontaktene, deretter knekker du løs micro-simet og setter dette i iPhonen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Og hvis du ikke har lest tråden før du har tatt simkortet i bruk, så kan du legge mikrokortet inn i den gamle telefonen og teipe fast sånn omlag der det passer (kontaktpunktene passer) og laste inn fra den gamle telefonen. Så tilbake i ny telefon med alle kontaktene dine.
Sist endret av Ella; 13. september 2010 kl. 21:02.